test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | 
 

 Mikku's A4 BrünoFem

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Miggu93

avatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Rauma
Muut : KTM RC8 -10 "Blackout"

ViestiAihe: Mikku's A4 BrünoFem   La 3 Elo 2013 - 23:55




Tervehdystä vaan arvon NPS-foorumin kansalle meikäläisenkin puolesta!

Aiempien postausten puolesta en aktiivisimpia jäseniä ole ollut, mutta prokkispuolta selaillessa on tullut iltoja tullut vietettyä fiilistellessä. Osan porukkaa tuli härmälän big meetissä viimevuonna tavattua, mutta josko täälläkin hiukan koittaisi esittäytyä.


Kulkineen tähänastisesta elämästä stooria kehiin siis:

Tarina sai alkunsa lumien sulettua keväällä -12, jolloin läpi talven kunniakkaasti
palvellut Sierra alkoi ilmastoimattomuudellaan pienen ihmisen mieltä harmittaa,
kun auringonsäteet tuhannen tulivuoren voimalla nostivat kabiinin lämpötilan lähelle sitä pistettä,
että kaikki mahdolliset elämämuodot kyseisessä tilassa olisivat sekunneissa tuhoutuneet.

Syntyi ajatus kulkineen vaihdosta, joten Nettiauto.com selaukseen ja korvaajaa metsästämään:
Muutamien vuorokausien kuumeisten selailujen jälkeen pudjettiin sopivat ja spekseiltään miellyttävät  vaihtoehdot alkoivat olla keskittyneet tähän tiettyyn yksilöön, väriltään parhaaseen; mustaan ja myös valmiiksi hieman laiteltuun Audi A4:seen. Vuosimallina autolla -99, perus sedan, torsen-neliveto, moottori koodilla AFN, ja tämän jatkona 5v manuaalilaatikko. Hyvinä houkuttimina tarjolla oli vakkaria, automaattista ilmastointia, sähköisiä ikkunannostimia, korkeussäädettävää alustaa, juuri uusittua kytkintä, jne.

Jahka riittävä määrä pennosia saatiin raavittua kasaan,lähdettiin BeeFemmaa paikalle katsomaan.
Auto vaikutti lievää tupakankatkua lukuunottamatta siistiltä ja aiempaan kanttilaatikkoon verrattuna
hyvinkin modernilta. Olihan kyseessä toki lähes 10 vuotta tuoreempi laitos, vieläpä alkuperäisenä facelift mallina, joita ei montaa myynnissä ollut. Koeajolla en myöskään osannut suurempia vikoja todeta ja hintakin kun oli neuvoteltavissa, niin ei päätöstä tarvinnut kauaa harkita.

Yhteinen taipaleemme siis alkoi viileähkönä Heinäkuisena iltapäivänä Närpiön Teboililla,
josta lähdimme kahvikuppoisen jälkeen hymy korvissa suuntaamaan kotia kohti. Matka se tuntui mukavalta, näinkin uusi ja tyyris auto alla. Voihan juku, oli tämän eteen toki tullut hommiakin paiskottua. Edes matelelevilta tuntuneet rekkojen ohitukset eivät saaneet riemua vielä laantumaan ja fiilis kotipihaan saavuttaessa oli mitä mahtavin. Heti ekana samaan kuvaan edeltäjänsä kanssa.




Ja tottahan toki ensimmäisenä autoa sisältä & ulkoa puunaamaan, sekä motonetistä pakollisia
pikkukikkareita ja auton hoitotuotteita noutamaan. Taisi tulla joitain xenonlook-&led-polttimoita,
venttiilinhattua, wunderbaumia sun muuta siistiä. Samalla alettiin pohtia myös jatkojalostusta muutoinkin, sekä ujosti sentti/puoltoista alustaa alemmas. Autolla taisi hyvät vahat niskassa aiemman omistajan toimesta, kun niin priimalta maalipinta tuolloin näytti.








Heti toisena piti saada tietenkin Audin rinkulat takaisin keulalle ja perseeseen, joku uuno kun ilmeisesti oli luullut autoa ooppeliksi ja vaihtanut maskin merkittömään, jne. Tuleva lookki kirkkaana mielessä; maskin saavuttua uudet värit niskaan.








Ajallisesti suunnilleen näillä tienoilla tuli myös ne ensimmäiset kilometrit hellesäässä ajettua ja samalla todettua, ettei tuo hieno automaatio-ilmasto kylläkään yhtään ohjaamoa viilennä. Auto siis päätettiin käyttää Kone Kaupilla ilmastointihuollossa, josko olisivat nesteet olleet käyneet vähiin.
No rahat kyllä kelpasivat ja nesteet vaihtuivat, mutta auto se vaan ei vieläkään alkanut jäähtyä. Omat sormet joutui siis jälleen likaamaan: joidenkin kymmenien minuuttien kuluttua kaikki ilmastointilaitteeseen edes mahdollisesti yhteydessä olevat johtoliitokset liittimineen oli tsekattu läpi ja ruiskuteltu korroosion irrotus/ehkäisy-liuottimilla. Pienten nitkuttelujen jälkeen lähti kompura pyörimään - ja sitä kauan odotettua viileää tuuppasi suulakkeista vähintäänkin tarpeeksi.



Seuraavana taisi mankka ja etukajarit vaihtua, Alpinen CDE-9880R + Focalin PS130-erkkasatsi orkkispaikoille piiloon.






Sitten lähti harkintaan vanteet. Piti olla leveemmät kuin edelliset, sekä näyttää fiksuille. Lemmari Bebsut oli pyörineet mielessä jo ennen itse auton ostoa, mutta koska noita nyt ei sattunut mistään kivenkään alta järkevästi löytymään, oli pakko tyytyä siihen mitä tarjolla oli. Kokoa nyt sitten tuli kuitenkin sen 18x9" joka kulmaan, sekä kun nyt kerran joudutaan ostaan ni ostetaan uutena - ovatpahan saletisti suorat. Et38 ja taakke 5mm lättyä.






Jos pelkästään pimeellä ois ollu tarvetta ajella ni omaan silmään ois alkanu näyttään iha ookoolta.
Tuli myös noi etupuskurin verkot vihdoin paikattua/uusittua + kiinnitettyä kunnolla & vahvistettua, lässynlää.




Ulkomuoto, tsek.  Kulkupuoli, dafug.. 66Kw TDI Golffi katoaa horisonttiin, ja tässä piti olla vakionakin sen 81Kw, lastutuksesta puhumattakaan?! Ahtomittari alunperin hyrrän toimivuuden tsekkailua varten piti hommata, mutta löytyi niinkin hyvin stemmaava yksilö BSR:än listoilta, että sai luvan jäädä "kiinteäksi". Teline mallia itsemuotoiltu yleismalli.






Noh, tästä selvis etteivät ahdot täsmää pyyntöä. -> Foorumeilta selailin että ahtoputket ja alipaineletkut pitää kattoo, ei ongelmaa. Maffi, mappi & n75 (ahtopaineen säätöventtiili) + kaikki alipaineletkut tuli vaihdettua myös vikaa etsiessä, ei vaikutusta. Myös jumittelevaa vnt-koneistoa ehdotettiin, joten tuumasta toimeen:






Auottu, putsattu, koottu & asennettu ehjänä takaisin. Ei se ryjä vieläkään toimi. Turbo siis väljä,
voihan perkeleen perse. Kallista tulee..




Eipäs nyt masennuta..jos kerta fööni uusitaan, niin eihän sinne nyt toista yhtä paskaa vakiota ainakaan laiteta, eiksje? Ringaling till Finnturbo siis! Niin ja kun tulee happea lisää, niin sille tilaa poistua; putkisto meneepi uusintaan väkisinkin siis myös.

Peukku pois perseestä ja hakemaan materiaalia kaupasta: 2,5" Simons/Martelius komponenttia,
yksi päätevaimennin ja jätetään ne sakkasihdit suosiolla kahvinkeittimiin. - Voilà!




Kuopion ammattilaiset alkoivat oletettavasti olemaan valmiita tilatun hyrrän sorvailussa,
joten kiinasta vielä valoa keulille juuri ennen roadtripille lähtöä. Kaasupurkauslamppua siis.




Tätä kun olisi varaa jokaiseen autoon harrastaa.






Homma valmis, mutta semmoinen pikku mutta. Nyt ahtaa, mutta ahtaa. Kahteen kiloon pomppasi heti, eli ei hyvä, eivätkä osanneet syytä kertoa, ohjelma koneen mukaan ok ja vnt:n mekaniikka kunnossa, mutta ohjaa koko ajan koneen käydessä siivet suppuun. Ohjeistivat puolestaan Findieselille kyläilemään kaupungin toiselle puolelle.

Siellä pienen tutkimisen jälkeen totesi myös saman:
"levyllä oleva lastu sellainen kuin pitää, tarkistetaanpas letkut." Pienen silmäilyn jälkeen ammattitaitoisesti: "tässä pitäisi olla haara tuonne, kokeillaanpas." *tsädääm*-ahdot palasivat ohjelman pyyntöä vastaaviksi, ja ponit palasivat laitumile vetreämpinä kuin koskaan.

Samainen letkukikka todennäköisesti ollut vanhan turbon turmio, elikkäs aiempi omistaja nostanut
ahdot tappiin tukkimalla alipainejärjestelmän huohotuksen. Näppärää. Lieneekö ollut erehdys,
vaiko tahallinen, noh, samapa tuo. Toki hieman kolahti kun en itse sokeana ollut kataloogista tuota
huomanut varmistaa kun niitä letkuja yksitellen kuitenkin vaihtelin. Onneksi nyt sitten vihdoin selvisi
tämäkin paska, pääsee taas keskittymään vianetsintää leppoisampiin aiheisiin.


Pientä puunailua siis omaksi ilokseni taas. Ilmanputsarin koppa vaihtui vihdoin oravasihdistä alkuperäiseen. Samalla tuli imuroitua sisustaa ja vaihdettua raittaria sun muuta. Niin ja lempeä harrastettu myös, kiva kun kulti kehrää.








Ah... Se kauan odotettu ensilumi... Heti pääsi etuvetoveikkaajille naureskelemaan, kun ei koslat suvikummeilla yllättäen tupsahtaneessa lumiharsossa etene. Itse nautin täysin rinnoin ensimmäisistä liukasteluistani nelikolla.






Hieman petollinen laitoshan tuo noilla kesänakeilla kyllä jo oli. Etenee kyllä näppärästi, mutta pysähtyminen se ei niin kovin mukavaa noilla ollut ja lakikin talveksi talvirenkaita vaatii.

Siispä seuraavana arkipäivänä rengasliikkeeseen nastoja noutamaan. Toivomuksena esitin, että semmoiset renkaat joista nastat ei kovassakaan runnutuksessa helpolla irtoa. Suositelluista järkevimmän oloiseksi muodostuivat Nokian Hakka/Nordman 5:set, joissa kehuivat nastojen muotoilun olevan parhaiten pysyvää sorttia, rengasmelun kustannuksella kylläkin. Myös vanteet noille oli tilattava, kun ei kotoa valmiina löytynyt. Samasta putiikista lähtivät jotkut perus 5-puolaset rallivanteet tilaukseen, ja näitä odotellessa sain lainaan vastaavilla mitoilla varustetut peltiset. Ulkomuodon turmeltumisen viimeistelemiseksi päätin vielä ruuvata alustankin offroad-korkeuteen talveksi. Heräteostoksena ~750 lumenin verran lediä tuli pakkiin.






Talvivanteet saapuivat, ja niin saapui kunnollinen talvikin.













Elikkäs reenikelit mitä parhaat, eikä laitokselle kyllä armoa annettu!
Eräänä talvisena ehtoona tuli myös sellainen päähänpisto, että videon voisi tuosta luisuttelusta huvikseen kuvailla.

Tsekkailkaahan ihmeessä tökkäämällä tästä!



Talvi eteni onnellisesti,elämä hymyili.

Mikäli sinulla on taipumusta itsetuhoisiin ajatuksiin nähdessäsi kun autolle tapahtuu ikäviä asioita, hyppää alla olevan kuvan jälkeen näkyvästä harmaasta kentästä suoraan yli seuraavaan tekstiin. : )







Edellisestä huolimatta elämänkulku maapallolla jatkuu normaalisti.




Luisukelit alkoivat pikkuhiljaa heiketä, ja piti muuta aktiviteettia alkaa iltojen viihdykkeeksi keksiä.
Pienen tuumailun jälkeen totesin ajovalojen sumentuneen, ja niiden kaipaavan pientä hinkkausta.
Ja lamput kun kiillottelua varten tuli irroitettua, niin vahingossa samalla kokeiltua myös kalvotusta ja pieniä johtokikkoja.









Toki myös kytkin oltava jemmassa esim. katsastukseen, jne.












Tuli mukavasti aikaa vietettyä gineksissä ja kevät eteni kovaa vauhtia. Meinasi siis iskeä paniikki noiden kesävanteiden kanssa, eihän niitä samanlaisina väliaikais-vannehopeisina alla nyt toista kesää putkeen voinut pyörittää! Kovalla kiireellä vanteita karkeaksi hiomaan ja uutta väriä suunnittelemaan.




Tuli sitten läjä erilaisia vaihtoehtoja koostettua & järjestettyä galluppi




Pitkän pohdiskelun jälkeen tuli sitten päädyttyä sellaiseen lopputulokseen, että väri tulisi olemaan todella tumman harmaa, mahdollisimman rakeisella metallihohdolla: Lopputuloksena Hondan värikartasta Volcano Grey Effect. Sellaista siis pintaan.




Runsaasti lakkaa.




Ja koska vanteet eivät ikävä kyllä olleet vielä ne aidot BBS:ät, niin piti jotakin muuta siistiä vanteen keskimerkeiksi kehittää. Räikeätä yksityiskohtaa oli kuitenkin tultava tasapainottamaan auton muutoin tummaa ilmettä, joten merkkien väri oli käytännössä päätetty: punainen pohja & kultainen logo. Noitakin sitten tuli monta herran ehtoota selailtua ja punniskeltua, eikä mikään valmisvaihtoehdoista ollut lähellekään.

Pyörittelin logoja sitten koneella edestakaisin ja sovittelin mielessäni mikä noista siihen sopisi. Parhaan sitten heitin fotosopilla viilailtuna muistitikulle, ja kiikutin Dilogolle. Teetättämistouhuiksi se siis oli mennyt, ja tuollaista linssiä sieltä sitten takaisin tupsahti. Kuvassa liimailtuna keskiöihin paikoilleen.




Sitten vanteista vielä kehät ehostellen, sekä uudet rst-kehäpultit kiinnittäen.




Ihan jees kombo tuli, vaikka väri vähän odotettua tummemman sävyiseksi muuttuikin.








Näppärimmät varmaan viimeisestä kuvasta huomasivatkin puskurin lähteneen kävelemään.
Ei oikeen stemmannut muuhun kokonaisuuteen valtavine kananverkkoineen, niin laitoin nettivaraosaan uutta kotia etsimään. Puskuri kyytiin ja jotain ihmeen ooeeäm-shittiä vaihdossa noutamaan, oisko joku uus valmistaja ku en oo kuullu, mut kehuivat isotpojat sen olevan muodissa nykyään.




Ja maalarin kautta uusi puskin keulalle, sulautuu muuhun helmalinjaan kummasti näppärämmin




Jaaa sitten nuo amish-lakatut takatuikut saivat vihdoin ulostautumis määräyksen, kun pitkän odottelun jälkeen paketti tuolta bierin & lederhosenien luvatusta maasta suvaitsi lähipostiin ilmaantua noudettavaksi.




Tuon jälkeen onkin lähinnä vaan se vasemman takaoven lista tullut kiinnitettyä + joitakin perus huoltotoimenpiteitä. Tämmöseltä se auto nyt kutakuinkin nykykuosissaan näyttää:














Siinä siis tähänastiset muutokset äänentoistoja lukuun ottamatta suurimmin osin selosteltuna.

Palattakoon noihin pumpun rytmittäjiin joskus tuoreiden & muutenkin parempien kuvien kanssa, mikäli joku noista innostuu kuuntelemaan. Jostakin syystä noiden filmaus jäänyt vähäiselle, niin en viitsi tänne pelkkää kuivaa tekstiä sen enempää suoltaa.



Mitä tässä nyt sitten vielä audin tulevaisuudelle ois suunnitelmissa:

- Sitä mankelin metsästystä tarttis vielä jatkaa, jospa ehkä sentin tai puoltoist saisiis vanteen lähemmäs kaarta.

- Sit olis tietty maalipinnan puleeraus, katsotaan nyt jos joku kaveri tulis jelppiin…

- Ja sit hiukan kalvottelua. Takalasit lienevät kaikki sen 35% tällä hetkellä olevan, aikeena etusivut ainakin alkuun sillä 50:sellä ja noitten takasivujen muuntamista samoille prosenteille ollut mietinnässä…


Tuohon viimeiseen kaivattaisiin yleisön mielipidettä, sana vapaa? Cool 

Ja kommentoida saapi muutoinkin, koitan kestää!


Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Antto-

avatar

Viestien lukumäärä : 655
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 0:19

Hieno peli ja hienot kuvat ja tarinasta yläpeukkua!

Takalasi voi olla sen 35 ja kaikki sivut 50 nii hyvä tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pazi88

avatar

Viestien lukumäärä : 1652
Paikkakunta : Oulu

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 0:31

Älä mitään kalvoja laita. Säästä nekin rahat vaikka vanteisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
IL3

avatar

Viestien lukumäärä : 1051
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 0:35

Esimerkillisen hyvä aloitus.

Näppärän näköinen Audi ja viimisissä kuvissa kivan näköinenkin.
Kalvoista, jätä akvaarioks tai sit 50 ympäriinsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Raab

avatar

Viestien lukumäärä : 222
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 10:23

Tarinan kerronta 10/10! Smile

Mä jättäsin kalvottamatta kokonaan. Nää bii-femmat on kyllä tämänkin päivän mittapuulla hyvän näkösiä koppeja, kun on näin kliinisti toteutettu. Pro.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Pastrana

avatar

Viestien lukumäärä : 848
Paikkakunta : Kuopio

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 11:17

Voi juku miten siistit luisuvideot ja -kuvat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://pastrana.kuvat.fi/kuvat/
Karriz

avatar

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Kauhajoki

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 11:27

Tarinasta plussaa ja auto mennyt kokoajan parempaan suuntaan. :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Vellulollero

avatar

Viestien lukumäärä : 880
Paikkakunta : Kuopio

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 11:39

Alemmaks ja jotain aitoo vannetta niin hyvä tulee.
Tarinan kerronta kyllä loistava.
ps: Sullon neliveto alla, missä huikeet bäckwards entryt Razz 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
_sapa_

avatar

Viestien lukumäärä : 107
Paikkakunta : rauma

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Su 4 Elo 2013 - 23:13

njaa keula näyttää kyllä vähän turhan tylsälle tossa kuosissa Neutral  muuten kyllä menee parempaan suuntaan Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
PELTSiii

avatar

Viestien lukumäärä : 183
Paikkakunta : Rauma

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 0:38

Kuvat pirun hyviä, mutta livenä paljon paremman näkönen. ei oikeen jaa selvää kaikista yksityiskohdista kun on mustaa :cyclops: muutta Mikko TYKKÄÄ!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
puerco

avatar

Viestien lukumäärä : 1349
Paikkakunta : Espoo

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 10:05

Hyvä aloitus ja tarina. Tästä on hyvä jatkaa.
Autokin 10 x paremman näköinen kuin ostaessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.elpuercosi.fi
Nikkis

avatar

Viestien lukumäärä : 206
Paikkakunta : Salo
Muut : Apostolin kyyti

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 20:18

Mitä mahtoi ahdin upgrade maksaa ja hyöty tietenkin kiinnostaa:D 
Millä kumeksilla noi vanteet on? Nimittäin b5 ja "vakiokaari" menee 10" et27 235/40 kumilla!
Paaljon parempaan suuntaan mennyt, keulailme hieman ehkä tummahko, kalvot pois tai kromiset rinkelit?

E: Melkee suosittelisin ostamaa 215/40 tai 225/35 kumit ja pokkaukset pois ni mahtuu tiputtaa oikeestaa mite vaa. Itellä eessä 9.5 et28 215/40 nakilla ja ei ota mihinkää kiinni, kierrettä n.4-5cm kierrettä jäljellä ja saman verran maavaraa, mankelilla pokkaukset viellä pois niin voi huoletta tiputella :p


Viimeinen muokkaaja, Nikkis pvm Ma 5 Elo 2013 - 21:14, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Miggu93

avatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Rauma
Muut : KTM RC8 -10 "Blackout"

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 21:07

Vellulollero kirjoitti:

ps: Sullon neliveto alla, missä huikeet bäckwards entryt?
Taisi olla "liian hyvät" nakit alla noille keleille/auton tekniikkapuoli huomioon ottaen. Elikkäs alko perkele kytkin antaa periksi kun riittävän kovasta vauhdista heitti perseen menosuuntaan, ja renkaat kovalla pyörimisvauhdillaan kaivoi sitä pitoa jostakin.. Taikka jos kytkin piti, niin meinasi pikkulohkosta vääntö loppua kesken (näkyy lievästi myös tossa videolla kohdassa 6:10, kun noilla pienemmillä ahdoilla tuota jyrkkää uukkaria lähdin pyöräyttään). Käytännössä siis päätetty et jahka takas työelämän pariin pääsee, niin momenttia on pyörää kohden saatava pirusti lisää, vaikka sitten autoa vaihtamalla...rakkaus lajiin kuitenki suunnaton. ❤ 

Toki sillon kun nuo lumet alko sulaan ja keli oli käytännössä jäätä kaikkialla & vettä päällä, niin nuo takapotkun "pyörähdyspisteen" ylivedot + siittä palauttamiset välillä sen verta sekopäisen tuntusia, et alkoi itteäkin pelottaa. Vetopaikat siis suht samoja kuin videollakin.
Eikä noita sitten tullut videoitua, joten ei nyt selitetä niistä enempää. Kuitenki pic or didn't happen ja silleen.


Nikkis kirjoitti:
^
Tekniikka rahallisesti aaika reilusti ylisijoitettuna otettuun tehoon nähden, eli parisen tonttua pyöreesti kiinni.. Paremminkin siis olisi voinut sijoittaa. Uskaltaapahan käyttiksenä ainakin ajaa. Lukuja ei oo mitattu, koska neliveto, mutta näillä suuttimilla tuskin yli 150 pollea irtoaa. Isommilla sitten melkosesti enemmän, jos niihin muka vielä innostuisi satsaamaan.

Nahkoina Savan 225/45-18. Noilla siis vielä pyörii, vaikka ois takapenkillä sakkia ja tarvetta ajaa -> jäykemmillä jousilla uskaltais jo paremmin. Lähinnä etuset ne siellä käytettävyyttä haittaa, jos tuosta vielä pokkauksia runnomatta alustaa laskee.


Jaa laittelin tuossa eilen ehtoolla Lamteknolle tilauksen tynkää, siittä sitten lisää kun pääsee käpelöimään. Smile 

Ps. preståni, joko ois mankeli paikallistettu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
elias

avatar

Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Tampere

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 21:32

225/45, toi on ihan helvetin korkee Very Happy     215/35/18 on hyvä koko b5 audiin 8.5"-9.5" vanteelle. Itse keväällä mietin ostanko 35 vai 40 profiililla ja onneksi ostin 35, olisi ollut liian korkea profiili.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Miggu93

avatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Rauma
Muut : KTM RC8 -10 "Blackout"

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 5 Elo 2013 - 21:56

Myönnettäköön joo, juurikin tuota mainittemaasi kokoa tullut harkittua. Totesin sit kuitenkin säästäväni edes jossain, kun muutoin hyvät renkaat nuo tämänhetkiset ni ajetaan ne nyt loppuun ensin.. Viittis turhaan poiskaan heittää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
PELTSiii

avatar

Viestien lukumäärä : 183
Paikkakunta : Rauma

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ti 6 Elo 2013 - 0:56

Miggu93 kirjoitti:

Ps. preståni, joko ois mankeli paikallistettu?

Jo vain kellarissa :cyclops: 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
PELTSiii

avatar

Viestien lukumäärä : 183
Paikkakunta : Rauma

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ti 6 Elo 2013 - 1:02

elias kirjoitti:
225/45, toi on ihan helvetin korkee Very Happy     215/35/18 on hyvä koko b5 audiin 8.5"-9.5" vanteelle. Itse keväällä mietin ostanko 35 vai 40 profiililla ja onneksi ostin 35, olisi ollut liian korkea profiili.

Jos oon vähänkään mukana keskustelussa ja noi tämänhetkiset kumit on 225/45 niin ei ne kyllä oo ollenkaan pahat. 👅 

Ja muutenkin jos ei haluu tiputtaa enempää ni noilla kumeilla pysyy gäppi kurissa ja näyttää silti kivalle :joker: 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Hexä

avatar

Viestien lukumäärä : 150
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Husaberg fs 650 & skoda 120

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ti 6 Elo 2013 - 1:05

Todellä näppärän näköinen laitos :cheers: Tuo keula näyttää vaan jotenkin liian synkältä scratch  etu-umpioista ehkäpä kalvot pois ja krominen rinkula takas?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Mirski



Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ke 7 Elo 2013 - 10:37

Loistava topicci tämmösiä lisää! Omaan silmään keula hitusen liian tumma. Eestä kalvot pois ja kromiset rinkulat nii sopii paremmin autoon ku nyt on nuo facelift mallin takavalotkin ovat paikoillaan. Itse auto on menny koko ajan vaan parempaan suuntaan. Jatka vaan samaa rataa nii ei pieleen mene.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Miggu93

avatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Rauma
Muut : KTM RC8 -10 "Blackout"

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   To 22 Elo 2013 - 22:17

Juu noniin!

Prestööniltä tuli mankelia noudettua lainaan, sekä samoin myös aiemmin mainitut kalvot postista. Äkkiä talliin ja pientä näpertelyä kehiin:






Pokkaukset täysin lyttyyn, kevyt manklaus, kierteet parikytä millii alesmmas & 50% kalvot etusivuihin. (Ps. Jos joku muu meinaa saada slaakin huomatessaan keskellä lasia nuo 3M-painatukset, niin lähtevät ihan sinolilla pyyhkäsemällä. Hyvä että tulin sentään kokeilleeksi ennen kuin kerkesin itseäni murheissani vahingoittamaan..)


Tasaselle tsekkaan lentokorkeutta; nelisen senttiä oli auton alimmasta kohtaa maapalloon etäisyyttä.



Kuski palkaten, kamera messiin ja kylille maisteleen!



Yllättävän hyvät räpsyt taisi hilpeän huojuvasta olotilasta huolimatta tulla, jalusta siis pirun jees keksintö. :cyclops: 

Eiköhän tuolla juuri ja juuri miittiin uskalla lauantaina lähteä kääntymään, vaikka harmittaakin kyllä tuo kun en olosuhteista johtuen mökkeilemään tänä vuonna päässyt.. Eli autoa tuskin alueelta löytää, jostain parkkikselta ehkä jos niitäkään kymmentä kilsaa lähempää löytää, se selvinnee - Yyterissä näkyillään jos näkyillään, hihasta saa nyppiä Smile

- Mikku
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
elias

avatar

Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Tampere

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   To 22 Elo 2013 - 22:21

3-puolainen sportti ratti voisi olla hyvä lisä tohon sisustaan ! Pistä yv:tä jos kiinnostaa ratti, kulkeutuu tarvittaesssa huomenna yyteriin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Miggu93

avatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Rauma
Muut : KTM RC8 -10 "Blackout"

ViestiAihe: Vs: Mikku's A4 BrünoFem   Ma 26 Elo 2013 - 22:37


Miittiin lähdössä, Glymin punaset niskassa ja lonkkua messissä.



Tiedä sitten kerkeskö tätä kukaan bongamaan, mutta siinä heti portin ulkopuolella oli alueelle tultaessa p-paikan päädyssä nököttäässä hetken aikaa.

Lyhyeksi siis jäi reissu meikän osilta, kon ei mökkiä ollut niin heitti järkkärit portista pihalle siinä hiukan vaille ykstoista lauantai ehtoolla.. No, tuli alue nyt sentään nopeesti läpi stepattua, tuttuja tavattua ja hiukan kalustoa tsekattua.
Niin makeeta, niin makeeta! Ens vuonna toivonm🤦 ukaan paremmalla ajalla sitten.


Ja tällain kokeilumielessä auto kaupan, jos jotakin härskiä vaihdokkia vaikka sattuisi joku tyrkyttään.. Talvea silmälläpitäen tavoitteena muutama hepo lisää ja lähinnä takapyörille suunnattuna.




27.11. Päivitetään nykytilannetta:

Näppärä vaihtoehdotus tosiaan tuli kohdalle ja Audin (väliaikaiseksi) korvaajaksi ilmaantui e46 koria edustava kuusikuppinen luisupulkka. Kyseistä laitosta tarkoitus lähinnä talvi tanssittaa, kevät ehostaa & kesällä taas vaihtaa johonkin vähemmän amisviiksiä väpättävään. Ollaan taas yhteyksissä jahka jotain mainittavaa ilmenee. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
 
Mikku's A4 BrünoFem
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: