test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | 
 

 Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
dyyz

avatar

Viestien lukumäärä : 574
Paikkakunta : helsinki
Muut : neon vihree skeittilauta

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ma 30 Tammi 2017 - 21:26

Miltäs se käyttismese kuulostaa kylkiputkesta/takaa? Mukavan näköstä harrastamista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ma 6 Helmi 2017 - 22:09

Thanks!

Täytyy koittaa saada jotain todistusaineistoa kun alkaa tiet kuivamaan ja pitoakin ilmestyy.

Tuossa yksi huono incar syksyltä kun testailin muuten vain säätöjä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 25 Helmi 2017 - 23:15

Pientä päivitystä, jäähdyttimen kenno tuli ceecee.fi:ltä. Homma toimi hienosti, voin suositella jos custom kennoa joku on vailla! Hinta hyvinkin järkevä omasta mielestä. Tämä kenno siis 450x600x88 ja yläosa 18fpi ja alaosa 14fpi tiheydellä.




Atin dampperiin piirtelin 24hampaisen triggerin ja sorvari sovitti keskireiän kohdilleen ja pyyhkäisi ulkokehän pyöreäksi samalla

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Su 5 Maalis 2017 - 11:47

Käyttiksestä säädin pumppua pari-kolme astetta aikaisemmalle kun löysin pumpun mukana tulleen infolappusen työpaikan muuton yhteydessä.

Olin laittanut pumpun myöhäisemmälle kun Dieselmekenin videoissa mainitsee pumppujensa yleensä tulevan 10-12atdc, mutta pumpun mukana tulleessa lapussa olikin 8-10atdc (joka oli hukassa silloin kun sitä asensin). Hieman muuttui käytös vielä herkemmäksi ja ehkä herää myös hieman paremmin Smile 11tkm nyt ajeltu.

Cortinasta purettu etuakselisto irti, hammastankoa täytyy hieman laskea että saa kone/loota pakettia lisää alaspäin. Samalla täytyy varmaan tehdä uudet tukivarret cromosta sekä sovittaa kynätolpat eteen. Sekä keksiä millä korjaan bumbsteering ongelman kun tankoa laskee alaspäin.

Stay tuned..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
tane



Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Su 5 Maalis 2017 - 14:03

Bumbsteerin korjaukseen: http://131abarth.com/shop/uniball/fi/home/945-raidetanko-m14x15.html

Tuolta löytyy myös tarvikkeita putkitukivarsiin, kartiocromo tappeja jos haluaa laittaa varrettomat nivelet pallonivelten tilalle yms.

Itsellä tuollaiset raidetangot 17m fordissa, nykyään putken tilalla umpicromotangosta veistetty ohuempi tanko kun tuli vähän ahdasta putken kanssa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Su 5 Maalis 2017 - 15:31

Jep, tuon tyyppistä jo katselinkin, olen vain hieman skeptinen orkkis kääntövarren kestoon tuolla tapilla Smile

Toisena vaihtoehtona mietin että koneistaa uuden kääntövarren ja muuttaa orkkis kiinteän pultattavaksi.

Tutkaillaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ti 14 Maalis 2017 - 20:04

Hammastankoa sain n. 20mm laskettua ilman suurempaa muokkausta kelkkaan.



Bumbsteeringin varmaan korjaan tuolla tanen tyylillä, eli rallycorsalta tulee nuo raidetangot ja tappi. Gazin gold kynätolpat tilattu etupäätä varten. Ko. suunnitelmista johtuen rälläköin etukelkkaa pienemmäksi, turhat pohjaanlyönti"tornit" leikkelin pois ja vahvistin päädyt. Myöhemmin vielä kun koneenkorvat on tehty niin hiekkapuhaltaa koko kelkka ja vahvikehitsata saumat ennen maalia.





Myös puolatelineet sain kasailtua, pääsee mallaileen jonnekin sopivaan paikkaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   To 30 Maalis 2017 - 19:43

Pistin muokatun kelkan takaisin kiinni autoon ja punnersin lohkon öljypohjan kanssa (jota muokkasin vielä lisää että väistää paremmin kelkan takareunan) paikalleen. Nostelin myös quaifen paikoilleen, mutta tämä vaati yllättäen hieman tunnelin leikkaamista. Mutta siellä on kutakuinkin paikallansa, seuraavaksi pääsee tekemään vaihteistopalkin ja koneenkorvat loppuun.





Jenveyltä saapu dbw servomoottori ja sovitin sen tuohon kiinan ihmeeseen kiinni. Vielä tarvii myöhemmin hienosäätää vivuston pituuksia sekä hieman taivutella että pallojen liikematkat pelaa paremmin, nytkin jo tosin kokeilin akulla niin hyvin raksuttaa moottorilla auki ja kiinni :cha

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   To 13 Huhti 2017 - 16:35

Kytkin saapui sumujen saarilta 4kk jälkeen maksusta, Demon Tweeksillä hieman ongelmia saada minkä halusin. Eli Quarter Masterin 2levyinen 7.25" "rally" kytkin fordin 1x23 boorilla, 600lb/ft pitäis pitää joka varmasti riittää tälläiseen vaparimosaan. Tämä rally versio hieman paksummilla levyillä eli kestää hieman enemmän luistatusta ennenkuin lämpeää liikaa.




Rossilta saapui männät mosaan sekä Total Sealilta 2sarjaa renkaita. Männät 4.030" porauksella ja 1.085" puristuskorkeudella, pattia 17,3cc jolla purkat tulee 14.4:1 noilla 58cc kansilla (0,76mm paljealueella). Hieman laskee purkka tuosta kun joutuu pattiin muotoilemaan tulpalle lisää tilaa. Tapeiksi tuli pomminkestävät H13.





Koneenkorvat sekä vaihteistopalkki viimein saatu tehtyä kun sain tilaa tunneliin yms. Puslina jotkut powerflexin yleismalliset.








Seuraavaksi pakosarjaa varmaankin touhuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 29 Huhti 2017 - 13:06

Muuta vielä kerennyt pakosarjan hyväksi tekemään kuin että sain kollektorit alustavasti paikoilleen, katsotaan muuttuuko paikka kun alkaa putkia vääntämään.




Heti alkaa vaan vituttamaan kun ei saa symmetrisiä puolista keskenään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Pe 25 Elo 2017 - 14:15

Käyttismese menee piakkoin myyntiin kun tuli hommattua uusi kohde jokapäiväiseen ajoon!

Kohteeksi valikoitui facelift W210 E55 AMG -00. Kyseinen yksilö nettiauton halvin, mutta päällepäin hyvin siisti koska maalattu ympäri pari vuotta sitten edellisen omistajan ojaan lipsautuksen takia, samalla uusittu toinen etulokari. Värinä nätti ja hieman harvinainen Obsidian Black. Kyseisellä laitteella oli ostohetkellä rullattu 305tkm.

Varustelistausta seuraavasti:
197U OBSIDIAN BLACK
213 PARAMETER STEERING
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
312 TELEPHONE D-NET "MOBILE" AT TOWER (NOKIA 3110)
345 RAIN SENSOR
353 AUDIO 30 APS
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
520A No code designation available
521A LEATHER BLACK
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
679 BASIC WHEEL AS SPARE WHEEL
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
800 N/A
800 *1 722.6__ 19980310
800 *2 113.9__ 19970516 AEJ 06/1/M/X
800 *3 210____ 19960905 YEAR OF MODIFICATION 99/1
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
877 READING LAMP IN THE REAR
882 INTERIOR SAFEGUARD
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
925 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU3-MEASURES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)

Eli löytyy kaikki itselle tarvittavat, ei älyttömästi erikois tingentangelia. Ekana revin puhelintelineen irti ja onneksi tässä sen mallinen ettei kojetaulua ole rei'itetty sen takia, joten paria pientä painaumaa lukuunottamatta ei jälkiä jäänyt.

Huoltoa tehty nyt hieman laajemmin (tykkään tehdä perushommat kuntoon, ettei tarvitse heti palata niiden pariin), eli mottiin vaihdettu öljyt + suodatin, ilmansuodattimet, polttoainesuodatin, raitisilmasuodattimet, sytytystulpat (16kpl Smile), jakoketju + kiristin sekä yksi pakokeinu kun oli lähtenyt rulla syömään sivusuunnassa keinun runkoon, venttiilikoppien tiivisteet ja huohotin kotelot tiivistetty kopissa uudelleen, pari huohotinletkua uusiksi, uusi bosch ilmamassa.

Lisäksi vaihdettu vaihteistoon öljyt huuhtelemalla ja samalla tuli uusi johdinlevy+kyb+pistoke laitettua tulevaisuutta ajatellen, peräöljyt uusittu, narinahelat vaihdettu taakse, uudet etummaiset katalysaattorit koska toinen oli jo tyhjennetty ja toisessa oli rojut lähteneet irti; nämä korvattu magnaflow pienillä 2,5" rst 200cell kateilla.

Tähän myös asensin eflexfuelin muutossarjan, tarkoitus ajella pääasiassa etanolilla, aine kun maistuu kohtuullisesti nurkka-ajossa tälläisellä. Mutta bensalla matka-ajossa mennään 7,5-8,5l tuntumassa joka ei ole lainkaan mahdoton.

Auto katsastettu pari päivää sitten, päästöt oli viimeisen päälle vaikka katit ovat todella pienet fyysisesti. Helmojen etummaiset tunkkauskohdat hitsasin ennen leimausta, muuten pohja on melko hyvä väyryseksi.

Sitten muutamia kuvia tarinaan mukaan, auto haettuna kotiin



Tunkin nostopaikat hiltsailtu kasaan, because väyrynen



Pakoputkistoo hieman muutettu kun vuosi keskeltä liitoksesta, joten otin hyötykäyttöön tuosta cortinasta jääneen 2,5" rst putkiston ja se pilkottiin kaverin kanssa tähän sopivaksi.




Nappasin katit irti, kuskin puoli oli jo tyhjennetty ja apparin puolen rojut makasi ulostuloputkea vasten.


Tilalle tuli magnaflown 2,5" rst katit jollain 200cell kennolla, mukavan pienet


Sinnehän ne sujahti kivasti, suihkasin vähän flameproofia suojaksi putkiin




Rikkoutunut keinuvipu


Äänet muuttui todella hyviksi, sopivan hiljaiset normiajossa ja täyskaasulla happea annettaessa kunnon murina.

Vielä täytyisi etsiä kesävanteet nykyisten orkkis vanteiden tilalle (nämä siirtyy talvikäyttöön) ja hieman madaltaa tästä vakio korkeudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
J4TOG

avatar

Viestien lukumäärä : 3147
Paikkakunta : Paimio
Muut : Ja Vespa <3

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 26 Elo 2017 - 10:10

Hienoa, että väykky saa rakkautta osaavissa käsissä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/ Linjoilla
jallu81

avatar

Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 26 Elo 2017 - 15:12

Väykky päässyt hyviin käsiin!


ps, kerros sultzi jottai hintaa sitten tolle käyttikselle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 26 Elo 2017 - 17:52

Kiitos Smile

Tänään sai väykky Fussot pintaan talvea ajatellen, kyllä se ihan ok:lta näyttää jo (väyryseksi).







jallu, 124 liikkuu varmaan 7000-10000e välillä riippuen missä kunnossa haluaa (ilman leimaa, leimattuna, uudella taka-akselistolla)..

Vanne ehdotuksia voi muuten antaa! Mielessä ollut jotkut esim maet todennäköisesti 18" koossa, 19" vaatisi jo isohkoa madallusta jota en ole tekemässä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Mikk-

avatar

Viestien lukumäärä : 401
Paikkakunta : 21270

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Su 27 Elo 2017 - 23:41

Mul ois yhet 18" Maet hyllyssä, laittele privaa jos kiinnostaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jallu81

avatar

Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ti 29 Elo 2017 - 14:08

Mikk- kirjoitti:
Mul ois yhet 18" Maet hyllyssä, laittele privaa jos kiinnostaa Smile

näille ääni Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 2 Syys 2017 - 19:02

Kiitos mikk- tarjouksesta, noita jo katselinkin ja menisi niin paljon uusiksi niistä omaan silmään sopiviksi niin ei kannata ostaa.

Tuli vähän hierottua alustaa alemmas, omaan silmään ollaan siinä mitä itse haen, ei siis mitään mahdotonta..

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jallu81

avatar

Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ke 6 Syys 2017 - 10:55

paranee vaan laskeutuessaan Smile

ps. sait yyveet Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 16 Syys 2017 - 18:35

W124 myyty eteenpäin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ke 27 Syys 2017 - 19:48

~2500km ajettu etanolilla ja yhteenlaskettu kulutus 14,2l/100km Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Ke 4 Loka 2017 - 21:23

Pikkasen keretty cortinaakin edistämään taloprojektin ohella.

Motonetistä pieni ruuvipenkki johon hitsasin puristusleuat kiinni pakosarjan lähtöjä varten




Puristuksen jälkeen naputtelin laipan päälle ja lyhensin putket 30mm laipasta, tätä voi joutua vielä lyhentämään jos tila ei anna olla noin pitkää suoraa osuutta.



Tämän jälkeen kulmista tigillä kiinni ja rypyt vasaralla suoraksi


Saumaa ympäri


Sekä lopuksi laipan suoristus ja sisäreiän tasotus, tuli ihan siistit.

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 4 Marras 2017 - 11:54

Talven lähestyessä ruuvattu amg:hen hankookin kitkat alle orkkis vanteille sekä asennettu Eberspächer Remucin kännykkäohjaimella.

~5000km nyt ajeltu etanolilla, ei ongelmia sen suhteen.

Cortinaa hieman edistetty, tukivarsia tehty eteen, niistä kuvaa sitten kun ovat valmiina Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   La 11 Marras 2017 - 12:32

Hieman keretty tukivarsia edistämään, vielä puuttuu alatukivarresta iskarin kiinnitys sekä reaktiotangon kiinnitys.

Alatukivarsia heftissä, materiaalina CrMo.




Hitsailuja (VooDoo)



Ylätukivarret hitsattuna (myös CrMo)


Toisen puolen varret testausta, vannekin mahtuu paikalleen ja hyvin kääntymään vaikka ylätukivarsista tulikin vähän surkeet.





Iskarit osoittautui liian pitkiksi joten ne vaihtoon Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mazz



Viestien lukumäärä : 207
Paikkakunta : Turku
Muut : E30 m-tech 2, El Camino 1971, e36 m3 sedan, Specialized Rockhopper

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Su 19 Marras 2017 - 21:53

Laitahan Cortinasta päivityksiä! Huikeeta tekemistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sultzi



Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : HML
Muut : Ford Cortina MK3 SBF 302
Ford Escort MK1 2.0 Duratec (työn alla)
MB W123 turbo? (odottaa vuoroansa)

ViestiAihe: Vs: Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG   Pe 7 Syys 2018 - 19:18

~25tkm ajeltu käyttis E55:llä, ei mainittavaa Cool Kulutus pyörii 14-15l/100km, pelkällä etanolilla ajeltu.

N. kuukausi sitten työmaalla maalarin kanssa maalattiin etulokarit kun oli kaarien kanteissa rupea johtuen ennen viimetalvea tehdyistä mankeloinneista että mahtui talvipyörät pyörimään (aavistuksen korkeammat). Samalla myös takakaarista otettiin kiinni pari alkavaa rupea (sisälokarin puolella lähinnä oli), lakattiin koko kylki ja häivytys c-pilariin. Ja tästä pari viikkoa eteenpäin heitin black holet pintaan ja pari kerrosta fussoa talvea ajatellen. Hyvin kesti viime talven yli, keväällä tosin huomasi että vaha on kärsinyt talven kurimuksesta.

Pari kuvaa vaikkei niissä mitään kummallista olekkaan. Edessä ei tällä hetkellä ole spacereita ollenkaan, 20mm oli hitusen liikaa ja ne on nyt taakse siirretty jonne ovatkin aika sopivat (kokeilin ensin 25mm takana, hieman liikaa). Edessä olisi ehkä ~15mm passelit.





Cortinaa myös hieman koitetaan edistää, siitä myöhemmin lisää kun jotain tapahtuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
 
Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Sultzi: Ford -67, -68 sekä -71 harrasteet / DailyDriver E55 AMG
» Sultzi: The käyttis MB yykaakolme and 3-pcs Barock's
» Warro: Ford Sierra -87 2.0tic
» Rakkaudesta vanteisiin
» aakki: ikuisuus sierra

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: