test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Jaa | 
 

 Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 28 Toukokuu 2013 - 7:32

Olisko heittää mitään videomatskuu koneen käydessä noilla pärräkaasareilla? Kun kehuskelit niillä imuäänilläkin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 28 Toukokuu 2013 - 10:43

JuhiZZ kirjoitti:
Olisko heittää mitään videomatskuu koneen käydessä noilla pärräkaasareilla? Kun kehuskelit niillä imuäänilläkin Wink

Täytyy pitää mielessä josko jonkin pienen klipin ottaisi, kun tuon saa täysin rokkaamaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi

avatar

Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ke 29 Toukokuu 2013 - 23:57

Edelleen huutelee sitä peltisarjaa ja miksei vähän nokkakeppiäkin. Omasta mielestä noi portaat on jotenkin väsähtäneen näköset tuossa, vaikka ideana muuten hyvä. Oliko muuten paha homma kunnostaa tuo virranjakaja? Tuntuu olevan turhankin yleistä näissä toi öljyn vuotaminen kannen sisään. Pärräkaasareita tekisi kovasti itekki mieli ku ei noista volkkarin vakioista oo mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 30 Toukokuu 2013 - 22:06

redi kirjoitti:
Edelleen huutelee sitä peltisarjaa ja miksei vähän nokkakeppiäkin. Omasta mielestä noi portaat on jotenkin väsähtäneen näköset tuossa, vaikka ideana muuten hyvä. Oliko muuten paha homma kunnostaa tuo virranjakaja? Tuntuu olevan turhankin yleistä näissä toi öljyn vuotaminen kannen sisään. Pärräkaasareita tekisi kovasti itekki mieli ku ei noista volkkarin vakioista oo mihinkään.

Auttaisikohan G40 nokka, jos se vaikka tuonne menisi ja jotain auttaisi, kun niitä näytti kohtuu huokeasti löytyvän ebaystä. Ja ehkä siihen peltisatsiin voisikin vielä sijoittaa. Mutta täytyy hiukan tutkiskella tilannetta, kun tosiaan tekisi mieli 16v 1.4 tai 1.6, myllyä. Kun ne noihin vakio pikkulohkon kiinnikkeisiin jopa kohtuu työllä menisi kiinni. Siksi tuohon koneeseen ei hirveästi paukkuja viitsisi uhrata. Jarruhilut ja vakaajat GLi/Gti mallista on jo nurkissa odotelleetkin asennusta aikansa.

Ei se jakajan purkaminen mikään mahdoton homma ollut. Mutta saa nyt nähdä saiko sitä yhtään tiiviimmäksi. Kun tuntui ettei siellä mitään fiksua tiivistystä koskaan ole ollutkaan. Suspect

Pudotin hiukan ja vaihdon possut alle, ny kun leimakin on lapussa.

Ja tuohon se alustan säädöissä jäi

Kaipaa helman maalaamista teippilistoista alaspäin, sillä nuo edellisen tekemät paikkamaalaukset loistavat turhan rumasti varsinkin kuvissa. Uusi etukilpi täytyy eteen pistää myös tilaukseen, näytti sen verran haalistuneelta ja mutkaiselta tuo vanha.

Tämä parissa on mennyt talvi ja menee vielä osa kesästäkin:

Lähtökohta:
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
redi

avatar

Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   La 1 Kesä 2013 - 9:28

No eihän siinä sitte kannata paljon tuhlata fyrkkaa tohon mottiin jos on moniventtiilinen kiikarissa. mk4 golf/bora varmaan helpoin löytää semmosella koneella, jos sattuis olee tarjolla mällättynä.
Prätkästä propsit. Suunta on oikea Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   To 20 Kesä 2013 - 14:21

Kävin pari kuvaa napsimassa hiukka paremmalla kameralla





Mitään ihmeitä ei autolle ole tullut tehtyä, lähinnä kovaa ajoa.

Ainoata ihmetystä on aiheuttanut pieni pätkintä n.4000-6000rpm(käy osin vain kolmella) välillä lämpimällä kelillä, kun auto on seissyt auringonpaisteessa koko päivän. Kylmällä kelillä tuota ei ilmene, ei edes vaikka moottori olisi kuuma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ma 12 Elo 2013 - 0:18

Jetta: Yläkierrosten pätkiminen lähti pois sytkäpuolen osia hiplaamalla. Seoksia vain täytyy hiukan laihentaa keskialueelta, neuloja säätämällä homman pitäisi onnistua josko sitten saisi paksulla käymisenkin pois.

Mopollakin on muutamat paanat tälle vuodelle päässyt vetelemään ja se näyttää tätä nykyä tältä. Tosin etuvalo on tullut heitettyä paikoilleen kuvan oton jälkeen, ens talvena palasiksi ja osiin uutta maalia pintaan.



Käyttis Seatti...




...vaihtui uuteen talvi kippoon, johon hätäseen sovittelin tallin nurkasta löytyneitä 16" palluroita. Rakkautta tuo vielä kaipaa vähän joka puolelta(teknistä ja ulkonäöllistä), mutta katotaan mitä saadaan aikaan. Tosin tuntuu jo nyt huomattavasti enemmän käteen sopivaltamalta kuin Seatti.


Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 11 Helmi 2014 - 9:04

Pientä päivitystä.

Jettaan olisi tarkoitus näistä hiluista kasata etupäähän jotain kivaa.

Tosin mikään hoppu asennuksilla ei ole. Mutta sen verran on edennyt, että pussin kiinnikkeet ja tuon mk4 yläpään kumin kiinnitys kamat ovat sorvarilla työnalla. Mutta kovasti vielä puuttuu ilmalinjasta osia(lue kompura, mittarit ja venttiilit). Vanteet yms. pysynee ensivuoden samana. Ainoastaan takajaonmuutos speisseristä pitäisi nipistää 5mm pois niin takapäällekin löytyisi lisää liikeratoja. Nykyisellään nappaa kaariin kiinni kohtuu aikaisessa vaiheessa.

Cabrioon tilailin säädettävän alustasarjan. Kippo vaatii myös keväästä uuden iikkunan asennuksen ennen kuin ajoon voi ottaa(kimposi rekasta iso kivi tai metalli hilu ikkunaan niin meni aika huolella paskaksi)Ko. syystä jäi myös talveksi seisomaan talliin. Joten nyt saa sit tummalla yläosalla olevan mallin siihen kiinni keväästä.

Talviautona palveli alkuvuoden 1.8T pasuuna, jonka fiksailin tallista vihdoin nippuun.


Joka vaihtui männä viikolla ameriikan 4x4 legendaan.


Pientä korotus hilua tuohon pitäisi tilata ja vähän rengasta vaihtaa, niin kelpaa päästellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Challenger-70

avatar

Viestien lukumäärä : 478
Paikkakunta : Oulu

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 11 Helmi 2014 - 14:21

Mukavaa lukea tällaisia vaikken ymmärrä näiden jettojen päälle oikein mitään.Apukuskin puolen helmalistassa oleva painauma pistää kuvissa silmään kun muuten niin siisti yleisilme.Keep on going bounce

Tällaiseen ois makea jos ois vaikka ruskeat sävylasit...

hyvän mallinen moottoripyörä tulee kans.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 11 Helmi 2014 - 16:56

Challenger-70 kirjoitti:
Mukavaa lukea tällaisia vaikken ymmärrä näiden jettojen päälle oikein mitään.Apukuskin puolen helmalistassa oleva painauma pistää kuvissa silmään kun muuten niin siisti yleisilme.Keep on going bounce

Tällaiseen ois makea jos ois vaikka ruskeat sävylasit...

hyvän mallinen moottoripyörä tulee kans.

Tattis.

Tuo helman painauma yms. kolot ja värierot ja lakkaviat tulee varmaankin korjattua vasta siinä vaiheessa kun koppa tulee uudelleen maalattua. Sitä ennen kuitenkin on vuorossa vielä moottorin vaihto, sekä tuon ilmaalustan toimintaan saattaminen.

Mutta sen verta paljon on tuota tullut hierottua, että tuskimpa tuosta jetasta tulen koskaan luopumaan. Melkein jopa toinen tekisi mieli tehdä, tosin hiukan eri tyylisesti rakennettuna. Pari aihiota on kyllä ladossa odottamassa sitä että aikaa niille löytyisi(kohta 10 vuotta jo odottaneet sitä että aikaa löytyisi Very Happy) .

EDIT 17.2

Uudet iskarin yläpäät tuli. Josko iskarin liikerata hiukan vaikka kasvaisi viimevuodesta  Rolling Eyes 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 8 Huhti 2014 - 14:36

Cabrioon pyöräytin alustan alle ja tallin nurkasta heitin jotkut perus 16" alut alle. Että edes hiukan näki mihin korkeuksiin tuota tiputtaa.




Vanteet tosiaan vaihtuvat näihin, kunhan uudet renkaat niille ensin saapuvat. Mietinnässä on että laittaisiko vanteet alle valkoisina vai tuolla nykyisellä luukilla, ei vain oikein osaa päättää.



Jos joku osaisi muuten värikoodia koriin heittää niin olisin kovin kiitollinen. Pitäisi näet tuo etulippa maalata korin väriin eikä ole värikoodista minkäänlaista havaintoa. Lappu on kontista kadonnut ja huoltokirjaa ei ole, joten ei pääse mistään sitä lunttamaan.

Onko muuten olemassa tuon nykyisen lipan ja VR6/GTI lipan välistä minkäänlaista lippaa, missä olisi tuo sivukin yhtä korkea kuin tuo nykyinen etuosa?

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mustonenj

avatar

Viestien lukumäärä : 1077
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 8 Huhti 2014 - 15:38

Värikoodi vois olla LB5T Stahlblau.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
tuomos



Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 8 Huhti 2014 - 16:26

Ainenkin AD:n kautta klokkerholmin luettelo tuntee "GTI" lipan joka on yhtä paksu kauttaaltaan, kaveri moisen tilasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
samza

avatar

Viestien lukumäärä : 318
Paikkakunta : Sumatra

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 8 Huhti 2014 - 17:14

venton ns "early" - lippa; eli jostain -92-94 mallisista ventoista, pikku välertelyllä menee paikallleen ja on melkeinpä siistein ja toimivin malli mataloitettuun mk3:een.
Tosin tossa cabriossa on helmat senverran paksut että se "vr6" lippa on kutakuinkin samalla korkeudella mitä helmat eli ihan siisti tulee silläkin. tuossa joku wanha kuva omasta ex toosasta netin syövereistä: http://koti.mbnet.fi/samza/cars/syksy2.jpg

vr6 ja tuo sun cl lippa on about samankorkuisia edestä keskeltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot Linjoilla
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ti 8 Huhti 2014 - 21:24

samza kirjoitti:
venton ns "early" - lippa; eli jostain -92-94 mallisista ventoista, pikku välertelyllä menee paikallleen ja on melkeinpä siistein ja toimivin malli mataloitettuun mk3:een.
Tosin tossa cabriossa on helmat senverran paksut että se "vr6" lippa on kutakuinkin samalla korkeudella mitä helmat eli ihan siisti tulee silläkin. tuossa joku wanha kuva omasta ex toosasta netin syövereistä: http://koti.mbnet.fi/samza/cars/syksy2.jpg

vr6 ja tuo sun cl lippa on about samankorkuisia edestä keskeltä.

Kyllä niissä CL:n ja vr6 lipoissa jonkin verran eroja korkeudessa oli sen etuosan osalta. Motonetissa niitä viime kerralla vertailin.

Mutta kiitokset tuo venton "early" lippa oli juuri se joka oli mielessäni. Joten täytynee semmoinen koittaa jostakin metsästää. Ja koittaa millainen sillä tulisi (ainakin tämän perusteella olis ihan ok näköinen). Vielä en siis taivu tuon vr6 lipan ostoon. :drunken: 
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Ma 28 Huhti 2014 - 14:23

Vähä puhtaampana possuilla ja maski dipattuna.


keskikupit puuttuu viel repsikanpuolelta sekä se uus etulippa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
matti.l

avatar

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

ViestiAihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio   Su 15 Kesä 2014 - 21:26



Jettaan ostin testiin tuollaisen viairin 480c kopion(n.170e) sekä kinukkien sähköventtiilejä(n.7e/kpl). Tuleepahan kesälomalle tekemistä kun pääsee alustan silloin niputtelemaan. Samalla vaihdan vihdoin tuon muovisen kojetaulun tuohon pehmeä pintaiseen malliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
 
Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio
» Golf/Jetta mk2
» Golf/Jetta/Caddy MK1
» Vw Golf/Jetta MK1 madallus&vanteet
» TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: