test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Passat 32B ja muut toosat.

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
60lf

60lf

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : JoenZOO

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 5 Huhti 2011 - 11:31

JuhiZZ kirjoitti:
Kyllä muuten käryää tussi pois lampuista ajan mittaan
Kyllä muuten ja kyllä muuten..
Puhutaanko nyt tunneista,päivistä,viikoista vai jopa kuukausista?
Ärsyttää kun taas kauhee päteminen jos joku kokeilee jotain "uutta"..
Ja sitä paitti kun kyse on juurkin TSI hommista niin älyttömän pitkää kestoikää tässä lähdettykkään etsimään?
kummelia lainaten "Ja vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa!" Laughing

Peace out! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 5 Huhti 2011 - 12:31

Haha Very Happy On se jännä huomata että joku AINA ottaa kommentoinnin vittuiluna.

Jos on vastaavasta asiasta omakohtainen kokemus niin voineehan sen tuoda ilmi?

Todella tarkkana saa olla mitä kirjoittaa ettei joku syö paskaa ja kunnolla Smile Taitaa joka topicissa olla samaa narinaa..

Eihän siinä mitään vikaa ole että yrittää itsekin tehdä eikä aina osta valmista kaupasta. Itsekin suosin tätä menetelmää mahd paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Green
Wingman
Green

Viestien lukumäärä : 4695
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 5 Huhti 2011 - 13:47

Itsellä kesti ainakin koko lasikantaparkkipolttimon käyttöiän keltaisena kun kevyesti suihkaisi keltaisella spraylla tuon. Eli kuukausikuukausikaupalla. En mie tosta tussista sitte tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 5 Huhti 2011 - 13:53

Green kirjoitti:
Itsellä kesti ainakin koko lasikantaparkkipolttimon käyttöiän keltaisena kun kevyesti suihkaisi keltaisella spraylla tuon. Eli kuukausikuukausikaupalla. En mie tosta tussista sitte tiedä.

Juu saman totesin itsekin tussikokeilun jälkeen Smile

Taisinpa olla jopa ihan ensimmäisiä meidän kylällä kellä värilliset parkit oli Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTo 7 Huhti 2011 - 9:03

Ihme nussimista nyt taas jostain pikkunippelistä!

En nähnyt vittuilua missään vaiheessa. Sou not jos väri himmenee parissa kuukaudessa? Menee alle minuutti ku käyttää molemmat irti ja pyhkäsee uutta väriä pintaan... Vanhan auton etuja ku ei tarvi puolta keulaa purkaa että saa jonku fakin polttimon vaihettua.

👽
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 10 Huhti 2011 - 20:01

Eipä taaskaan mitään kerenny, kuskin oven tyhjensin, molemmista etuovista otin ikkunan tiivisteet ja pesin ne.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030260
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030255

Näistäkin irtos ruhtinaalliset määrät paskoja.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030284

Näistä menee nykyään 50% vähemmän valoa läpi.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030300

Alustavia kyselyjä pistin sävytetystä tuulilasista. Haaveissa ois tollanen n. 70% valonläpäisyllä oleva pronssi + tumma yläreuna...
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyKe 13 Huhti 2011 - 2:14

Nyt ois taas Saksan päästä tilauksessa jotain, eli huohotinputki, taka-akselin helat ja takapöntön kannakekumit. Ylläri pylläri tuli siinä vaiheessa ku eBay laski jokasen tuotteen 19€ postit yhteen. Hellurei ja hellät tunteet, en oo maksamassa 57€ postikuluja. Jospa ne kullit sais siellä päässä sen hinnan kohilleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyMa 18 Huhti 2011 - 16:57

Kylläpä niille tuo 19€ riitti.

[turhaa settiä]

Viikonloppu meni ottaessa ensi harjoitusaskeleita myllytyksen saralla. Ei tuo ainakaan mahottoman huonosti menny, siihen nähen ettei mitään erikoisia aineita/vehkeitä ollu käytössä. Gernin n. 40€ kone ja mukana tulleella vaahtomuovilaikalla levittelin aineen. Tosin tein taktiset ja pyöristin ton laikan reunat saksilla. Konetta oli paljo helpompi hallita mitä ois voinu kuvitella.

Kohteena perheen käyttis Seat Toledo -03 jossa on ihan hävytön määrä naarmuja ja jotain ihme settiä, nimittäin valkosia läikkiä, jotka näyttää lähinnä siltä kun joku ois tiputellu jotain kunnon liuotinta pintaan. Näyttäis että maalipinta on rikki noiden kohdalta.

Myllytysaineena toimi Fareclan G10, joka on kyl saakelin isotöinen ellei autosta suojaa kaikkia asiaan kuulumattomia paikkoja. Mukavasti roiskuu pitkin poikin ja joka paikkaan. Ja tuohan on niin hienoa ainetta että turha luullakaan että tolla ois noita isompia naarmuja pois saanu.

Jos uutta yritystä jaksaa ottaa niin sit käytän alkuun Glymin Paint Renovatoria ja sit hipostelu tolla G10:llä tai jollain helpompitöisellä aineella. Sieniä varmaan pitäis kans hommata useampi. Mukavan olonen kiillotukseen oli tollanen joku Nova -merkkinen pehmeä tarra-alusta jota käytin Flexipadsin 150mm lampaanperseen kanssa.

Ja sienten ja lampaanperseiden pesuun tuntus Serto olevan aika ykkösaine!

[/turhaa settiä]
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTo 21 Huhti 2011 - 0:10

Kävinpä Biltemassa, mukaan tarttu:

-Leveän malliset lukkopihdit, noiden pokkauksien vääntelyyn
-Isohko hioma "höylä" jotta sais hiottavat pinnat pysymään suorina
-20kpl pyörän pultteja 60° kannalla, takapäässä ainaki otti jarruhiluihin kiinni, jokusen millin turhan pitkät on. En joutanu kokeileen etupäässä
-Sinistä maalarinteippiä jokunen rulla, leveää ja kapeaa
-Raacon lokerikkoon sopivia laatikkojen välilevyjä
-Alumiininen rissaustela lasikuituhommiin.

Sin män manit.

Autosta tiputin takapäätä yhdella notsilla, viel on lievä etukeno, gäppiä takana n. sentti-puoltoista enemmän mitä eessä. Jousetki pysyy takapäässä viel paikallaan täydessä ulosjoustossa. Edessä alatukivarret on miltei 90 asteen kulmassa, joten ainakaan geometrian ei pitäis viel olla pahemmin vituillaan. Voi tulla varsin ajettava tommosena. Matalaksihan tuota autoa ei saa vaikka renkaat ois kaarien uumenissa, niinku ostaessa oli.

Eipä täs, taas jonku 32 tuntii palloillu hereillä. :afro:

EDIT: Pronssisävytetty tuulilasi sinisellä ( Neutral ) yläreunalla irtois 130 erkkiin noudettuna...

Spacerit vai tuulilasi?
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 26 Huhti 2011 - 23:53

Perä ilmaan ja taka-akseli irti, muistaakseni molempien puolien ulommat puslat oli porsinu.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030321Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030325Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030330Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030332

Samalla vielä yksi pykälä perää alemmas. Kokeilin tiputtaa jo aikasemmin yhden pykälän, oli viel sentti-pari enemmän gäppiä takana.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030322

Takajarrut irti. Nämä ei ollu 200mm vaikka varustekoodi niin väittääkin. Ihan perus 180mm.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030333Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030341Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030344
Jarrusylinterit oli eriparia. Kuskin puolella oli alumiininen FAG-tekele VW logolla. Vänkärin rautaversio tuntui olevan hieman jumissa. FAG:ssa kummastutti yhden ruuvin kiinnitys. Hapettumaa oli välissä aika reilusti.

Kilvet ja navat irti. Likaisina ja ensi puhdistuksen jäljiltä.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030346Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030347
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030376Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030373

Puslat irti
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030348Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030350

Kokokuvassa taka-akseli putsattuna puolin ja toisin
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030358Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030360

Tommoset löyty paketista etuovelta.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030381

Taka-akseli sai jo vähän hiekkaa mutta hermot menee ton kompuran kanssa. Just ehkä 10-20 sekuntia tehokasta puhallusta jonka jälkeen taas pari minuuttia odottelua... Pitäis hakea toinen kompuran romu kaveriksi, jotta tuotto piisais edes hetkeksi.

Subbarikotelon alkuja väsäilin kusilaidusta tonne ruhtinaallisen kokoseen (n. 45 litraa) varapyöräkoteloon ennen perän nostoa. Pohjaan tein "sandwich" rakenteen, eli pari kerrosta lasikuitua, hiekkahartsi, ja pari kerrosta päälle. Vielä vaatinee lisää hiekkahartsia.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyPe 29 Huhti 2011 - 4:32

Piti väsäillä To-Do lista, alkaa oleen niin rempallaan ja kesken joka helvetin juttu tässä projektissa.

Kävin eilen hakemassa kakkoskompuran, joku tee-se-itse romukasa 90-luvulta. Kyllähän noilla nyt vähän enemmän pelivaraa sai tohon hiekkapuhallukseen mut ei paineet meinaa kunnon sohimiseen riittää millään.

Tänään käväsin hakemassa toiselle puolelle jarrusylinterin joka ulkomitoiltaan on oikean kokonen, mutta sylinterin halkaisija on isompi. Pitää käydä vaihtamassa tai palauttamassa. Lieköhän noita FAG:ilaisia sais marmorilta... Tai sit jotku 5€ tarvikkeet kaksin kappalein. Ihmettelin kun Varikolla makso kokonaista 10€/kpl, kun mitä noita interwebistä kattelin motonetistä ja fixukselta niin hinnat tosiaan n. 5-8€ kappaleelta. Blah. Jarruputket hain kans uudet, tänks Jerppe. Ihmettelin vaan että miks puoti meni kiinni niin aikasin?

Myös lisää puhallushiekkaa tuli hankittua taas vaihteeksi.

Sain naitettua kompurat yhteen ja kokeilin vähän vanteiden puolien välejä puhaltaa, ihan okoosti lähti kun annoin stripperin muhia folion alla yön. "Koskematon" maali ei tosin sanonu hiekasta mitään, vaatii kai sit pari töntsää tota maalinpoistoainetta jos meinaa kaikki maalit saada veks. Varmaan järkevämpi vaihtoehto ois raapia sisäkehät teräsharjalaikalla... Mut ulkokehään vois tota stripperiä viel kokeilla, kun siinä taitaa olla pelkkä jälkikäteen heitetty "kevyt" maali niskassa.

Laitoin vielä keskiöihin ja pariin jämähtäneeseen kohtaan lisää mömmöä. Huomenna jos puhaltais viel tarkemmin noita. Kuvia pitäis ottaa, nyt ei oo mitään näytettäväksi. Liberonin aineella on menty, tuntus toimivan ihan hyvin, eikä haise niin pistävästi kuin esim. Solmaster. Niin ja suht edullistakin.

Mielessä kävi sellainenkin että vois nakata golffin 200mm rummut taakse, taitaa mennä päikseen? Ainakin Haynesin kirjasta ku vilkaisin kuvia golffin takarummuista niin näyttäis samaa kauraa olevan. Jostain syystä en kyl löytäny Passatista minkään valtakunnan jarrupaineensäädintä takapäästä.

Muutenkin pyörinyt vähän mielessä tuo jarrupaineensäädin että jos kyseisen kapistuksen vaikka jälkiasennan, niin eikö se madalluksen myötä kuuluisi säätää (mikäli mahdollista), ettei se toimi väärin?

Vanteista vielä. Atiwe TYP N75 25, vuosimallia 86, 7x15" ET25. Peitelätkille ei ole tallessa kuin yks turmeltunu erikoisruuvi, pitää jossain vaiheessa katella tilalle jotain järkevää. Tällaset tarttis... Nämä RH:t on mallimerkinnältäänkin identtiset, mutta esim. ulkokehän viimeistely on Atiweissa kiiltävä sorvinjälki, ei matta. Eikös RH:n ja Atiwen polut kohdannu jossain vaiheessa jolloin Atiwe -nimestä luovuttiin?

EDIT:
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030403Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030404
Vaiheessa ja pahasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyPe 29 Huhti 2011 - 16:16

Jotain kuvia vielä.

Takapään osia
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030384

Tämmönen perversio tuli mieleen.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030391
Sais sopimaan kunhan riipasee sivut pois ja vähän näkee vaivaa. Pitää nyt kattoa miten tuota lähtee kehittään.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030393Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030394

Kaasarin yks pinnapultti antautu jo pari päivää sitten, oli jostain eksyny sellanen "litistetty" lukkomutteri tuohon ja eihän se parin irrotuskerran jälkeen enää kulkenu kierteellä. Prkl.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030399

Siinä ois luovuttaja. Sama nakata ne 200mm rummut taakse.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030425
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030421
Jarruputken klipsitki oli hakusalla, onneks tässä on ehjät ja lähtee jopa ehjinä irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 28 Kesä 2011 - 2:28

Pahasti jääny auto huomiotta nyt viime aikoina, tilanne ei juurikaan oo edistyny. Mitä nyt ilmanputsarin kiinnitys korjattu. Ens viikolla alkaa loma ja tekemistä ois heinäkuulle ihan vitusti. Tällä hetkellä mielessä sellanen vain "pakollisten" (jotka aiheuttaa hylsyn katsarilta) ruosteiden korjaus ja näkyvien paikkojen pintapuolinen raapasu. Oikeammat maalaushommat taitaa kuitenki jäädä myöhemmälle...

Ajoon se pitäis saada, työmatkaakin vois kokeilla vähän ajella ku ei Seatin kyyti oikeen meinaa maistua.

Hiekkapuhaltamiseen meni hermot ku ei oo kunnon kompuraa, joten luultavasti puhallutan taka-akselin jossain. Paljokohan muuten tommonen pulverimaalaus maksaa? Taitais olla omiaan tonne auton alle.

Vanteiden kiillotuksesta otin pienet esimaut ja tulin siihen tulokseen että täytyis olla joku hirmumpi porakone/pyöritin kun ei tunnu 3000rpm riittävän mihinkään, ei lämpene tarpeeksi eikä kiillotusaine "hajoa" niinku pitäis. Vaihtoehtona ois tehdä joku tommonen "vanteenkiillotuskone" jossa ois joku 500-1000rpm tai kuin kovaa vannetta nyt ees uskaltaa pyörittää? Ja sit ajelis siinä sen pyöriessä porakoneella niin taitais jo m/s lukemat riittää.

Asetetaan nyt joku tavoteki tälle. Venetsialaisten aikaan ajossa, mutta missä kunnossa... :face:
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyPe 8 Heinä 2011 - 18:15

Lisää osia haalittu

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 P1030591

Takajarruletkut, jarrusylinterit, jarrukenkien asennussarja, takapään laakerit, takapöntön kannatinkumit sekä jonkun nipponimiehen ylistämää sinistä pakkelia.

Kuvasta uupuu vielä EBC:n Green Stuffit eteen, jotka ostin foorumilaiselta joskus keväällä.

Auto on vaihteeksi renkaillaan, ilman jarruja tosin. Täytyy tehdä taktinen siirto hirsimökkitöiden tieltä varastosta ja siirtää auto takaisin hallin puolelle. Nakkasin äkkipika-asennuksena puslat taka-akseliin ja akselin auton alle.

Joku uus epäkeskohiomakone pitäis hommata, paineilmavehje himottais mutta tarttis eka jonku tonnin kompuran, ennenku viittis ees miettiä.

Ei vaan saa konetta käyntiin kun akku tsököplööt ja latureitakaan ei taida taloudessa olla ku yks joka ei kunnolla toimi. Jos kattelis lisävirtasia.

EDIT: Niinjoo ja uudet kilvet lähti tilaukseen omnom.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyLa 16 Heinä 2011 - 3:38

Noniin joo, auto siirretty ilman jarruja hallin puolelle, onnistuin raapaisemaan roikkuvan käsijarrukilkkeen mutkalle sisään ajaessa, nappas kynnykseen kiinni prkl ku auto karkas taaksepäin. Krlonks.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030703

Tänään haettu takajarrurummut ja kengät. Peltisakset hommasin kans tulevia koitoksia varten. No pics for hos.

Nyt vaan pitää sumplia toi auton nostaminen et miten ton saa parhaaseen asentoon kuskin puolen reiän korjausta varten. Sopivan hankalasti ku just tunkkauspisteen kohdalla ja montun reuna tulee liian lähelle (edit, eikusiis wat, liian kauas). Jotain pullotunkkihässäkkää suunnittelin, pitänee viel miettiä et onko kovin hengenvaarallinen konsti.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030692 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030714

Sit pitäis taas repiä takapää irti ja keksiä jatkohoitoa taka-akselille ja kilkkeille. Jarrurummut maalaan mastonin hammerilla niin eipähän heti ruostu ja on kai vähä viksumman näkösetki. Etujarrusatulat nappaan myös irti ja hipostelen+maalaan kun järjestelmä on nyt tyhjä nesteistä. Saapa nähdä joutuuko takajarruputketki uusimaan jos liittimet ei lähde suosiolla auki.

Takaspoilerin otin mielenkiinnosta irti, ruosteita oli kauhiasti.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030684 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030686

Tosson pari kuvaa tosta takaluukun alareunasta, tarttis kai tehdä pari tyhjennysreikää lisää ku ton tosta viel korjailee.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030750 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030757

Ennenku postasin niin kävin sit nakkaan siveltimellä paskat pinnat rumpuihinki... silent
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030772

Konttorin sisustus on varsin modernistisen minimalistinen.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1030763
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 17 Heinä 2011 - 21:30

Ryypiskelyn vastapainoksi sain lähinnä laakerikoolit rumpuihin ja loput maalit päälle. Njäh.

Joku paska pölys niin paljo että rumpujen maalipinnasta tuli vähä sutta. Vittu.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyKe 5 Loka 2011 - 17:45

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040088-25

Ois pulverit niskassa. Alustan osissa lisäksi epoksi pohjilla.

EDIT: Sitte kokeilin vähä mallailla osia paikalleen, että sai taiteltua jarruputket paikalleen.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040090Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040094

Lieköhän tämmösiä klipsuja sais marmorilta?
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 P1040102

Ois varmaanki parasta hommata uudet pultit, mutterit ja aluslevyt joka reikään...
Takaisin alkuun Siirry alas
pazi88

pazi88

Viestien lukumäärä : 1652
Paikkakunta : Oulu

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyKe 5 Loka 2011 - 20:37

Ainakin 2:lle putkelle sopivia klipsuja löyty marmorilta, ja ihan varastossatakin löyty.

Olin kyllä jo huutelemassa, että onko sulla kuvaa miten putket menee jarrupaineen säätimelle, mutta tässähän onkin erilainen taka-akselisto, kuin 80:ssä...

Mut ei muuta ku tsemppiä. Melko loputtomia soita nää vanhan raadot...
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyKe 5 Loka 2011 - 20:49

Ja tämä ei oo raatoa nähnykään. Ois menny pelkillä iskarien+jousien ja parin puslan vaihdolla täysin käyttiksestä viel monta vuotta. Very Happy

BTW: Tässä ei ole jarrupaineen säädintä, ehkä sellasen joutuu keikkaamaan.

EDIT: Tilattu jarruputkien klipsejä ja takaiskarien yläpään puslat (kartion malliset).
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyLa 8 Loka 2011 - 18:04

Takajalkatilojen reunoista löyty hetken rappaamisen jälkeen suht isot reiät. Kivasti oli muhinu tuo koriliima (ylläri).

Tämmösiä paloja sieltä tippu...
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040114

Tältä näytti, kun olin saanut raavittua ylimääräiset pois
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040108 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040110 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040112

Sama sisältä
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040121 Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040123

Seuraavaksi ois varmaan edessä erinäisiä hankintoja, jotta sais koneen nostettua pois ja sen jälkeen grillin suunnitteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
MJF



Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Oulainen

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyLa 8 Loka 2011 - 21:10

Kannattaako tuota nyt mihinkään grilliin ripustella? Muutama pikku paikka ja ajoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
antti_aamunen

antti_aamunen

Viestien lukumäärä : 426
Paikkakunta : RH

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyLa 8 Loka 2011 - 21:17

MJF kirjoitti:
Kannattaako tuota nyt mihinkään grilliin ripustella? Muutama pikku paikka ja ajoon.

Jep.. on kyllä niin olemattoman kokosia reikiä ettei noiden takia kannata grilliin ripustaa! Auto ilmaan ja paikka pohjaan ja eiku leimalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 9 Loka 2011 - 0:29

Eipä ole nostokalustossa hurraamista (pikku pullotunkki + matala hallitunkki + 4 pukkia) ja aattelin muutenki käydä ton pohjapuolen läpi ihan antaumuksella... Ajatuksena vanhat mäskit pois huolella, hiekkapuhallusta ja sit kunnon mömmöt pohjille. Oon vähä kahen vaiheilla laittaisko massaa ollenkaan...

Vaikka osia on tullu haalittua+vaihdettua läjittäin ja niinpäin pois niin kyl tossa korissa ois tekemistä.

Tuulilasi pitäis laittaa tilaukseen ja nykästä entinen irti, tsekata alareunasta ruosteet. Takalasiki pitäis saada irrotettua et sais kontin luukkua korjailla. Mitähän muuta. Etuloksut joutais irrottaan ja käymään läpi.

Takakaarissa on viimeistely paskaa, ne pitää käydä läpi. Autoon tulee näillä näkymin uus maalipinta ainakin listoista alaspäin, ellei sit ihan ylimaalaus. Tosin mitään hajua ei vielä ole suorituspaikasta tai oikeen muustakaan maalipinnan uusimisen osalta...

Lasien tummennuksetki vois suosiolla repiä irti ja hommata jotaki oikeaa kalvoa. Kuitenki niin sinertävää tuo Gilan kalvo että vituttaa jo etukäteen. Jotain pronssi/vihree/harmaa -akselilta ois oikea sävy.
Takaisin alkuun Siirry alas
EZet

EZet

Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Kerava
Muut : Yamaha FZR 600

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 9 Loka 2011 - 3:25

Jätä vaan massa pois, ei kestä kun vähän mennä kosteutta alle niin vuoden päästä saa vedellä liuskoja pois joiden alta löytyy hyvinkin tulehtunutta peltiä. Teräketjuöljyä vaan! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 9 Loka 2011 - 16:41

Ihailin tota klonkswagen -projektia tuol NPS -puolella et siitä tuli vähä ajatuksia ton pohjan suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyKe 12 Loka 2011 - 18:53

Turhanpäivänen päivitys, hain tonne takapään alustaan uudet pultit ja mutterit sekä klipsut jarruputkille.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040147-25

Sit tälle illalle puhteita sen verran et takanavoista teräsharjalaikalla ruosteet veks ja taas Mastonin mustaa hammeria pintaan.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040138-25
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptySu 16 Loka 2011 - 23:48

Välikevennys.



Nukelta unohtunu turvavyö ekassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Audiojack

Audiojack

Viestien lukumäärä : 196
Paikkakunta : Valkeakoski

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyMa 17 Loka 2011 - 0:14

No eipä näytä Saatanan etupenkkiläisillä paljon toivoo olevan. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyLa 12 Marras 2011 - 16:02

Laittelinpa taka-akselin takas paikalleen, jarrut kasasin mut jarruletkut viel pitää asennella jossain vaiheesa. Lähinnä tommonen pikanen laitto, piti taas auto siirtää pois hallista. Onhan tuo joo lojunuki siel taas.

Aktivoitumista on hieman ilmassa... golffin osalta nimittäin. Saa nähä jos jotain kipinää taas sais laittoon.

EDIT: En viitti bumpata tätä ku ei otsikon kampe ole edistynyt, mutta jotain sanomista kuitenkin.

(no pics because otherwise immediate ban)

Eli Golffi on nyt sitten yhtä helmapaikkaa ja toisen puolen takapyörän laakereita vaille ajokunnossa. Ajokorkeudenkaan ei pitäis enää päätä huimata. Seuraava vaihe ois käyttää katsurilla ja heittää rotisko pakuksi. Sisätila on pitkälti tyhjänä, kolme paikkaa piti pohjaan tehdä, kuskin jalkatilan tyhjennyspropun ympäristö, takajalkatiloissa molemmin puolin sama homma.
Katotaan ny tuleeko tuosta sen näkönen "rotta" että kehtaa tänne pistää mitään. Kuitenki tästä yritetään tehä jollain tapaa massasta erottuvaa paskalinttaa (ei tekemällä tehdyn näköistä)... Jos alkaa näyttää omaan silmään "asialliselta" niin nakkaan parit kuvat tonne kuvapuolelle.
Suunnitelmia tämänki paskan varalle on monenlaisia. Yks päällimmäisiä on tehdä tästä oikeasti kuljetustarkoituksiin soveltuva paku, eikä mikään perus "revin takapenkit pois ja katsastin pakettiautoksi" -versio. Jonkin sortin hifiä myös täytyy työmatkakamppeeseen asennella. Sisustaan on tulossa värimaailmaan sopivaa kuosia lähinnä kuljetusosastolle.
Vanteita odotellaan ja sellanen kutina on perseessä ettei nuo taida ilman jumppaa alle mennä.
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik

Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 EmptyTi 3 Tammi 2012 - 20:03

Pieni päivitys, kertoilen nyt sit golffistaki täs samas jotain. Pari köykästä kuvaa rotiskosta löytyy talvilook ja kuvia käyttäjien autoista -rimpsuista. Toistaiseksi ei edustusluokan pixoloreja ole saatavilla, mutta kerrotaanpa nyt jotain parin foton säestämänä.

Golf III CL -92, koneena jämpti AAZ, varustelistalla tuskin mitään ylimääräistä. Omistajia 2 ennen minua, "periytynyt" toiselta omistajalta minulle. Mittarissa 87 000km ilman totalia.

Otettu käyttöön 3.4.1992. Tästä päivä yli 16 vuoden jälkeen ajettu ojan pohjalle, jonka johdosta auto jäi seisomaan ulkovarastoon. "Rotta" projektin voidaan katsoa alkaneen tästä hetkestä.

Auton peltien korjaamista kerettiin miettiä, mutta tekemättä jäi. Yritin kaupitella kaverille joka jätti kuitenkin romukasan ostamatta, tosin yhteen VR6:seen ostivat takaluukun verhoilumuovin. Startin hiilet oli myös lainattu toiseen autoon. Alusta oli loppu iskareiden ja juosien osalta, osia oli näistäkin lainailtu, takajarruja ei ollut, lainattu pois nekin.

Loka-marraskuun pimeinä iltoina löi päässä kipinä. Golffistahan saisi "pikkurahalla" toimivan talvi/työmatkalintan kun ei -03 TDI Toledo miellyttänyt oikeen missään määrin, vuorotöissä auton rattiin kun olisi nukahtanut hyvinkin mielellään. Pääni täytti ajatus golffin rekisteröimisestä pakettiautoksi, olisi edullista työmatkaa. Kävin varmistamassa asian konttorilta ja sieltä tuli positiivinen vastaus, homma lähti tässä vaiheessa kunnolla käyntiin.

Ensin kartoitin suurin piirtein ne toimet joilla auto saataisi liikkumaan. Alusta (coilit) olisi nro uno, jotta auton ylipäätään saisi siirrettyä halliin työn alle. Pohjassa ja helmassa oli perinteisissä paikoissa pari reikää, takajarrut pitäisi uusia kokonaan ja vanteet+renkaat olisi kivat R13 -pyörylöiden tilalle. Moottoriin joutuisi vaihtamaan öljyt sekä suodattimet joka reikään, jakoremmi ja jotain muuta pientä(?). Tuulilasissa oli halkeama ja se saattaisi mennä vaihtoon jos inssi tätä mieltä olisi.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040237
Kuskin sivupeili oli myös päreinä. Kuskin ajovaloumpioista oli kiinnikkeitä paskana ja konepelti sekä kuskin lokari oli irti.

Ostin ensimmäisenä startin hiilet ihan vaan testatakseni, lähteekö kone vuosien jälkeen käyntiin. Kaksi avaimen vääntöä vaati ja kone oli käynnissä. Ensimmäinen vääntö jänskätti sen verran että jäi lyhyeksi, olisi lähtenyt jo sillä.

Tilaukseen lähti TuningArtin halppiscoilit ja marraskuun puolen välin tienoilla vieterit keppeineen olivat alla, auton siirsin siltä seisomalta halliin.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040231

Pohjan kimppuun käytiin samantien, kolme lappua piti laittaa, kuskin jalkatilassa oli vesi lillunut pitkään ja propun reiän ympäristö meni uusiin puihin, en jaksanut tehdä uutta reikää joten päätin tukkia sen kokonaan.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040196Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040207
Takajalkatilasta myös pari reikää tukkoon. Taas meni vähän harjoitellessa migin kanssa, turhan paksu lanka haittasi, onneksi ostin halppis vinkun ja jyrsinterän jolla paskat saumat sai tasaiseksi.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040200Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040213
Vänkärin takajalkatilan reikä ja lapun asettelua, kaikki laput tuli ulkopuolelle ja hitsattiin sisäpuolelta ympäri asti kiinni.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040216
Helman paikkauksista en kerennyt kuvia ottamaan.

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_P1040223
Sisusta tuli purettua melko pitkälle, kokeilin vittuuksillaan käyttää kojelaudan irti kun en uskonut paskaHaynesin "korjaus" -opasta. Täytyy sanoa ettei tuo korjausopas ole mistään kotoisin ilman räjäytyskuvia, muutenkin nuo kuvat tuossa opuksessa on "avataan pultti" ja kuva on otettu parin metrin päästä kun joku vääntää avaimella sitä auki... Niin mikä pultti? Liekö sitten brittimallissa eri juttu kun väitetään että ohjauspylväs pitää muka ottaa irti ennen kojelautaa. Paskat. Bilteman siniset purku"raudat" osottautu hiton käteviksi purettaessa tota kojelautaa.

Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 P1040241
Pientä turhanpäiväistä ilmeen päivittämistä harrastin etuvilkkujen peitelevyille. Vanhat kuoret oli niin hapertunu että lähtivät melkeenpä vetämällä veks, tuli sitten idea kokeilla tota DC-Fixin haistapaska"kromi"kalvoa tonne sisuksiin. Alunperinhän noissa on pelkkää harmaata ja metallinhohtovärillä suihkitut viivat. Vähän noita kokeilin kiillottaa, tuo haljennut "lasi" jäi kuitenkin toistaiseksi kiillottamatta. Vanha PMMA -muovi ei oikeen tykänny pienoismalliliimasta vaan alko tekemään pientä hiushalkeamaa miltei koko lasin täydeltä. Menkööt. Saahan noita uusia. On nuo kuitenki pikkasen freesimmät mitä vanhat kauhtuneet. Ja auto on muutenki niin kauhtunu että...

Jossain välissä kerkesin katella saksasta kebabbivanteet, eli Borbet BS:t koossa 8x15 ET20. Aluksi jäi vähän jännittämään parin rupusen netistä löydetyn kuvan perusteella tuo istuvuus, mutta testisovitus sai minimaalisen virneen aikaiseksi. Olkoot kebabit mut talvilinttaan pitäis kelvata.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 DSC00237
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 DSC00242
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 DSC00243

Takajarrut ja peilin hain hajottamolta, originaalit vw satulat ja jarrusylinterit puhalsin töissä jollain muovikuulajutskalla, hommasin uudet takajarruputket ja sitten palat pakettiin. Katsastuksessa takajarrujen ero oli 0%, suht onnistunu remontti.

Kun auto oli saatu ajokuntoon ja takapenkit heivattua, käytin sitä näytillä. Katsuri oli kyllä niin ynseällä päällä että alko hieman perskarvoja kuumottaan. Kuitenkaan muuta huomauttamista ei loppupeleissä ollut kuin korkeus. Seuraava aamupäivä sitten ruuvailtiin tolppia joka nurkasta vuoron perään ylöspäin ja vähän ilman ajatusta, jonka takia renkaat kävi irti varmaan 10-20 kertaa per nurkka Very Happy Oishan ton helpomminki voinu tehdä, mut ei aivot pelannu. Uusintanäytös ja leima autoon.

Eipä siinä sitten kummempia, kattelin pitkän tovin renkaita noille, kooksi päätin matalimmat nastat mitä 15 tuumaisena löysin, eli 185/55R15. Katselin Nordenrenkaalta Kumhoja ja kyselin eräästä liikkeestäkin muttei ollut maahantuojalla varastossa. Micheliniä ja Hakkapeliittaa ois löytyny mut rapeat 500€ ei niin napannu. Ehkä pieni säästö, mutta päädyin sitten Jedikokin W409 "hakkapeliittakopioihin", hintaa kertyi asennuksineen n. 400€. Yllätys oli varsin positiivinen asennuspäivänä kun hetken tiirailin tuoreita kumeja vanteilla:
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 SNC00008
Hidas sytytys kuten yleensä, näissähän olikin vannesuojat! Jepa jee. Huomattavasti nätimmät mitä ilman.

Samassa rytäkässä kateltiin pyöränkulmia, tosin säädöt tehtiin wanhoilla (Hakkapeliitta NR09) renkailla (155SR13) vakiovanteilla, koska renkaiden asennuksen hoiti toinen tyyppi samalla aikaa. Tämän takia etupään camberiksi jäi ehkä turhankin överi 2.2 miinusastetta, koska ei ollut täysin varmaa miten renkaat mahtuu. Etupäähän jäi aurausta, pitänee vielä hieroa jossain vaiheessa lisää.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Th_4-pyorasuuntaus

Siitä sitten töihin, viimeinen päivä ennen joululomaa. Matkalla hieman raapi takapäästä isommissa koloissa, en juuri yli 70 pitäny vauhtia. Tuntui nimittäin vauhtikin ihan helvetin paljo enemmän mitä Seatissa. Tunne 60 mittarinopeudessa oli kuin auto olisi mennyt kahdeksaa kymppiä.

Julmettu loskakeli oli kun tämän nappasin, aika tuoreeltaan. Värit päin persettä koska kännykkä.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 SNC00012s

Ennen uuden vuoden aattoa käytin auton jakopään hihnan vaihdossa, vaihtoivat samalla vesipumpun. Seuraavalla kerralla hommaan noi pari työkalua ja vaihdan itse...

Ja vähän uudempi persekuva. Takapäätä tiputtanen, tuo on muutenkin nyt vielä säätöjenhakuvaiheessa kun kaaresta napaan vaihtelee aika rajusti jos molemmat jouset ruuvaa yhtä tiukaksi. Vänkärin puolella on tällä hetkellä niin löysällä ettei apujousi pidä jousta paikallaan täydessä ulosjoustossa. Kuskin puolella taas on paikat selvästi tiukemmalla. Pitää ottaa auto tasaiselle alustalle ja tsekata vielä tarkemmin.
Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 P1040281

Paska auto ja vielä enemmän paskanjauhantaa 👽

Mut voi jumalauta mää tykkään ajaa tolla! Sopivasti ku tulee nypytystä tienpinnassa nii ai että sitä kengurumeininkiä, väkisin nousee hymy huulille. Ja tänä aamuna ajelin n. 10-20cm hötylumessa. Ai sitä riemua ku päästeli 80 lasissa ja lumi lentää pitkin poikin, ei oo ikinä ollu noin hauskaa ajaa autolla... Muutenki tykkään ajaa haastavissa olosuhteissa, paljo mielenkiintosempaa :face:

Autoon vaihtui kuvien oton jälken 3000K skenonit, ai sitä hajavalon määrää, pitää ehkä säätää polttimoiden peitepeltejä uuteen uskoon. Ja tottakai ne on taas eriparia, kuskin puolella ihan keltanen, mut vänkärillä ei... Tiedä sitten paljonko umpioiden kirkkaus/kunto vaikuttaa. Aika paljon ilmeisesti. Lamppujen asennuksen sain hoidettua yhtään reikää tekemättä, sovelsin alkuperäistä johtosarjaa ja tein liittimien reikiin pleksiset peitelevyt joihin reiät johdoille, tiivistys liimamassalla.

Tulossa:

Sisustaan tulossa mustat/ruutukuosilliset GTI -jakkarat sekä mitä ilmeisimmin mustaa kynnyslistoihin yms. osiin, jotta värimaailma täsmää. Tällä hetkellä etuovissa on mustat paneelit, takaovissa alkuperäset siniset. Takaloosterin pohjan teen uusiksi jonkin sortin levystä, subbarille tulee johokin paikka, vahvistin/timet tullaan asentamaan takapenkkien alla olevaan tilaan, levy päälle. Etupäähän tulee näillä näkymin Peerlessin vanhat uskolliset midbassot ja yläpäätä heleyttämään Macromin EXT.25T dissut. Ämyrit ajetaan SPL Dynyn S-2604 päätteellä aktiivisena 2-tienä. Bitumia pitänee myös vähän kontin puolelle nakata vähentämään kumua ja melua. Ulkokuorta pitäis myös ehostaa aika rankalla kädellä. Takapuskurille oon yrittäny miettii jotain järkevää lisälippaa, joka näyttäis edes vähän alkuperäiseltä. Takapönttö pitäis maalata mustaksi ja putkenpää (bilteman kromattu, joka ruostu parissa päivässä) kaipais kai rosterista tilalle.

Kiitos, anteeksi ja bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content




Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Passat 32B ja muut toosat.   Passat 32B ja muut toosat. - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Passat 32B ja muut toosat.
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: