test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 
 

 Tontitus & ongelmat

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Seuraava
KirjoittajaViesti
GeneralO



Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 2:12

Jäykistyykös alusta paljonkin (vai jäykistyykö ollenkaan) jos apujouset ottaa pois?

Autona Golf mk3, takana 9x16" et15 vanteet 215/40 rengastuksella, alustana Jom mallia halpa. Kaaret mankeloitu, mutta silti nappaa ikävästi kumit kaareen kiinni kun istuu porukkaa takapenkillä Rolling Eyes Ajattelin vaan että auttasko mitään jos ottas apujouset kokonaan pois, tuossa alustassahan on ihan reilusti varaa säätää ylöspäin ilman apujousiakin. Muutenkin tuntuu vähän turhan löysältä takaa tuo alusta, edestä on ihan ok apujousienkin kanssa.


vildur kirjoitti:
Ja mietin vaan sitä että jos työnnän tonne 15" leveet vanteet niin sehän on ihan täys mahdottomuus?

Kyllähän se on pitkälti rakentajasta kiinni että mikä on mahdollista ja mikä ei, mutta perkele 15" leveet??!! Razz

Sori, oli pakko Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Rivari-Ana

avatar

Viestien lukumäärä : 813
Paikkakunta : Niemisjärvi
Muut : Vento 1.9td -96
Vento 1.9td -92
Jetta 1.9td -95
Caddy 1.6d -89
Golf 1.3 -88
passat 3b 1.8 -99
vento 1.9td -96

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 2:22

GeneralO kirjoitti:
Jäykistyykös alusta paljonkin (vai jäykistyykö ollenkaan) jos apujouset ottaa pois?

Autona Golf mk3, takana 9x16" et15 vanteet 215/40 rengastuksella, alustana Jom mallia halpa. Kaaret mankeloitu, mutta silti nappaa ikävästi kumit kaareen kiinni kun istuu porukkaa takapenkillä.

Eiköhän siinä itsessään tullut jo vastaus ongelmaan. Eli viskaat 205 tai jopa 195 gummin paikoilleen niin loppuu se renkaan ja kaaren yhteenotto..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
vildur



Viestien lukumäärä : 1532
Paikkakunta : Vantaa
Muut : VAG CREW

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 11:18

GeneralO kirjoitti:


vildur kirjoitti:
Ja mietin vaan sitä että jos työnnän tonne 15" leveet vanteet niin sehän on ihan täys mahdottomuus?

Kyllähän se on pitkälti rakentajasta kiinni että mikä on mahdollista ja mikä ei, mutta perkele 15" leveet??!! Razz

Sori, oli pakko Embarassed

väärinymmärrys. Siis alle olen suunnitellu 15" vanteita leveenä esim. minimissään 8" leveyttä
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
GeneralO



Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 14:16

Rivari-Ana kirjoitti:
GeneralO kirjoitti:
Jäykistyykös alusta paljonkin (vai jäykistyykö ollenkaan) jos apujouset ottaa pois?

Autona Golf mk3, takana 9x16" et15 vanteet 215/40 rengastuksella, alustana Jom mallia halpa. Kaaret mankeloitu, mutta silti nappaa ikävästi kumit kaareen kiinni kun istuu porukkaa takapenkillä.

Eiköhän siinä itsessään tullut jo vastaus ongelmaan. Eli viskaat 205 tai jopa 195 gummin paikoilleen niin loppuu se renkaan ja kaaren yhteenotto..

Eli ei jäykisty jos nappaa apujouset pois?

Kun ei kehtais renkaita vaihella välttämättä kun on pintaakin vielä parille kesälle Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Pannu

avatar

Viestien lukumäärä : 454
Paikkakunta : Vantaa
Muut : Ex: Vw Vento, Vw Jetta 1, Polo 86c Steilheck

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 14:21

Helppoa ja yksinkertaista Smile Ei takapenkille väkeä.
No backseat passengers, will rub!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Juhi

avatar

Viestien lukumäärä : 1554
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 14:47

Jotkut sällit laittanu navan kiinnityspulttien alempien pulttien alle prikkoja = camperia miinukselle, mutta ite suosisin enemmän pultattavaa säätölevyä.

Jousikuormaan ei apujousella ole seksuaalista merkitystä, sehän vain estää pääjousta irtoamasta paikaltaan kun minkäänlaista kuormaa ei ole. Vaikka halpiscoileissa se ei toimi, varsinkaan kun kierre rupeaa loppumaan.

Mutta iskarin mäntä menee sisemmäksi, kun jousen kokonaispituus lyhenee. (samalla nimellismadalluksella)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://juhi.kuvat.fi
Petep

avatar

Viestien lukumäärä : 171
Paikkakunta : Joensuu
Muut : polo, projekti G2 GTI golf
, yz400f

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 17:26

no kyllä se hieman jäykistyy, ainakin pintakovuutta tulee reilusti lisää! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey

avatar

Viestien lukumäärä : 1329
Paikkakunta : Åland
Muut : kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 21:17

GeneralO kirjoitti:
Kun ei kehtais renkaita vaihella välttämättä kun on pintaakin vielä parille kesälle Neutral
Myy ne ja osta kunnolliset tilalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
GeneralO



Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 21:48

Sergey kirjoitti:
GeneralO kirjoitti:
Kun ei kehtais renkaita vaihella välttämättä kun on pintaakin vielä parille kesälle Neutral
Myy ne ja osta kunnolliset tilalle.

Kokeilen ensin vielä kertaalleen mankelia että josko saisi vielä vähän peltiä levitettyä ulospäin, ja vois kai sitä huvikseen kokeilla tuota apujousienkin poistamista.

Jos ei auta, niin lähtee sekä renkaat että vanteet kiertoon, ja tilalle sellaset jotka mahtuu varmasti alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
toni
CDLC Mascot
avatar

Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 12 Marras 2009 - 21:59

Eiköhän ne apujouset oo ihan lintassa ku auton paino on renkailla, eli ei se mitään jäykkyyteen vaikuta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tonikoli.com
turhake

avatar

Viestien lukumäärä : 298
Paikkakunta : Tarvasjoki
Muut : DR-Z, Tracker, Hiace

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Pe 4 Joulu 2009 - 20:50

Onkos joku kehitellyt raidetangonpäihin jotain jatkopätkää?
tuppaavat olemaan vähän vammasessa asennossa kun auto on alhaalla.
Sorvillahan tuollaiset olisi helppo väsäillä kun olisi vehkeet vaan..

Eli nivelestä tulee kartio jonka päässä m8 kierretappi. siihen sopiva samanlainen jatkopala vain.
välipalikkaan tarvitsisi kehittää myös joku lukitus/varmistus, ettei kierry auki. Vaikkapa reikä läpi ja sokka siihen, ajanevat sen asian.

Tankojahan ei voi kääntää ristiin ja navan kiinnikkeen alapuolelle, kun ovat siellä jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 13 Joulu 2009 - 13:07

Raidetangon flippi auttaa asiaan, ainakin vw:ssä se on normaalisti yläpuolella ja kun autoa tiputtaa paljon niin kulma muuttuu liian paljon. Eli kun sen heittää ympäri niin raidetanko suoristuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
turhake

avatar

Viestien lukumäärä : 298
Paikkakunta : Tarvasjoki
Muut : DR-Z, Tracker, Hiace

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 13 Joulu 2009 - 17:34

turhake kirjoitti:
Tankojahan ei voi kääntää ristiin ja navan kiinnikkeen alapuolelle, kun ovat siellä jo.
ei onnistu tässä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ti 15 Joulu 2009 - 16:16

turhake kirjoitti:
turhake kirjoitti:
Tankojahan ei voi kääntää ristiin ja navan kiinnikkeen alapuolelle, kun ovat siellä jo.
ei onnistu tässä Very Happy
AAAaaam, en lukenu tarkkaan Very Happy
No sit vaan pidentäjät (tai auton vaihto) ratkasee tämän ongelman.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
cmbchrst



Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:10

Mistä löydän täyssäädettävän alustan Citroen Saxo MK2:een? Vastaan on tullut vain noita X määrän madaltavia (sekä täysin mauttomia korisarjoja) ja omassani on jo sellainen. Suspect
Kotikaupunkini on kulttuurikaupunkina sijoittanut suuresti kivetettyihin katuihin muttei juurikaan niiden huoltoon joten tuo säädettävyys on aika lailla pakollinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:13

cmbchrst kirjoitti:
Mistä löydän täyssäädettävän alustan Citroen Saxo MK2:een? Vastaan on tullut vain noita X määrän madaltavia (sekä täysin mauttomia korisarjoja) ja omassani on jo sellainen. Suspect
Kotikaupunkini on kulttuurikaupunkina sijoittanut suuresti kivetettyihin katuihin muttei juurikaan niiden huoltoon joten tuo säädettävyys on aika lailla pakollinen.
Hommaa ilmajouset niin voit säätää napista, vai meinasitko coil overeita kesken ajelun aina ruuvata et pääset ajeleen kivetyksillä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
cmbchrst



Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:16

Neuni kirjoitti:
cmbchrst kirjoitti:
Mistä löydän täyssäädettävän alustan Citroen Saxo MK2:een? Vastaan on tullut vain noita X määrän madaltavia (sekä täysin mauttomia korisarjoja) ja omassani on jo sellainen. Suspect
Kotikaupunkini on kulttuurikaupunkina sijoittanut suuresti kivetettyihin katuihin muttei juurikaan niiden huoltoon joten tuo säädettävyys on aika lailla pakollinen.
Hommaa ilmajouset niin voit säätää napista, vai meinasitko coil overeita kesken ajelun aina ruuvata et pääset ajeleen kivetyksillä?

Yritin lowtoysilta jo kysellä, mutteivät vastanneet mitään. Eivät siis halua minua asiakkaaksi, joten olkoon niin. Muutenkin pidän coilovereita suuremmassa arvossa koska fuck the airride vai miten se nyt meni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:19

cmbchrst kirjoitti:
Neuni kirjoitti:
cmbchrst kirjoitti:
Mistä löydän täyssäädettävän alustan Citroen Saxo MK2:een? Vastaan on tullut vain noita X määrän madaltavia (sekä täysin mauttomia korisarjoja) ja omassani on jo sellainen. Suspect
Kotikaupunkini on kulttuurikaupunkina sijoittanut suuresti kivetettyihin katuihin muttei juurikaan niiden huoltoon joten tuo säädettävyys on aika lailla pakollinen.
Hommaa ilmajouset niin voit säätää napista, vai meinasitko coil overeita kesken ajelun aina ruuvata et pääset ajeleen kivetyksillä?

Yritin lowtoysilta jo kysellä, mutteivät vastanneet mitään. Eivät siis halua minua asiakkaaksi, joten olkoon niin. Muutenkin pidän coilovereita suuremmassa arvossa koska fuck the airride vai miten se nyt meni.
Luulempa et kun ilmajousisarjasta on saanut toimivan paketin ilman lastentauteja, muuttuu tuo lause "fuck the coil overs":ksi. Osta ilmajouset jenkeistä, niin mäkin tein. Ja lowwtoysilla kestää aina vastata, nimim. kokemusta on.

Voithan sä nyt ensi hätään pilkkoo rälläkällä sitä sun nykystä alustaasi, suuntana tietty ainoastaan down.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
cmbchrst



Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:22

Neuni kirjoitti:

Luulempa et kun ilmajousisarjasta on saanut toimivan paketin ilman lastentauteja, muuttuu tuo lause "fuck the coil overs":ksi. Osta ilmajouset jenkeistä, niin mäkin tein. Ja lowwtoysilla kestää aina vastata, nimim. kokemusta on.

Voithan sä nyt ensi hätään pilkkoo rälläkällä sitä sun nykystä alustaasi, suuntana tietty ainoastaan down.. Very Happy

Joo rälläkkä pysyy ihan kaapissa, ainakin tuon alustan kanssa. Täydellinen ilmajousitus ilman lastentauteja ja asennettuna tulisi myös maksamaan enemmän kuin tämä auto, ja sitä en halua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
toni
CDLC Mascot
avatar

Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:24

Neuni voiski pistää vähän inffoa tohon ilmajousitopikkiin jos haluaa salaisuuksiaan julkii päästää.. Kauheesti kiinnostais väsäillä, mut hiukan on huteralla pohjalla tietämys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tonikoli.com
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:25

cmbchrst kirjoitti:
Neuni kirjoitti:

Luulempa et kun ilmajousisarjasta on saanut toimivan paketin ilman lastentauteja, muuttuu tuo lause "fuck the coil overs":ksi. Osta ilmajouset jenkeistä, niin mäkin tein. Ja lowwtoysilla kestää aina vastata, nimim. kokemusta on.

Voithan sä nyt ensi hätään pilkkoo rälläkällä sitä sun nykystä alustaasi, suuntana tietty ainoastaan down.. Very Happy

Joo rälläkkä pysyy ihan kaapissa, ainakin tuon alustan kanssa. Täydellinen ilmajousitus ilman lastentauteja ja asennettuna tulisi myös maksamaan enemmän kuin tämä auto, ja sitä en halua.
näppärä kaveri asentaa alustan itse. Ootko katsonut löytyykö D2 alustaa tähän, niitä kun löytyy aika moneen merkkiin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:27

toni kirjoitti:
Neuni voiski pistää vähän inffoa tohon ilmajousitopikkiin jos haluaa salaisuuksiaan julkii päästää.. Kauheesti kiinnostais väsäillä, mut hiukan on huteralla pohjalla tietämys.
No eiköhän mun salaisuudet ole tuon osalta paljastettu, mulla on Vento tietyillä korimuokkauksilla ja bägit tallilla odottelemassa, jokainen voi arvata lopputuloksen. Paitsi olen paljon jättänyt kertomattakin kaikista muutoksista. Wink

Voin mä jotain infoo kertookki, yritän parhaani mukaan vastailla
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
cmbchrst



Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 17 Joulu 2009 - 21:37

Neuni kirjoitti:
cmbchrst kirjoitti:
Neuni kirjoitti:

Luulempa et kun ilmajousisarjasta on saanut toimivan paketin ilman lastentauteja, muuttuu tuo lause "fuck the coil overs":ksi. Osta ilmajouset jenkeistä, niin mäkin tein. Ja lowwtoysilla kestää aina vastata, nimim. kokemusta on.

Voithan sä nyt ensi hätään pilkkoo rälläkällä sitä sun nykystä alustaasi, suuntana tietty ainoastaan down.. Very Happy

Joo rälläkkä pysyy ihan kaapissa, ainakin tuon alustan kanssa. Täydellinen ilmajousitus ilman lastentauteja ja asennettuna tulisi myös maksamaan enemmän kuin tämä auto, ja sitä en halua.
näppärä kaveri asentaa alustan itse. Ootko katsonut löytyykö D2 alustaa tähän, niitä kun löytyy aika moneen merkkiin..

Joo, en ole koskaan ennen tehnyt mitään modifikaatioita autoille, mutta tämän kanssa on tarkoitus opetella. Auton säilytyspaikka vain tulee olemaan iso varastoteltta jossa ei ole lämmitystä, siirrän sen sinne tänä viikonloppuna. (tällä viikolla lämmöt ollut mukavasti -20 tienoilla)
Suojakelejä odotellessa tässä on mukavasti aikaa etsiä se alusta ja jotkut kivat vanteet alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
apuapina

avatar

Viestien lukumäärä : 1134
Paikkakunta : Tku
Muut : pari fillarii.

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 24 Joulu 2009 - 20:35

Joo. Nyt kun joulu toi rahaa niin aattelin että vois ton alustan kattoo , nii tuolt JOMin sivuilta tollasta kattosin,
http://www.jom.de/products/gb/Lowering/Suspension-Kits/Volkswagen/Golf-III/JOM-Coilover-Suspension-Audi-VW-Golf-III-Vento-1091-997-1HXO-Golf-III-Cabrio-1EXO-not-for-4-x-4-Variant-Thread-Thread.html

Kellää kokemusta tosta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jjjkkk

avatar

Viestien lukumäärä : 1916

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 24 Joulu 2009 - 20:54

Neuni kirjoitti:
Paitsi olen paljon jättänyt kertomattakin kaikista muutoksista. Wink
Eikä parane kertoakaan, voi nimittäin joku katastusmiäs lukea näitä stooreja...

Ovatko kompressori, ilmasäiliö ja muut romppeet este auton saamisessa leimalle? Ajatellaan siis tilanne, jossa on pussit vaihdettu coilovereihin konttorilla käyntiä varten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
wsq



Viestien lukumäärä : 572
Paikkakunta : siuntio

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 24 Joulu 2009 - 21:10

apuapina kirjoitti:
Joo. Nyt kun joulu toi rahaa niin aattelin että vois ton alustan kattoo , nii tuolt JOMin sivuilta tollasta kattosin,
http://www.jom.de/products/gb/Lowering/Suspension-Kits/Volkswagen/Golf-III/JOM-Coilover-Suspension-Audi-VW-Golf-III-Vento-1091-997-1HXO-Golf-III-Cabrio-1EXO-not-for-4-x-4-Variant-Thread-Thread.html

Kellää kokemusta tosta?

Ihan hyvä hintaansa nähden.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
-dtk-

avatar

Viestien lukumäärä : 464
Muut : jetta mk1



ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 24 Joulu 2009 - 21:12

apuapina kirjoitti:
Joo. Nyt kun joulu toi rahaa niin aattelin että vois ton alustan kattoo , nii tuolt JOMin sivuilta tollasta kattosin,
http://www.jom.de/products/gb/Lowering/Suspension-Kits/Volkswagen/Golf-III/JOM-Coilover-Suspension-Audi-VW-Golf-III-Vento-1091-997-1HXO-Golf-III-Cabrio-1EXO-not-for-4-x-4-Variant-Thread-Thread.html

Kellää kokemusta tosta?


mulla on toi sama alusta ja ite maksois siitä 246€ ja kyl täytyy myöntää et on se nyt ton arvonen meinaa on hyvin kestäny (vaikka on ollu apujouset edestä pois) nii ei oo tullu mömmöt ulos ja se jäykkyys on omasta mielestä erinomainen normi liikeenteeseen... ei se ainakaan hinnaltaan ole kallis Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://dtk.kuvat.fi/kuvat/
Rivari-Ana

avatar

Viestien lukumäärä : 813
Paikkakunta : Niemisjärvi
Muut : Vento 1.9td -96
Vento 1.9td -92
Jetta 1.9td -95
Caddy 1.6d -89
Golf 1.3 -88
passat 3b 1.8 -99
vento 1.9td -96

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   To 24 Joulu 2009 - 21:36

Ittellä kans toi JOMmin coilisetti ja ihan tyytyväinen oon ollu. Keväällä ostin ja noin 50 000km ajettu eikä mitään ylimääräsiä ääniä päästele ja mömmöt pysyny sisällä. Ainut haittapuoli ainakin omassa setissä että takapää jäi suht löysäksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
apuapina

avatar

Viestien lukumäärä : 1134
Paikkakunta : Tku
Muut : pari fillarii.

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Pe 25 Joulu 2009 - 3:07

noh, löllöperseet on kivoja. Tiukoist ei saa otetta. Mut joo kai mä ton sit laitan tilaukseen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neuni

avatar

Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Pe 25 Joulu 2009 - 9:50

jjjkkk kirjoitti:
Neuni kirjoitti:
Paitsi olen paljon jättänyt kertomattakin kaikista muutoksista. Wink
Eikä parane kertoakaan, voi nimittäin joku katastusmiäs lukea näitä stooreja...

Ovatko kompressori, ilmasäiliö ja muut romppeet este auton saamisessa leimalle? Ajatellaan siis tilanne, jossa on pussit vaihdettu coilovereihin konttorilla käyntiä varten.
Olen saanut ennenkin laittomia autoja leimasta läpi niin...

Ei niiden luulis haitaks siel olevan. Sitäpaitsi ne on ainakin omassa autossa takakontissa verhoilujen alla, joten niitä ei edes näy, ainoa mitä on näkyvillä, ovat jokaisen nurkan tolpalta koriin menevä, eli noin 40-50cm pituinen pätkä letkua. Nekin saa tarpeentullen vedettyä auton sisälle tai otettua pikaliittimien ansiosta irti kokonaan. Ja kojelaudassa mulla on aika jemmapaikassa mittari ja katkasimet, nekään tuskin kiinnittävät kenenkään huomiota
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content




ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tontitus & ongelmat
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 30Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Suspension-
Siirry: