test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | 
 

 joonasvaan: Bagged Vertex Aristo

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   To 27 Loka 2016 - 17:27

Pienen mietinnän tuloksena topickia pystyyn niin on syy talven pimeinä ja lumettomina iltoina käynnistää tietokone study

2016 - Toukokuu

Tyytyväinen volvojen omistaja. Tilanne eskaloitui täysin, kun tuli JDM kuume.
Kaikenlaista tuli mietittyä ja katseltua.
2JZ-GTE ja neljä ovea oli kriteerit + nahkasisusta.

Tuontifirmoille soitellessa kävi ilmi, että Japanimports oli juuri huutanut japanin huutokaupasta kriteereiden omaavan 1998 JZS-161 Ariston.
Muutaman kuvan sain autosta ja niiden perusteellahan se ostopäätös tehtiin. Rolling Eyes

Helmasarjana (edessä lippa ja sivuhelmat) Wald executive line ja takapuskuri Aimgain.
Ja mitä nyt perus valot vaihdettu.
Ylimaalattu mustaksi. Alkuperäinen väri ollu sininen.

Keulalla reilun kokoinen välijäähdytin ja ecuboxissa HKS SLD

Varusteina taitaa olla ihan perusvarusteet. Eli kaikki toimii sähköllä ja perus kosketusnäytöllinen oem navisoitin.



2016 - Kesäkuu

Enimmäinen ajatus oli, että pitää varmaan kattella japanilaiseen autoon japanilaiset vanteet.
Löytyi jopa aika lähelle samalta aikakaudeltakin.

SSR Vienna Courage
19x9 et11
19x10,5 et5

Istuvuudesta ei tässä kohtaa ollu mitään tietoa, kai ne sinne menee. Laughing

Vanteet toimitti JdmDistro. Nämäkin oli juuri tulleet japanista irlannin varastolle, kun nämä sieltä lunastin.



Oli aika pahasti keskiöt hapettunu, niin maalit pois ja vähä freesimpää tilalle.



Pinnaksi tuli puolivahingossa tommonen aika hyvä satiini.
Värivaihtuu enskaudelle jokatapauksessa.


2016 - Heinäkuu

Saattoi olla kyllä pari päivää kesäkuunkin puolella, mutta puhelu tuli Japanimportsin puolesta.
Auto on saapunut satamaan ja se on tullattu. Valmiina haettavaksi Twisted Evil

Ei muutaku uusi akku kantoon ja nokka kohti etelää. Oli kerenny tuontivirma auton satamasta hakemaan firman pihaan.



Ensihätään tilattiin D2 Street, kun selvis ettei autossa ollut säädettävää tolppaa.

Vanteita sai tosiaanki leipoa alle. Jokaisesta nurkasta suurin osa pokkauksista pois ja loput mankelilla nippuun. Takaa joutu rullaten levittämään melkein 2cm puoleltaan.
Vielä ne sielä kaapii, mutta eiköhän enskaudelle löydy siihenkin resepti.

Renkaiksi valikoitui 215/35 ja 235/35





Tuommosenaan sillä hetki rullailtiin, eikä sen suurempia tekniikkamurheita ollut.

2016 - Elokuu ja siitä eteenpäin

Jouduin painostuksen kohteeksi ja tieto tuli, että viikko aikaa saada auto messukuntoon.
Vaasaan west coastiiin.

Viikossa ehti hyvin tilata yliteippaus tarpeet ja auto jopa saatiin valmiiksi hyvissäajoin enne messuja. (mikälie mielenhäiriö tossa sattu)
Teipiksi valikoitus 3M 1080 Gloss white





Suunnitelmia

On sitä kaikenlaista tullut päässä pyöriteltyä, mutta itsestäänselvyys on ilmapalkeet.
Luultavasti teipit pysyy vielä 2017 kauden jos ei tapahdu mitään peruuttamatonta.

Korisarjaa olis tarkotus vähän jatkojalostaa
Veronpalautuksia odotellessa niin jos saatais hommaan vähän vauhtia.

Kaiketi kaikki tässä tiivistettynä, ei oo kokopäivää aikaa kirjotella. eihän sitä jaksais kukaan lukeakkaan.




Mielen virkistämiseksi yks suunnitelma kuva. Photoshop on vahva tässä.



Tässäjoutessaan vois vaikka rupatella ilma-alusta asioista.
Mikä ohjaus?
AccuAirin E-Level tuntuu mittauslaitteiston osalta ainakin järkevimmältä vaihtoehdolta tän kokoluokan autoon. Takanakin kun joutuu välillä istumaan Embarassed

Meneeköhän kuinkapahasti metsään jos rakentaa palkeet vaan D2 tolppien ympärille? +muut rojut.
Kaikkeahan voi tunnetusti kokeilla.

Kiitos ja anteeksi.


Viimeinen muokkaaja, joonasvaan pvm Ke 1 Helmi 2017 - 20:27, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
niko
CDLC.CO Founder
avatar

Viestien lukumäärä : 1513
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Pe 28 Loka 2016 - 9:20

Tätä on tullutkin jo ihasteltua. Kivan freesi paketti ja Viennat istuu tähän koriin hemmetin hyvin.

Ilma-alusta asioissa noiden aerosporttien asennus suoraan coileihin joka kulmaan on hemmetin helppo toteuttaa ja ovat lisäksi ihan toimivat. Tässä kopassa taisi olla tilaakin reilusti tuolla palkeiden kohdalla, niin mahtuvat ongelmitta olemaan? Ohjauksessa e-level miellytti itseä kovasti ja on miellyttävä kytkeä etenkin Accuairin vu-4 venttiilipaketin kanssa. Kannattaa vaan paneutua kunnolla niitä antureita asennellessa, ettei turhaan sitten hajoittele niitä. (edit: Nykyiset anturit toki parannettu aiemmista, mutta eivät silti kestä, jos akselin liike menee anturin rajojen ulkopuolelle). Ainakin IS:ssä oli takana ulosjouston takia hiukan savottaa saada toimiviksi. Ja laita sitten suosiolla suoraan myös kaksi kompuraa.

Tulevaisuuden värimaailma ei ole ehkä ihan omaan silmään, mutta varmasti saa toimimaan, jos paketti pysyy muuten suhteellisen hillittynä. Takakontin lippa on hemmetin hyvännäköinen lisä.

Mielenkiinnolla jäädään odottelemaan mitä tästä talven aikana jalostuu.

_____ _____ _____ _____
From Stanceworks forum kirjoitti:
This community's name is Creme de la Creme because after I saw all of their cars i CREME'D myself...


Viimeinen muokkaaja, niko pvm Pe 28 Loka 2016 - 14:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.cdlc.co/shop
allu_

avatar

Viestien lukumäärä : 883
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Pe 28 Loka 2016 - 13:43

Se airliftin 3h/3p ainaki vaikuttanu aika pätevältä, ei tarvii kuitenkaan erikseen puhelinohjausta hommata jos sitä haluu käyttää ja antureitakaa ei saa rikki Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Pe 28 Loka 2016 - 18:52

niko kirjoitti:
Ilma-alusta asioissa noiden aerosporttien asennus suoraan coileihin joka kulmaan on hemmetin helppo toteuttaa ja ovat lisäksi ihan toimivat. Tässä kopassa taisi olla tilaakin reilusti tuolla palkeiden kohdalla, niin mahtuvat ongelmitta olemaan? Ohjauksessa e-level miellytti itseä kovasti ja on miellyttävä kytkeä etenkin Accuairin vu-4 venttiilipaketin kanssa. Kannattaa vaan paneutua kunnolla niitä antureita asennellessa, ettei turhaan sitten hajoittele niitä. (edit: Nykyiset anturit toki parannettu aiemmista, mutta eivät silti kestä, jos akselin liike menee anturin rajojen ulkopuolelle). Ainakin IS:ssä oli takana ulosjouston takia hiukan savottaa saada toimiviksi. Ja laita sitten suosiolla suoraan myös kaksi kompuraa.

Joo juuri noita aerosportteja ajatellu. Tilaahan tuola on vaikka kuinka.
Saa luultavasti käytettyä noita valojen korkeussäädön paikkoja vähän hyödynnettyä noiden anturoiden kans.
Ulosjoustoo tässä nyt ei onneksi kovinkaan paljoa ole.

Kompuroina olis tarkotus olla 2x Viair 444c
Pidetään suunnitelmat nyt sen verran avoimina jos jollakin sattuu ylimääräsenä kompuraa/säiliöö olemaan niin ostellaan sitä mukaa pois.


allu_ kirjoitti:
Se airliftin 3h/3p ainaki vaikuttanu aika pätevältä, ei tarvii kuitenkaan erikseen puhelinohjausta hommata jos sitä haluu käyttää ja antureitakaa ei saa rikki Suspect

Itseasiassa toi Airliftin 3H vaikuttais kans hyvältä optiolta. Kätevästi on automatiikka ja venttiilit samassa paketissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ma 28 Marras 2016 - 19:30

Noniin on sitä jotain keretty saamaan aikaiseksi..

Huomenna pääsee tilailemaan palikkaa!
Eka pitää hakee 30 pussia makaroonia  Laughing







Etupään paikkoja joutuu vielä raaemmalla kädellä vingutella, että saa sukellusta aikaiseksi.
Reilu sentti vielä niin saa ainakin etuhelman maahan.
On jo ylätukivarsi hyvästi konehuoneen puolella. Lättyä saa ainaki eteen pistää.

Ductailin kans ollu yhtä taistelua
Sitä tässä nyt on leivottu moneen kertaan uudestaan, että sai mieluisen  Rolling Eyes

Etulippa kötöstys on jo roskissa  Laughing

Vanteiden flaket saapu. Sävynä fuchsia ja perus violetti joita sitten sekotetaan sen verran, että sävy toimii. Kuvaa ei tähän hätään oo.

Nelipyöräohjaus (ars) tuli poistettua käytöstä kiinteillä ratkaisulla.




Cool

Tarttee ruveta ottamaan kuvamateriaalia ennemmän, niin saadaan tännekki vähä enemmän materiaalia.
Hävis kaikki tähänastiset kuvat vanhan puhelimen mukana, ku menin sen tyhjäämään ajatuksissani
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Aaperi
Wingman


Viestien lukumäärä : 1986
Paikkakunta : KVL/SLN

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 29 Marras 2016 - 13:01

VS-KF on yksi omista lempivannemalleista ja toimivat tässä autossa pirun hyvin, kun takapää sukeltaa sopivasti, mutta (taas makuasioita) näkisin vanteet ennemmin hopea/kiiltävä kombolla, kuin jollain sateenkaaren väreistä...

Ducktail näyttää rajulta takaapäin, mutta sivuprofiilista toimii auton linjojen kanssa.
Jonkun etulipan vaatii sen kaveriksi kyllä, joka ilmeisesti onkin tekeillä ollut.

_____ _____ _____ _____
Vannehopea ja Mattamusta
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.aaperi.kuvat.fi/kuvat/
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   La 10 Joulu 2016 - 21:25

^ Vanteethan tosiaan on SSR Vienna Couraget, samaa näköä on aikalailla kyllä VS-KF kanssa.
Kumpilie kummanko kopio Rolling Eyes
VS-KF:ää tuntuu olevan enemmän maailmalla.

Koriosat ei oo nyt juurikaan kokenut valaistumista, kun oo oikeestaan huvittanu.
Huomenna olis kyllä tarkotus mennä suunnittelemaan scratch

Laiskana kuitenki kerenny tilailemaan vähä kaikenlaista pulikkaa ja palikkaa.
Ekana saapui se tärkein, Airlift 3H



Eipäs sitä enään muistaukkaa, että miten mukavaa on paketteja aukoo Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ke 21 Joulu 2016 - 21:07



Etulipasta jalostu sitte puolivahingoss tommonen. (kaljaa meni)
Kiusaksikaan en laita kuvaa, kun autossa kiinni.



Ducktailiki ruvennu hakemaan muotoaan. Muttei kuitenkaan lähelläkää vielä Rolling Eyes

Ilmapalkeetkin on lähteny tulemaan ja jos sitä 2vk sisään pääsis kattoon miten se istahtaa Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ma 30 Tammi 2017 - 16:07

Pienen hiljaiselon ja osien odottelun jälkeen saatu vähä jotain aikaiseksikin.

Airmextin pussukat saapui ja tolpat kasattiin.



Airliftin ohjaukseen liittyvät johdot ja ilmalinjat vedetty aikaisemmin. Kaikki sisäkautta.
Kontista uupuu enään säiliö ja kompressori (toinen kompura tulee jälkikäteen kuhan saadaan tää finanssipuoli taas kuntoon Laughing)

Hallin isolla kompuralla saatiin auto kuitenkin liikkumaan  Cool





Eteen tarttee 15mm leeput kyllä.

Enään odotellaan muutamaa klemmaria konehuoneen puolelle niin rupeis olemaan katsastuskuoseissa.

Videoo löytyy instagrammin puolelta @joonasvaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   La 4 Helmi 2017 - 0:00

Olipas hämmentävää, ku ei topicki meinannu löytyä tuolta toiselta puolelta study
Mutta mukavaa, kiitos tästä Smile

Olis mulla pohdittavaakin.
En saa kalibroitua tota alusta ohjausta, ei tunnista takapään korkeusantureita.
Runnaa kyl jutut läpi jos tekee ilman antureita.

Johdot on ok ja mittailtu läpi. Toisaalta, siinä vieres kattelles, ku järjestelmä itse itseään kalibroiden niin etupää nousi huomattavasti enemmän. Takapää juuri yhtään vaikka ohjain näytti samoja paineita, ku etupäällekki.

Taas näin jo kotiin päästyäni tajusin.

Vaikuttaa kaiketi niin paljon toi, että takarenkaat kairaa ittensä aika hyvästi kaniin tolle sisäkaariin.
Täytyy kokeilla paremmalla ajalla liukasteen kera. Very Happy

Ja ohan noi takapussit aikapaljo sievemmätki tilanpuutteen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Helmi 2017 - 10:38

Jutellaan lisää Very Happy



Manuaali kalibroinnilla sain tuon onnaamaan, mutta p*kle jää jumittamaan tuohon viimeseen vaiheeseen Laughing Olishan se nyt ollukkin. Yrittäny kaivella pitkin interwebsiä, että mitä sen pitäs tossa viimesessä vaiheessa tehä. Ei mitään selkoa asiaan.

Kai sitä saa seuraavaksi pistää viestiä suoraan airliftille.



(sisältää tuotesijoittelua)

Alkoholisoituneena tuli teippailtua keulaa ja siitä tuli just sellanen, ku sattu tulemaan.
No ei, oikeestaan tuli aika hyväkin.
Alas ois saanu olla enemmän työstövaraa, mutta riitti se tuokin.



Vanteita pitäs ruveta purkailemaan ennenku on liian myöhäistä, vielä kerkee.
Ducktail on aika mallissaan. Siihen pian pohjat ja teippi päälle.

Ajattelin ilmoitusluontoisesti ilmoitaa myös alustavaloista Twisted Evil
Vai kuitenkin spottimaisista kynnysvaloista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
niko
CDLC.CO Founder
avatar

Viestien lukumäärä : 1513
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Helmi 2017 - 11:03

Onko sulla jo ne e-level tyyliset säätötangot asennettuna? Itsellä nimittäin antureiden liian lyhyt toimintamatka aiheutti muistaakseni Accuairissa samaa ongelmaa kalibroinnissa.

"Alustavalotkin" ovat ihan tervetulleita, kun hoidetaan ne oikeasti asiallisesti. Toivon tämän paketin pysyvän loppuun asti näin freesinä, koska tällä hetkellä tuo kokonaisuus toimii itselle älyttömän hyvin.

_____ _____ _____ _____
From Stanceworks forum kirjoitti:
This community's name is Creme de la Creme because after I saw all of their cars i CREME'D myself...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.cdlc.co/shop
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Helmi 2017 - 11:17

niko kirjoitti:
Onko sulla jo ne e-level tyyliset säätötangot asennettuna? Itsellä nimittäin antureiden liian lyhyt toimintamatka aiheutti muistaakseni Accuairissa samaa ongelmaa kalibroinnissa.

Joo anturit/tangot on paikallaan ja "sensor tool" -valikon mukaan kaikki anturit on täysin alueellaan ja vihreetä näyttää. Täytyy vähän tarkemmin vielä kattoa jättääkö se takapäätä sitte vajaaksi yläasennon puolesta. Säädin sen "YKK" kohdan max. ulosjoustolle, enkä siihen mihin alusta saa itsensä nostettua.

niko kirjoitti:
"Alustavalotkin" ovat ihan tervetulleita, kun hoidetaan ne oikeasti asiallisesti.

Valoiksi tulee 5 tai 6 -kpl Ledejä sivuhelman alle. Idea varmaan käy selväksi ilman kuvaakin.

e: Näin arvelinkin, ja se on näissä erittäin asiallinen toteutustapa. (y) -niko
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sammyboi

avatar

Viestien lukumäärä : 122
Paikkakunta : Oulu

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Helmi 2017 - 18:01

Voisit kyllä ihan meidän kiusaksi pitää nuo vanteet hopeisena, etkä mene sotkemaan mitään huomioväriä niihin. Laughing

Erittäin maukas paketti ja nostaa omaa ilma kuumetta vain entisestään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.google.fi
smuige



Viestien lukumäärä : 76
Paikkakunta : Pargas

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ke 15 Helmi 2017 - 16:23

joonasvaan kirjoitti:
niko kirjoitti:
Onko sulla jo ne e-level tyyliset säätötangot asennettuna? Itsellä nimittäin antureiden liian lyhyt toimintamatka aiheutti muistaakseni Accuairissa samaa ongelmaa kalibroinnissa.

Joo anturit/tangot on paikallaan ja "sensor tool" -valikon mukaan kaikki anturit on täysin alueellaan ja vihreetä näyttää. Täytyy vähän tarkemmin vielä kattoa jättääkö se takapäätä sitte vajaaksi yläasennon puolesta. Säädin sen "YKK" kohdan max. ulosjoustolle, enkä siihen mihin alusta saa itsensä nostettua.

niko kirjoitti:
"Alustavalotkin" ovat ihan tervetulleita, kun hoidetaan ne oikeasti asiallisesti.

Valoiksi tulee 5 tai 6 -kpl Ledejä sivuhelman alle. Idea varmaan käy selväksi ilman kuvaakin.

e: Näin arvelinkin, ja se on näissä erittäin asiallinen toteutustapa. (y) -niko



Omia 3H antureita kans tuossa viikonloppuna asentelin niin aika ajatuksella sai asennella et liikevarat tulee oikein. Jääkö sulla ylä ja alaasennossa anturin varsi oikeelle kohtaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ke 1 Maalis 2017 - 19:51

Jaa tänne oli jotain tullukki
No parempi myöhään, ku ei milloinkaan.

Joo kyllähän siinä tovi meni, ku noita 3H antureita paikoilleen tuhersi..
Niiden astelappujen kanssa, ku alustaa edes takas jumppas niin kyllä kaikki kohillaan on.
Sensor tool valikosta tosin, ku kattoo niin ihan sikinsokin.
Mulla on vasemman puolen anturit asennettu peilikuvaksi oikeeseen puoleen verrattuna, mut ohjeiden mukaan tuosta ei haittaa pitäs olla. Ainaki softa osas kääntää ne parin käyttökerran jälkeen ohjelmaan oikeinpäin.

Säädin kokeilumielessä nyt sensor tool valikon mukaan akselit tasalle. Tai ainakin lähemmäs.
Vasemman puolen anturit näytti pussit tyhjänä "low range", niitä ainakin nostin vähän.
Mulla on nyt vanteet työnalla niin ei pääse vielä kokeilemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ma 13 Maalis 2017 - 20:35

Ompahan ollu taas hiljaista omalta osalta.
Luulin topickin pystytysvaiheessa, että tarinoin tänne lähes jokapäivä
Ei viitti jokasta juotua verstaskaljaa täällä informoida, sitä on muutama kontillinen askarrelles menny Embarassed







Voi aiheuttaa myös mielipahaa, mutta kaikki ihan vain teidän kiusaksi Razz
Vanteiden väriä on turha yrittää mobiililaitteella kuvata, ku ei siitä saa mitenkään realistista.
Ja kyllä, on flakea.

Kiitos japanilaisille lippojen yhteenhitsauksesta, säästin 50e. Neki säästöt katoo siinäkohtaa, ku käy pyöräyttääs takasille uudet nahkat ja eturenkaat kääntämäs.
Vieläkun malttais sen verran ootella vanteiden kasaamista, että saa pultit käytettyä sitruunahapossa ja sisäkannut maalattua.

Konttikuvaa ette saa vielä. Sitte, ku sinne on saatu järjestys aikaseksi.

Pian pääsee katsastamaan scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ju$e

avatar

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : Rovaniemi
Muut : DR650 smoto
IQ600rr

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ma 13 Maalis 2017 - 20:43

Täältä peukku vanteiden värille Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Miksu MB

avatar

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : JKL

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ma 13 Maalis 2017 - 23:36

Tässä vehkeessä on meininki kohillaan! Cool

Miettinyt omaankin tommosia spottivaloja helmoihin tai sitten ihan ledinauhalla toteutettuna. Pystyykö valottamaan minkälaisilla oot nuo omas toteuttanu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Egiz



Viestien lukumäärä : 299
Paikkakunta : Kouvola

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Maalis 2017 - 0:04

Vanteiden väri ja fitmentti iskee aika lujaa! Mut saisko noita alustavaloja hajautettua millään tasasemmaks, näyttää nyt kuvassa aika pistemäisiltä Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ti 14 Maalis 2017 - 8:08

Mukavaa että miellyttää!

Helmaledit toteutettu ihan diy smd spottiledeillä, toki emmä niitä ledejä ite tehny Laughing
Niiden tarkotus on ollakki aika pistemäiset, sais olla enemmänki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Ke 15 Maalis 2017 - 20:32

Takavanteet kasattu, huomenna etuvanteet. Odottelemaan jäädään eteen pidempiä pinnapultteja.
Vois olla sen jälkeen pihakuvat kohdallaan Cool

En voisi kuvitella näitä enään minkään muun sävyisenä..

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Bete^

avatar

Viestien lukumäärä : 919
Paikkakunta : Jyväskylä

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   To 16 Maalis 2017 - 6:00

Erittäin jees. Tykkään. Hyvä. Perkele.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Zoml

avatar

Viestien lukumäärä : 432
Paikkakunta : Tampere
Muut : KäyttisFocus ja nelikakkoset tennarit

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   To 16 Maalis 2017 - 8:11

Vanteiden väri on kyl just sopivan härski. Me gusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
oogoo

avatar

Viestien lukumäärä : 324
Paikkakunta : Oulu

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   To 16 Maalis 2017 - 11:17

Hienoo tekemistä ja tosi komee aristo. Vanteiden värikin on just eikä melkeen!, innolla ootellen niitä pihakuvia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://ollika.kuvat.fi/kuvat/
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Pe 17 Maalis 2017 - 23:38

Kiitoksia vaan! Taidan itsekkin pitää <3
Päivitystiheys paranee tässä, ku on vähän näkyvääkin muutosta saatu aikaseksi.

Ehkä.

Pienen oluen (ja muutaman) voimin tän vuoden eka ansaittu pesu.



Mua vituttaa toi pavilionki jota käytettiin eräänlaisena maalauskoppina.
Meinasin kantaa sen jo kokonaisena pihalle, ku oli vaan valon tiellä.






Spacerit ei päässy tähän sessioon, ku pitää löytää sorvi ensi
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
TomVi

avatar

Viestien lukumäärä : 3370
Paikkakunta : Tampere

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   La 18 Maalis 2017 - 13:04

Nouseeko tuo koko siipi nyt kontinluukun mukana ylös?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Su 19 Maalis 2017 - 11:14

Juu kokonaisena nousee mukana.

Eilen ulkoiltiin,





Ja nopeesti takas sisälle



Kaveri otti kunnon kameralla pari räpsyä, katotaan koska ne saadaan scratch
Ei näillä puhelinkuvilla taivaaseen pääse.

Toi taustapeilin köysihässäkkä on jo siirretty ja laitettu paremmin ettei se tuu noin roikkumaan Laughing
Sais jo loput sisusta hepeneet sapua niin jos uskaltais sisältäki ottaa kuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jusni



Viestien lukumäärä : 2365
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   Su 19 Maalis 2017 - 12:51

Tää on ihana. Pisti jo syksyllä kivasti silmään vastaan tullessaan, nyt alkaa olemaan melkein 6/5.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
joonasvaan



Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Seinäjoki

ViestiAihe: Vs: joonasvaan: Bagged Vertex Aristo   La 1 Huhti 2017 - 14:22

Mukavaa, että sen verran erottuu muusta liikenteestä Cool

Kerkesin tällä jo muutaman päivän ajamaankin.
Leimalle saatiin ja alusta otteeseen D2 ja Airmext seka-alustana. Kaikki tarpeellinen ottees.
En muistakkaan, koska olis näin "laillinen" auto ollu Laughing





Kuvat nyt on vielä enne leimaa mallia, mut tommosenaan sitä lähdettiin sinne kiikuttamaan.

Heikkouskoisille kuvatodisteita tapahtuneesta + ajokorkeudesta.
Myöhemmin kuvaa sitten kahdesta muusta korkeudesta.
Sais nyt ton lumen tulo vaan loppua.




Alustan kalibroinnin osalta ollaan siinä vaiheessa, että huutaa nyt sitten sitä toista kompuraa (yllätys).
Ei jaksa nostaa autoa automaatti kalibroinnilla, loppuu paineet kesken.
Manuaalilla toki, mutta jumittaa edelleen tuos kalibroinnin viimesessä vaiheessa.

Mennään 3P asetuksella nyt sitte tää alkuhuuma ennekö kerkee taas asiaan paneutumaan 3H juttuihin.

Tolla ajokorkeudellaki pitää olla edes 110psi ja takana 100psi.
Pykälää matalemmalla ajokorkeudella piisaa 103psi edes ja 92psi takana.
Juuri mahtuu eturenkaat kääntymään.

Mitä tossa nyt selaillu muiden paineita niin näyttää 60psi per nurkka riittävän study
Toki painaahan tää kuivana sen 1630kg

Mutta on ajonautinto ilma-alustalla, tykkään Cool

On vähä jonkinsortin sähkövikaa, muutamaakin akkua kokeilleena ei vaikutusta.
Jos joutuu starttailemaan paljonkin pienen ajan sisään niin ei mee sisäpuhallus ja radio päälle.
Ja airliftikin huutaa, että jännite matala.

Jos on yli 10min tyhjäkäynnillä niin huutelee jo matalasta jännitteestä ennenkö ajamaan lähtee.
Laturia saa vissiin ruveta seuraavaks vaihteleen.

Ja jos sattuu käymään niin, että toi radio ja sisäpuhallus ei mee startin jälkeen enään päälle niin ei auta vaikka akkua kuinka latais. Se pitää käyttää kokonaan irti molemmista navoista ennenku saa radion taas kuulumaan. Oletetaan, että sielä akussa on sitä virtaa..
Liikaa sähköjä vanhassa autossa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
 
joonasvaan: Bagged Vertex Aristo
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» joonasvaan: Bagged Vertex Aristo
» voi poistaa-jjjkkk: Lupo GTi bagged & Chevy S10 dropped & Passat 35i static
» Jok3la: Bagged Scirocco -09 // Project Mk1 Scirocco
» Wobbler: Bagged MB w204 // JVS Crew
» wilsson: Toyota Aristo & TA40 - riisikipot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: