test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 
 

 Tontitus & ongelmat

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Pe 25 Joulu 2009 - 22:31

Mietin tuossa, kun omaa VR6:tosta tekis mieli madaltaa (alla tällä hetkellä Bilsteinin alusta mikä madaltaa 30/30 mm) niin miksi ihmeessä esim weitecin 50mm madaltavissa jousissa lukee että ei ilmastoituihin vr6tosiin? Sitten ffp:n forumilla jengi on laittanut ei-ilmastoituihin-sopivia settejä alle ja hyvin pelittää ilman mitään ongelmia.. Voisiko viisaammat kertoa mikä siinä ilmastoinnissa on/ei ole mikä siihen madallukseen vaikuttaa ja voiko mahd. ongelmalle tehdä mitään. Ja ei, en ole ostamassa coilovereita kun ei opiskelijalla ole varaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mnky



Viestien lukumäärä : 133

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 3:16

Mitä tuollaiset weitecit sitten maksaa? Jomin coilit näyttäis olevan alennuksessa jom.de sivustolla tuon rapiat 200e + postit. Omaan opiskelija budjettiin ainakin mahdutin nuo Jomit, tosin kyllä makso itsellä enemmän kun ei sillon ollut tarjouksessa :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 19:59

130e on slamitilla Weitecin jouset. Lähinnä mietityttää että mikä tuo ilmastointijuttu on, nimittäin 30mm pudottavissa jousissa lukee sama juttu Very Happy Tosiaan ei tuo Jom kovin kallis ole.. Onko millainen ajaa tuo Jomin alusta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
TomVi

avatar

Viestien lukumäärä : 3379
Paikkakunta : Tampere

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 20:04

Jom on kuulemma ihan hyvä ajaa ja hinta/laatu suhde kunnossa. Itellä kanssa alustan osto edessä ja miettiny JOMia ja VMAXXia...

Borassa on vaan se, että jos tiputtaa ebemmän ku 40mm niin alkaa... vetari? hankaamaan jos tappiin kääntää renkaat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Juhi

avatar

Viestien lukumäärä : 1554
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 20:06

Shakawkaw kirjoitti:
Onko millainen ajaa tuo Jomin alusta?

Ihan hirveä, varsinkin tuo punasilla jousilla varustettu malli alas säädettynä. Joustaa ehkä sentin maksimissaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://juhi.kuvat.fi
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 20:10

No sittenhän se on pehmonen, tuo bilstein mikä on alla nyt on sellanen että jätkien kanssa oltiin kaupungille lähdössä ja neljä aikuista miestä könyää takapenkille niin ei perä laskenu kun korkeintaan sentin kaks =D Tuota sinijousista kyllä täytyy harkita, riippuen miten uudenvuoden kuskinpalkoista jää rahaa tassuun Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mnky



Viestien lukumäärä : 133

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 22:34

Iteltä löytyy ilmastoidusta vr6 juurikin tuo sininen setti ja hinta/laatu suhteeltaan tosiaan hyvä. Tosin iteltä ei löydy kauheesti vertailukohtia kuin tuo vr6 vakioalusta mikä nyt oli aivan hirveä tuohon jomiin verrattuna Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 22:37

Oolrait, taitaa mennä Jomit tilaukseen tässä vkl aikana.. Jos tuon Bilsteinin sais sit vaik myytyä pois budjettivajetta ehkäisemään =) Miten alas tuota oot ruuvaillu että kykenee vielä ajamaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mnky



Viestien lukumäärä : 133

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 22:55

Vakio kaarilla, 7,5x16" vanteilla 205-50 rengastuksella jää itellä ainakin kierrettä vielä jonkun verran. Ja apujouset paikallaan. Tarkasti en osaa sanoa, kun se tuli jo kesällä tuolle korkeudelle laskettu. http://mnky.wippiespace.com/images/02082009202.jpg siinä kuvatus, nostin tuosta kylläkin hieman, ettei raapisi jatkuvasti kaaria.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   La 26 Joulu 2009 - 23:27

OK.. eli ei muuta kun Jom postiin, kaarimankelia ettimään ja no backseat passengers - tarraa takalasiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
AtAi

avatar

Viestien lukumäärä : 206
Paikkakunta : RAISIO city

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 3:26

Caddy.....

TuningStudio tarjoo GTS-jousia 30-40mm
149e/pari

Motonet tarjoo Golfin tontitus-sarjaa 30mm.
108/sarja. Lesjöfors?

Golfin -60 weitecit ois 299 slamitilla
ja pelkät jouset 250e......

Jos erehdyn ton caddyn hommaamaan, niin mitäs noista kannattaa sinne eteen tunkea....? Kait noille pitää melkee jokaselle antaa rälläkkää.... Kun saksanmaalla on tarjolla 120mm tontitussarjaa... Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Laatueine



Viestien lukumäärä : 2326
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 4:54

Unohdat ne jouset ihan suosiolla ja vaikkapa ne jomin säädettävät tolpat eteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://eetulaine.kuvat.fi
AtAi

avatar

Viestien lukumäärä : 206
Paikkakunta : RAISIO city

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 6:22

Laatueine kirjoitti:
Unohdat ne jouset ihan suosiolla ja vaikkapa ne jomin säädettävät tolpat eteen.
Örp, ökyhintaisia....

Enklannin maalta pitkän guugletuksen jälkeen, 135e coiloverit -20-120mm säädöllä tai hollannista, ihan kummasta tulee edullisemmin pakettina. Yllätyin hieman tosta hinnasta, kun caddykauppakin tarjos vaan 185puntaa maksavia coilovereita Shocked

Tai sitten jos ei jos ei jaksa tilata ulkomailta niin V-Maxx coil-over Vw Caddy 199,00e, autovarusteesta, tosin mistä tota tietää että onko kauheesti sen parempi, tosta 64e hintaerosta kyllä maksaa toimituskulut aika kevyesti ja jää rahaa vaikka siihen taka-akselin rakenteluun....

Ja akseliflippi on helppo ja yksinkertainen, paitsi prkl, varmaan kaikki pultit katkeilee Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 18:39

Rupeekos tossa VR6tosessa mikään ottamaan pahemmin kiinni kun alas ruuvaa? Meinaan siis että rupeeko putki ottamaan kiinni tai muuta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
mnky



Viestien lukumäärä : 133

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 18:41

Ite veikkaisin että etulippa alkaa raapia maata ihan ensimmäiseksi? Ne ketkä on niin matalalle laittanu niin kertokoot tarkemmin Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Laatueine



Viestien lukumäärä : 2326
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 18:43

Antaa lipan raapia, se on muovia vaan. Vr6:ssa alkaa toi öljypohja olemaan aika vaarassa kun laskee kunnolla linttaan, se kun tulee alemmas kuin apurunko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://eetulaine.kuvat.fi
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 18:49

Jeps, mutta että ei siis tartte ruveta putkea muokkaamaan tai muuta sieltä alta, esim tuosta akseliylityksen kohdalta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Juhi

avatar

Viestien lukumäärä : 1554
Paikkakunta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 18:59

Shakawkaw kirjoitti:
Jeps, mutta että ei siis tartte ruveta putkea muokkaamaan tai muuta sieltä alta, esim tuosta akseliylityksen kohdalta?

Ei tarvii muokata, vakioputki mahtuu helposti menemään akselin yli vaikka miten alas laskee persettä.

Öljypohja tosiaan on todella herkällä kohdalla, tosin auttaa kun on akselin kohdalla. Apurungoissa alatukivarsien kiinnikekorvakot myös alhaalla. Sitten maha aina tykkää ottaa välillä osamaa, varsinkin reippaasti puotettuna.
Orkkis VR6/GTi-lippa kestää aivan uskomattoman hyvin iskuja, aftermarket lipat hajoaa jo pienimmästä kivestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://juhi.kuvat.fi
Shakawkaw

avatar

Viestien lukumäärä : 154

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Su 27 Joulu 2009 - 22:28

Jomit postissa. Ihmetelläänpä sitten millon ne tulee...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
toni
CDLC Mascot
avatar

Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ma 28 Joulu 2009 - 16:50

AtAi kirjoitti:
Örp, ökyhintaisia....

Enklannin maalta pitkän guugletuksen jälkeen, 135e coiloverit -20-120mm säädöllä tai hollannista, ihan kummasta tulee edullisemmin pakettina. Yllätyin hieman tosta hinnasta, kun caddykauppakin tarjos vaan 185puntaa maksavia coilovereita :shock:

Tai sitten jos ei jos ei jaksa tilata ulkomailta niin V-Maxx coil-over Vw Caddy 199,00e, autovarusteesta, tosin mistä tota tietää että onko kauheesti sen parempi, tosta 64e hintaerosta kyllä maksaa toimituskulut aika kevyesti ja jää rahaa vaikka siihen taka-akselin rakenteluun....

Ja akseliflippi on helppo ja yksinkertainen, paitsi prkl, varmaan kaikki pultit katkeilee :lol:

Mä olen hiukan sitä mieltä, et toi 120mm sarja alkaa olee hiukan liiottelua, meinaan v-maxxillakin sai caddystä öljypohjan aikalailla maahan asti. Ja sillä taidetaan luvata -80mm tai 90mm madallus. Ihan alas en koskaan kiertäny, mut oli se siinäkin korkeudessa jo niin hirvee paska ajaa, ettei tullu mieleenkään ottaa alemmas enää. Sisäänjoustoa ei ollu pätkääkään ja öljypohjaa sai varoa ihan tosissaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tonikoli.com
mosse

avatar

Viestien lukumäärä : 1928
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ma 28 Joulu 2009 - 18:58

toni kirjoitti:
AtAi kirjoitti:
Örp, ökyhintaisia....

Enklannin maalta pitkän guugletuksen jälkeen, 135e coiloverit -20-120mm säädöllä tai hollannista, ihan kummasta tulee edullisemmin pakettina. Yllätyin hieman tosta hinnasta, kun caddykauppakin tarjos vaan 185puntaa maksavia coilovereita Shocked

Tai sitten jos ei jos ei jaksa tilata ulkomailta niin V-Maxx coil-over Vw Caddy 199,00e, autovarusteesta, tosin mistä tota tietää että onko kauheesti sen parempi, tosta 64e hintaerosta kyllä maksaa toimituskulut aika kevyesti ja jää rahaa vaikka siihen taka-akselin rakenteluun....

Ja akseliflippi on helppo ja yksinkertainen, paitsi prkl, varmaan kaikki pultit katkeilee Laughing

Mä olen hiukan sitä mieltä, et toi 120mm sarja alkaa olee hiukan liiottelua, meinaan v-maxxillakin sai caddystä öljypohjan aikalailla maahan asti. Ja sillä taidetaan luvata -80mm tai 90mm madallus. Ihan alas en koskaan kiertäny, mut oli se siinäkin korkeudessa jo niin hirvee paska ajaa, ettei tullu mieleenkään ottaa alemmas enää. Sisäänjoustoa ei ollu pätkääkään ja öljypohjaa sai varoa ihan tosissaan..

kröhöm.. Eikös nyt asianlaita oo kuitenkin niin että se madallus mitä valmistaja ilmottaa on (TÜV-)hyväksytty madallus eli yleensä just joku 30-80mm. Todellisuudessa kuitenki madaltaa voi enemmänki (kierrettä koko tolpan runko) mutta se on sitten "omalla vastuulla".

Jos oikeesti koko kierteenmittaa mitattais niin minun omistamissa sarjoissa tuo korkeudensäätömatka olis jotai +100mm- -150mm eli kierrettä löytyy omissa vähintään tuo 25cm.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
toni
CDLC Mascot
avatar

Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ma 28 Joulu 2009 - 19:38

Niin se varmaan on, mut jossain kohtaa loppuu iskaristakin vara, ja siinä kohtaa alkaa hampaat tippuu suusta ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tonikoli.com
mosse

avatar

Viestien lukumäärä : 1928
Paikkakunta : Joensuu

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ma 28 Joulu 2009 - 19:43

toni kirjoitti:
Niin se varmaan on, mut jossain kohtaa loppuu iskaristakin vara, ja siinä kohtaa alkaa hampaat tippuu suusta ;D

Pakkohan se on jostai tinkiä Very Happy Eipähän ota rengas ja kaari yhteen ku turhat joustot on poissa :bball:
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
eros

avatar

Viestien lukumäärä : 2561
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 17:44

Mites onko kellään kokemusta noista Vmaxin säädettävistä alustoista, joissa on takajousien säätö sokillla (eli ei kierteillä)? Passattiin kattelin sellasta mutta saaks sellasella perää oikeasti alas ja säädettyä kohilleen. Eli tollanencoilover tyyppinen, takana sokkasäätö 40/50/60mm. Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.saka.fi
Kipe

avatar

Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 18:07

Laatueine kirjoitti:
Antaa lipan raapia, se on muovia vaan. Vr6:ssa alkaa toi öljypohja olemaan aika vaarassa kun laskee kunnolla linttaan, se kun tulee alemmas kuin apurunko.

Noo mutta onneksi tuo öljypohja ei ole vielä alumiininen niin kestää pari iskua ottaa Cool nimim. kokemusta on Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://kipe.1g.fi/kuvat/
Laatueine



Viestien lukumäärä : 2326
Paikkakunta : Turku

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 18:12

Kipe kirjoitti:
Laatueine kirjoitti:
Antaa lipan raapia, se on muovia vaan. Vr6:ssa alkaa toi öljypohja olemaan aika vaarassa kun laskee kunnolla linttaan, se kun tulee alemmas kuin apurunko.

Noo mutta onneksi tuo öljypohja ei ole vielä alumiininen niin kestää pari iskua ottaa Cool nimim. kokemusta on Laughing
niin, sinnehän vois laittaa vaikkapa R32:n öljypohjan joka on pienempi ja antaisi enemmän maavaraa, mutta se on alumiininen... Paras vaihtoehto olis muokata vakiopohjaa hiukan lyhyemmäksi. :pirat:
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://eetulaine.kuvat.fi
Sergey

avatar

Viestien lukumäärä : 1329
Paikkakunta : Åland
Muut : kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 18:16

Kipe kirjoitti:
Noo mutta onneksi tuo öljypohja ei ole vielä alumiininen niin kestää pari iskua ottaa Cool nimim. kokemusta on Laughing
Nii mullaki w123 2,5mm paksu teräsöljypohja kesti tasan nolla iskua Very Happy raaps vaan ja 10km päässä öljynpaineet nollaan.

Mut se onki oikee lintta, eikä wannabe.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Kipe

avatar

Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 18:30

Laatueine kirjoitti:
Kipe kirjoitti:
Laatueine kirjoitti:
Antaa lipan raapia, se on muovia vaan. Vr6:ssa alkaa toi öljypohja olemaan aika vaarassa kun laskee kunnolla linttaan, se kun tulee alemmas kuin apurunko.

Noo mutta onneksi tuo öljypohja ei ole vielä alumiininen niin kestää pari iskua ottaa Cool nimim. kokemusta on Laughing
niin, sinnehän vois laittaa vaikkapa R32:n öljypohjan joka on pienempi ja antaisi enemmän maavaraa, mutta se on alumiininen... Paras vaihtoehto olis muokata vakiopohjaa hiukan lyhyemmäksi. :pirat:

Jaa vai tuommonenki vaihtoehto on Surprised sinällään olis hyvä tuo R32 öljypohja, jos se ois sen verran "matalampi" että mahtus irrottaan vänkärin puolen tukivarren etummaisen pultin ilman öp:n irroitusta :cheers: (powerflexejä asentaessa meinas muutama kirosana päästä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://kipe.1g.fi/kuvat/
sasu

avatar

Viestien lukumäärä : 1712
Paikkakunta : Tuusula
Muut : e30 m50
e36 328

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 19:45

Sergey kirjoitti:
Mut se onki oikee lintta, eikä wannabe.



2mm rosteri pultattuna kiinni koriin -> toimii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sergey

avatar

Viestien lukumäärä : 1329
Paikkakunta : Åland
Muut : kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Ke 3 Helmi 2010 - 20:20

oliskoha rosterissa itua, sehä o sitkeempää kamaa ku tollanen paskarauta. Sietää siis paremmi naarmuuntumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content




ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tontitus & ongelmat
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 30Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Suspension-
Siirry: