test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | 
 

 Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
^^pazi^^

avatar

Viestien lukumäärä : 131
Paikkakunta : Iisalmi
Muut : E46 -99,E34 535ia -89

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Su 15 Tammi 2012 - 22:12

Kuinka paljo tossa cädis on oikein hommaa?Ite ono ehtinyt tollasta mut kaikki niin kalliita jos aijot luopua niin voisin harkita ostaa tota?Laita mulla yv:tä vaikka tosta ja kerro vähä siitä,mut hieno jetta kyllä sulla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Helmi 2012 - 1:06

Konehuonetta on tullut tehtyä etiäpäin, nyt kun kelitkin ovat välillä olleet kylmälle tallille suotuisia.

Joten sähköjen puolesta konehuoneesta puuttuu enää virtakaapeli takaluukusta akulle. Ja flektin johtojen kiinnitys. Mikäs on mielipide pistelenkö sulakkeen pelkästään konttiin akun viereen vai pitäisikö laittaa myös konehuoneeseen?


Päivityksinä edellisiin:
-Puola löysi tiensä vesikaukaloon muovin alle piiloon. Sekä sille johdotus kuntoon.
-Tuulilasinpyyhkijöiden johdotuksen uudelleen sijoittelua
-Syylärin päälle tuleva alumiinin soiro tuli leikeltyä muotoonsa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ElektrikMekanik

avatar

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Helmi 2012 - 17:58

Jollain hienolla tapaa erilainen lähestymistyyli tuohon konehuoneen siistimiseen. Ensin paikat kateltuna vanhoilla kauhtuneilla osilla... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Helmi 2012 - 22:04

ElektrikMekanik kirjoitti:
Jollain hienolla tapaa erilainen lähestymistyyli tuohon konehuoneen siistimiseen. Ensin paikat kateltuna vanhoilla kauhtuneilla osilla... Very Happy

Tarkoitushan tuosta on lopullisesti hieroa konehuone siistiksi vasta siinä vaiheessa kun kone vaihtuu toiseen. Joten varmaankin nostelen koneen syksyllä tuolta pois eli tämä kesä menee tuolla vanhalla, kun tekee mieli päästä kruisailemaan tuolla kesän.

Tuolla pakkasessa ei oikeen pysty konehuonetta pesemään niin siksi tuo näyttää vielä likaiselta. Suurin osa paskasta on paljastunut piuhojen/telineiden alta mitkä tuosta on poistettu/siirretty muualle. Mutta nuo toki putsaantuu kesäksi. Taitaa mennä hammasharja touhuksi.

Hovikoneistajan kanssakin uutta imusarjaa alettiin hiukan jo työstämään. Ja tuosta kaasari kokeilusta sit riippuu tuleeko seuraava kone ruiskulla vai samanmoisilla kaasareilla tehtynä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 13 Maalis 2012 - 9:13

Imusarja tuli koneistuksesta kotiin.


Tosin tuosta sarjasta puuttuu vielä keskimmäinen osa, johon koneistetaan alipaineelle nipat.

Saa nähdä tuleeko tosta mitään vai palaako koko paska.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 29 Maalis 2012 - 10:29

Imusarjan loput osat tulivat koneistuksesta, joten imusarja on nyt valmis. Osien väliin on tarkoitus pistää tasotiiviste/liimamassa. Alipaine letkut ja t-haarat täytyy vielä hommatta muuten on tuolta osiv valmis.



Kaasarin-Imusarjan väliin tilailin Samco sport silikoni letkua. Virtala racing oy:stä. Perus 38mm letkun pätkällä saa kaasarit imusarjaan kiinni.



Polttoaine pumpuksi ostelin Motonetistä Hucon imevän pumpun.



Bensanpaineen säätimeksi tilasin Filterkingin säätimen painemittarilla varustettuna. Lautamäki motorsportista



Vanteisiin tuli tällä erää muoviset keskikupit. Pistetään myöhemmin alumiiniset, kunhan sopivasti huudossa tulevat vastaan. Vanteet yritän ensikuun aikana kuskailla maalarille suihkittavaksi. Onkos jollakulla tiedossa possun puhelinten oikea värikoodi? Vai koitanko mallata keskikupin reunaa värikarttaan ja valita sitä kautta värin.


Starttikaapeliin ostin sulakepesän ja 200A sulakkeen, saa nähdä piisaako toi vai pitääkö ostaa 300A sulake. Sulakerasian syöttöön löytyi omista nurkista perus lasiputki kotelo johon pistelen 80A sulakkeen.


Varaston kätköistä silmiin osui keinoeläimellä päällystetty kojis. Joten sisustakin saa taas pientä lisä luksusta. Tuossa kojiksessa on myös puhaltimien suulakkeet värjätty valkoisella raidalla tehtaalla. Ilmeisesti joku erikois malli kyseessä?



Laajakaista lambda olisi seuraavana hankinta listalla mietinnässä. Vaihtoehdoiksi on nyt valikoitunut PLX DM-6 tai Innovate MTX-L. Onko suosituksia kumpi kannattaa tilata vai kenties löytyisikö mustaa hevosta?
vs.





Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 4 Huhti 2012 - 10:31

Letukkaan askartelin uuden maskin


Kesäksi hommailin tuohon hiukan askartelu sarjaa, taakse flippi kittiä(kiitokset tästä Luisu:lle) ja eteen tulee droppiolat. Ens alkuun 2/4 madallusta ja myöhemmin 4/6. Myös 3:sta lokarinkaaresta täytyy korjata ruosteet pois, niihinkin tosin on varaosapellit jo hommattuna.




Jetan imusarjan liimailin nippuun tiivisteliimalla ja väkertelin kaasuvaijerin yhteensopivaksi tuolle CBR:n kaasarille. Lunta kun näyttää ulkona nytkin satavan, niin onneksi hirveä kiirus ei tuon kanssa ole.

Onkos ehdotuksia kaasarien torvien päälle tulevista ilmanputsari filttereistä, vai mennäänkö sukka/sukkahousu pantenteilla?

Edit(4.4) :
Asentelin tänään startilta takaluukkuun päävirta kaapelin ja lisäksi virran syötön kontista sulaketaululle.
Viimeisimpänä hankintana FK:n 15mm vahvat jaonmuutoskalikatkin olivat postilla tänään tulleet perille. Etu ET tule noilla 8 hujakoille. Ja takana mennään -2 lukemissa, kun siellä on nuo 25mm lätyt.

Pääsiäisenä pääseekin sit akkutelineen suunnitteluun/valmistukseen. Lisäksi täytyy bensapumpun virrat releyttää puolan + kautta, niin alkaakin sähkö hommat olemaan valmiina.


Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Pellikka

avatar

Viestien lukumäärä : 407
Paikkakunta : Oulu
Muut : Pv

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 5 Huhti 2012 - 7:04

Tuo kojelauta on samanlainen ku edellisessä LX Jetassa oli itellä, eli luultavasti tuokin semmosesta.

Mtx-l on ainakin itellä osottautunu hyväks, voin jopa suositella. Laadukkaan olonen koko hässäkkä ja luotettavasti ja nopeasti toiminu itellä. Plx:n kapineesta ei mitään tietoa sitten olekkaan.

Kaasareihin sais Pipercross suodatinsukkia kaikenmaailman mopokaupoistakin. n. 15e/kipale, 3-kerroksista vaahtomuovia. Voi pestä ja öljytä, kiinnitys nipparilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ian13

avatar

Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 5 Huhti 2012 - 8:19

Mistä löysit nuo lokarinkaarien korjauspellit tohon pikappiin? Siis jos ne on uudet tarvikeosat
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 5 Huhti 2012 - 9:43

JukkaK kirjoitti:
Mistä löysit nuo lokarinkaarien korjauspellit tohon pikappiin? Siis jos ne on uudet tarvikeosat
Yks on uus tarvikeosa, kaksi tuli varaosalavasta pilkottua irti. Mutta muistaakseni tuli south west tradesta, en tosin ihan 100% varma ole.






Jetta edit(6.4): Imusarjan liimauksen kuivuttua heitin satsin kiinni koneeseen. Enää sitä ei tänä keväänä/kesänä toivottavasti tarvitse irroittaa. Samcon letkujakin kiristimien kanssa hiukan sovitin paikoilleen.


Bensapumpulle katsoin tulipellistä paikan ja pistin sen kiinni. Tuli myös tuo syylärin päälle tuleva soiro maalattua mustaksi pari päivää sitten, samalla meni nuo syylärin kiinnikeetkin väriin. Alipaineletkut tein myös lähes valmiiksi, jäi vain yksi t-haara puuttumaan niin en saanut ihan kokonaan niitä vielä kasattua.

Pakko oli kokeilla miltä kaasari paketti näyttää konehuoneessa silikoni letkujen kanssa. Very Happy


Tuosta kuvasta puuttuu enään bensaletkut, bensapaineen säädin, laajakaistalambda ja pumpun sähköt. Muuten tuo alkaakin olemaan reilassa. Nyt kun kelit hiukan vielä lämpeisi niin voisi alkaa hammasharjan ja liuottimien kanssa tuosta putsailemaan paskoja pois, sekä maalailemaan/kittailemaan osia.

Ens syksynä sitten kone keulalta pois, konehuone uuteen väriin ja uutta myllyä sisään.





Edit(16.4):
Bensapaineensäädin löysi paikkansa konehuoneesta, samalla katkoin bensaletkut oikean mittaisiksi. Ja hommasin uuden suodattimen ennen pumppua. Pumpun sähköt vedin myös ohjaamonpuolelle. Ja caddystä kähvelsin releen jalan sulaketaulun päälle., joten sekin on johdotusta vaille valmis.

Muutama moottorin kiinnike sekä jakopäänsuojus ja flektinsuojus tuli maalailtua uusiin väreihin. Venakoppa,laturi ja jarrutehostin jäi vielä seuraavalle kerralla maalattavaksi. Sytytys puolen hiluja täytyy putsailla/maalailla myös.

Putsailin vaihdelaatikosta sekä muualta konehuoneesta suurimpia paskoja pois. Sieltä mihin nyt suht helposti tavarat konehuoneessa kiinni ollen pääsi käsiksi. Täytyy vielä joku päivä muutama tunti tuohon uhrata lisää aikaa.

Alipaine letkut on nyt myös valmiit.

Löysi pipercrossin valikoimasta nuo kaasarinsukatkin. Kiitoksia vain vinkistä, täytyy toivoa että jollakin tapaa fiksusti asettuvat noinkin pieneen torveen (38mm), kun tuotetiedoissa luki 50-80mm.







Edit(22.4):

Hirvittävällä munkilla löytyi muutama uusi puskuri jettaan. Joten heitin keulaan uuden pesurittoman puskurin, eipä tarvi alkaa kikkailemaan pesurin poistosta aiheutuvan tasoittelun kanssa.


Aikoinana volkswagensticersiltä ostettu flektin varoitustarrakin pääsi vihdoin paikoilleen. Täytyy vielä virran varoitus tarra liimailla kiinni.

Täytyy alkaa vekslaamaan jettaa toiselle puolelle tallia, että sen saisi näin kelien lämmettyä joskus pihallekin otettua ja paremmin noita konehuoneen seiniä putsailtua.


Viimeinen muokkaaja, matti.l pvm Su 22 Heinä 2012 - 10:10, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 24 Huhti 2012 - 19:30

Uusi etupuskuri löysi tiensä paikoilleen. Kilpi siihen tosin vielä täytyy kiinnitellä.


Kaikki mustalla/hopeella tulevat osat on nyt maalissa konehuoneen osalta. Sekä bensalinjat ja alipaineletkut valmiit. Vielä täytyy vihreetä maalia hommailla sekä putsailla loput paskat konehuoneesta, niiin sit toi ois tulevalle kesälle valmis.


Viimeinen muokkaaja, matti.l pvm Su 22 Heinä 2012 - 10:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi

avatar

Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 26 Huhti 2012 - 21:54

Hyvältä näyttää. Kyl se melkeen vaatis jonku kiinalaisen peltipakosarjan vaikka vaan ulkonäkösyistä. Kireempi nokka vois olla myös jees.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   La 28 Huhti 2012 - 2:13

Kyllähän tuo peltisatsin vaihto mielessä on käynyt, kun eivät tuntuneet edes kovin kalliita olevan.

Mutta ihan hirveästi en silti tuohon koneeseen aijo panostaa, kun tarkoitus olisi ens syksynä nostaa kone pois ja pistää toista tilalle. Tosin samalla kaasaripaketilla. Tietty samalla ois tarkoitus tukkia paremmin nuo ylimääräiset reijät sieltä(jotka nyt on tulpilla tulpattu), nostaa iskaritornit sekä avartaa vetareille paremmat tilat ja heittää uusi maali konehuoneeseen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 1 Toukokuu 2012 - 21:21

Jetta hörähti uudella kaasaripaketilla ekaa kertaa käymään Very Happy Eikä ees syttynyt palamaan Laughing

Vakio suuttimilla tuntui noin ekaksi startiksi toimivan kohtuu hyvin. Paikallaan kierrätettäessä tuntu tukehtuvan 3000-4000 väliin. Mut 4000-6000 toimikin sitten taas ihan ok. Eli ilmeisestikin tyhjäkäynti piiri toimii ok., mutta siirryttäessä pääsuuttimeen tulee jonkin moinen stoppi, luultavastikin muutama pykälä isommalla pääsuuttimella saattaisi alkaa toimimaan. Mutta täytyy vielä kokeilla ajamalla miltä tuntuu tuolla suutin setillä.

Kun eikös se mene niin että ensin vaikuttaa tyhjäkäyntisuutin noin 1/4 kaasuun ja sit tulee pääsuuttimen alue 2/4-3/4 ja sitten neulan vaikutus loppukaasuun...

Laajakaista lambaadan kanssa täytyy tarkemmin tutkailla suuttimia, kunhan saan vain sen ensin asennettua. Myös nuo suodatin sukat täytyy käydä hakemassa koneen päälle, ennen ajeluita. Ja kaasarin kalvojen hengitysreikään hommata suodatin.

Kuskinpuoli tuli nosteltua leimakorkeuteen ja samalla pyöräytin avukset leimapyöriksi alle.





Letukkaa käytin leimasedälle näyttämässä, mutta tykkäsi niin kovasti että haluaa nähdä sen vielä uudestaan. Hiukan löyty hitsaushommia rungosta, sekä u-pultti oli mädäntynyt poikki. Ja jarruletkun joutuu uusimaan. Joten seuraavat vapaat hetket menevätkin sitten sen parissa. Kohta leiman jälkeen sen saakin lyödä seisontaan ja hoidella ruosteet kaarista pois ja maalata kyljet. Takapään flippikittikin makoilee tuossa tallin lattialla.





Edit(10.5):
-Letukka ois hitsaus hommeleita vaille valmis leimalle. Ens viikolla pääsee paikkailemaan.

-Jetan kaasarin säätöjä olen koitellut etsiskellä netistä. Löytykin miten nuo säädöt menevät. Alkuun tosiaan tyhjäkäynti suutin, sitten neulan korkeus ja sit pääsuutin. Eli luultavasti tuo saa liikaa löpöä neulojen alueella ja siksi rötää. No säätöä säätöä. Imuäänet ainakin on korvia hivelevät bounce joten jo pelkästään niiden takia homma kannatti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ma 25 Kesä 2012 - 9:35

Terassin rakennus on pistänyt auton rakennus ajan vähiin.

Mutta sentäs Possun vanteisiin saatiin vihdoin kummit päälle, joten nopeasti piti testailla mitenkä noi sopii alle.


Takana nappasi noin puolen kantin kohdalta kaaren kiinni, mutta ajattelin kokeilla kuinka lähelle pääsisi jos taakse heittäisi hiukan lisää campperia. Eli napa irti ja prikat alempien pulttien alle. Ja tottakaihan aina vähintään yksi pultti pitää katkaista Mad Edessä näyttikin sitten kohtuu hyvältä, eikä suurempaa jumppaa ole edessä.

Laajakaistalambdan asennusta oon myös hissuksiin edistänyt samoin kuin ilmanputsarisukkien paikoilleen laittoa.


Takapuskuri tuohon pitäisi vielä vaihtaa, kun tarvike puskurin ja orkkiksen kromilistoissa on eroa. Onneksi tarvike puskin löytyy tallista. Repsikan puolen peili on hajonnut juurestaan talven aikana joten pitää vaihtaa siihen myös ehjä tilalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Su 15 Heinä 2012 - 23:01

Taka-akselista pultti roplattu pois ja napa jälleen paikoillaan. Toinen puoli menikin sitten huomattavasti helpommin.

Mutta tuolla pienellä takapään camper lisäyksellä alkoikin takarenkaat vihdoin uppoamaan kaariin. Tosin piti siitä silti hiukan kaaren kanttia poistella että sai sopivan. Noille vanteille tuota tuskin enempää alan hieromaan.



Lambdan väänsin toimintaan ja kalibroin sen. Näytti seokset olevan hiukan laihalla koko aluellla, kun testailin kuinka paljon oikeasti heittävät. Alkutöikseni säädin neulojen kautta keskialueen rikkaammalle, mutta isompaa suutinta edelleen kaipasi. Tyhjäkäyntipuolen ilmaruuvin kautta säätelin alapään hiukan parempiin arvoihin ja voi olla että tyhjäkäynti suutinta ei välttämättä tarvitse isontaa. Pääsuuttimet työkaveri sorvasi n.140 kokoon alkuperäisten ollessa 128. Mutta näiden operaatioiden jälkeen seosarvot alkoivatkin olemaan lähellä sitä mitä piti. Sitli ostan ensiviikolla vielä 145/150 pääsuuttimet sekä paria pykälää isommat tyhjäkäynti suuttimet tuohon, niin pääsee testaamaan saako arvoja vielä paremmaksi.

Akkutelinettä aloin takapuskurin kuskinpuolen kiinnikkeisiin tekemään lattaraudasta, lisä apuna ajattelin orkkis akun kiinnitys osia käyttä. Ja samalla kun tuo vanha puskuri lähti irti, niin takaisin se ei enää tule. Vaan uusi tarvike puskuri menee tilalle.

Repsikan peilin tilalle väänsin alumiinista peitelätkän, rikkoutuneen peilin tilalle. Tuo menettelee, kunhan sen maalaa vielä mustaksi. Täytyy silti koittaa metsästää alkuperäistä peiliä tilalle.

Mutta nyt kesäloman kunniaksi täytyy leimakin käydä paperiin hakemassa loppukuusta, kun loput korjaukset/rakentamiset ovat valmiit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Su 22 Heinä 2012 - 10:06

Konehuone alkaa olemaan hyvällä mallilla, enään muutama pikku juttu.



Takapuskurin vaihtelin uuteen tarvikemalliin ja samalla uusi akkuteline kiinnittyi puskurin kiinnikkeisiin. Jonkinlainen huppu olisi vielä tarkoitus tehdä tuolle akulle.



Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 2 Elo 2012 - 23:21

Jatketaan yksin höpöttelyä...

Huohottimen säiliön kasailin bilteman juomapullosta, 90 asteen vesijohtokulmasta, aidanläpivienti nipasta sekä suodattimesta. Hintaa setille tuli hiukka reilu 15€. Eipä tuonne hirveästi öljyä mahdu, mutta eipä tuolla loppujen lopuksi kovin paljon tule vuodessa ajettua. Paikkansa tuo löysi kaasareiden alta.


Kaasareille tein hiukan fiksumman näköisen vaijerin(alkuperäinen oli niin rujo ja hiukan jo rikki), lyhentelin vakio vaijeria ja lisäilin osia vanhasta mp:n kaasarin vaijerista. Myös kaasarin alipaine hengitykselle pistin suodattimen. Joten konehuone ois nyt peltisarjaa vaille valmis. Tietty putsausta tuo joiltain osin vielä huutaa, tosin suurin osa noista ajoittuu koneen pois otto ajankohtaan.




Hain autoon siirtokilvet muutamaksi päiväksi, että sain testailtua auton toimintaa liikenteessä. Ja imuäänet vetää naaman hymyyn. Lisäksi hengetön 1.3 muuttui sentäs hiukan iloisemmin kulkevaksi. Ei enää hyydy 3500rmp kohdalla laukka vaan jatkaa 6000 asti. Seoksetkin ovat nyt kutakuinkin säädöissää.

Jarrut olivat edestä jumittaneet seisonnan aikana, joten pientä jarru remonttia joutui myös suorittamaan. Mutta nyt toimii taas uusilla paloilla. Joten leimankin voisi kopperoon käydä hakemassa. Tavoite olisi että pääsisi käymään tuolla vesi vw miitissä härmälässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 22 Elo 2012 - 17:59

Watercooled VWeekend:ssä tuli härmälässä viikonloppuna poikettua Jetalla ja mk1 luokassa tulikin pokaalikotiin tuomisiksi mukaan. Kiitokset vielä siitä.

Kaasarit pelasi reissun hyvin ja oli oikein mukava ajaa matkaa autolla. Mutta virranjakaja alkoi loppumatkasta täyttymään öljystä, niin pientä pätkimistä oli pienillä kierroksilla havaittavissa. Täytynee stefa uusia ensi kesälle virranjakajan akselille, niin pääsisi tuostakin ongelmasta eroon.

Taakse tarvisi 20mm jaonmuutos kalikat 25mm sijaan, niin pääsisi hiukan vielä alemmas ja samalla sais hiukan leveämpää rengasta pistettyä alle.

Mutta tuossa pari fotoa nyky kunnosta.



(Klikkaamalla isoksi)


Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
juucee



Viestien lukumäärä : 487
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 22 Elo 2012 - 19:24

Väri on kyllä komia! Monet kerrat oon kattellu kuvia koittanu saada noi vanteet toimiin omaan silmään, mut eise vaan onnistu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
note

avatar

Viestien lukumäärä : 339
Paikkakunta : Pori

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 22 Elo 2012 - 19:28

En jaksa uskoa että tämä pääsee täysiin oikeuksiinsa kuvien kautta.

Onhan tää ny klassinen eli ihan törkeen hieno. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Spek



Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Kotka

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 22 Elo 2012 - 19:39

Todella nätti vekotin, mut vanteet ei vaa nappaa jostaa syyst =/
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
HärskiH



Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Tampere
Muut : MK3 VR6

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 22 Elo 2012 - 22:41

Vanteet ja koko auto kolahtaa niin pirusti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi

avatar

Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Elo 2012 - 7:18

Mukava oli ihmetellä tätä livenä Härmälässä. Hieno peli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Pellikka

avatar

Viestien lukumäärä : 407
Paikkakunta : Oulu
Muut : Pv

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Elo 2012 - 7:35

On se hieno. Ykkösissä on vaan sitä jotain ku jaksaa pitää hyvänä. Ja possuvanteet volkkareissa toimii omaan silmään tässäkin tapauksessa. Cool Värit on kyllä hyvät tässä yksilössä sisällä ja ulkona
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Mirza

avatar

Viestien lukumäärä : 118

ViestiAihe: Mk1 Jetta CL   To 23 Elo 2012 - 16:39

On kyllä näppärä ja hieno peli mut konehuoneenpuolelta pakosarja kaipaa jotakin vaikka maalia pintaan? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Elo 2012 - 17:24

Kiitoksia kehuista. Vaikka paljonhan tuossa on vielä pikku fiksausta jäljelllä ja saa ollakin, saapahan harrastaa.

En vain oikein ole pro tuon kuvaamisen kanssa niin hiukan jää vanteet kuvissa pliisuiksi, tosin samalla kuvaustaidot peittää myös paljon pieniä kosmeettisia juttuja. Ja onhan nuo vanteet tietty aika kaposet, 8 leveinä olisivat heti paljon paremmat. Mutta ehkä leveemmät renkaat saattaisivat myös auttaa asiaa. Täytyy nyt vähän miettiä mitä ens vuodelle keksii. esim. 14x8 ois jees, jos vielä samalla pääsisi jaonmuutos kikkareista eroon, mutta saa ny nähä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Toukokuu 2013 - 0:36

Tää talvi on mennyt mp prokkiksen parissa eikä oikeen oo ollu innostusta kunnolla antaaa jetalle rakkautta...

Mut pihalle sain sen kaivettua, oon vähän kahen vaiheilla lyönkö noi huoraportaat takalasille kiinni vai en...



Päästölapun kävin hakemassa leimalle ja ensimmäistä kertaa meni kirkkaasti päästöistä läpi. Joten tuntunevat nuo kaasarit olevan kohtuu hyvissä säädöissä. Lähti käyntiinkin talven seisottelun jäljiltä suht kivuttomasti.



Etupäähän pitäisi jostain löytää iskareille korotuspalat yläpäähän, tähän tyyliin:

Sillä tuntuvat keulassa nuo iskarit rajoittavan madallusta. Tietysti vaihtoehtona ois ostaa uudemman mallinen halpa coili setti ebaystä jos sillä alapään säädettävyydellä saisi pikkaisen lisää joustovaroja yläpäähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mosse

avatar

Viestien lukumäärä : 1927
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 23 Toukokuu 2013 - 0:40

Tottakai tikaat kiinni ikkunalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 28 Toukokuu 2013 - 0:16

Nostin leima korkeuteen ja heitin peltivanteet alle ja vein leima sedälle arvosteluun. Kelpasi ja nyt saa rauhassa päristellä menemään.

Pientä pätkintää oli havaittavissa takasin tullessa, samaa teki myös viimekesänä muutamilla loppupään ajeluilla. Epäilen vian tulleen virranjakajasta joka öljyyntyi sisältä. Pistin jakajan kappaleiksi ja koitin hiukan tiivistää öljyn pääsyä katkojan kärkiin sekä pyörijään asti. Saapa nähdä auttoiko toimenpiteet mitään.


Possukan jaon muutos kalikoista pitäisi takapäästä ottaa puolisen senttiä pois niin saisi kopin laskemaan hiukan vielä alemmaksi. Tämä täytynee toteuttaa ennen kuin puhelimet alle pistelen.

Tuli myös eilen illasta / tänään hiukan vielä siistittyä konehuonetta. Peltisatsin tuohon tosiaan voisi vielä hommailla ja ehkä jonkinlaisen suojamuovin venakopan kannen ja kaasareiden väliin askarrella. Sitten olisi tuon koneen osalta hommat valmiit.

Välillä on myös mielessä pyörinyt myös "jenkkivalojen" asennus keulaan, vaatii vain nuo ympärys muovit jonkin verran maalailua sekä liimailua, että saisi siistiksi. Ite umpiot ja vilkut tuntuisivat olevan iskussa.


Viimeinen muokkaaja, matti.l pvm Ti 28 Toukokuu 2013 - 10:42, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
 
Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: