test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
 

 Nippon Kazauwa

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 20:05

Pistetääs nyt omasta harrastekulkineesta pienimuotoinen projekti esittely

Elikkä tälläinen se oli ostoaessa 09 syksyllä. Perus siisti S13 150000t ajettu vuosimallia 1993 saksan maalta..
Nippon Kazauwa  _small


Heti ensimmäisenä tuli maalattua vanteet mattamustiksi kun valkoinen jotenkin oli liian pistävä Ja putki vaihtuo 3`tuumaiseen catbackiin.
Nippon Kazauwa  _small


Talvella kun autolla ei ajeta niin rupesin sisustan kimppuun.. Vakiot lättäjakkarat vaihtuivat Sparcon Rev:eihin ja sisustasta karsittiin kaikki ylimmääräinen pois. Turvavyöt vaihtuivat myös hieman jykevimpiin
Nippon Kazauwa  _small

Keväällä 2010 juuri kun olin ottamassa autoa käyttöön niin onnistuin romuttamaan sen ja samassa rytinässä menetin korttini.. Takakylki, oikeanpuolen etusiipi ja Etupuskuri tuhoutuivat.. Embarassed
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small


Kesällä olikin sitte hyvä korjailla autoa ja parannella tekniikka puolta.
Etusiiven ja puskurin sovittelua
Nippon Kazauwa  _small

Auton mukana tulleet vanteet möin ja tilalle tuli hommattua Borbet T 16X9
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small

Tekniikkka puolelle tuli vaihdettua: Nistunen moottori ohjaus, Siemens Deca630cc suuttimet, Z32 maffi, Lakesteelin yläpuolinen pakosarja, Ahtoputket, 3`tuuman putkisto turbolta asti, cooleri olikin jo omasta takaa ja kokeilun halusta tuli ostettua T3/T4 kiina ahdin. Samalla tein siinä sivussa jakopään remontin.
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small
kiinalaiseni
Nippon Kazauwa  _small

Kesällä sain vihdoin korttini takaisin ja pääsin viemään auton säädettäväksi ja penkitettäväksi.
1.3b paineilla autosta irtosi 310hv ja 356nm..

Säädätyksen jälkeen kerkesin autolla ajamaan noin pari viikkoa jonka jälkee matkalla kurssikeskukseen alkoi kiertokangen alapään laakerit kalkattamaan Neutral
Ei muuta kuin auto taas pukille ja purkamaan onneksi homma onnistui alakautta.. Tarvike liikkeestä sain tilattua nopealla tilaus ajalla laakerit ja auto olikon jo samalla viikolla ajossa Surprised

Tältä se sitten näytti kesän lopussa
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small

Talveksi auto lähti taas seisomaan jolloi moottori irroitettiin ja otettiin työn alle
Raukka joutui pihalle seisomaa Sad
Nippon Kazauwa  _small

Moottoria purkaessani yllätyin sen kuntoon kaiken sen rääkin jälkeen ainoina kampiaksel laakeripinnan oli aikansa nähneet ja kytkin oli entinen loppu vaiheessa luistikin jo melkoisesti.
orkkis männät myynnissä jos kellään tarvetta
Nippon Kazauwa  _small

Talvella aloin haalimaan moottoriin uusia ja vahvempia osia..
Wisecot/teräsveivit
Nippon Kazauwa  _small
HX40super
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small
Pakosarja
Nippon Kazauwa  _small


Valmiiksi työstetty/koneistettu kansi
Nippon Kazauwa  _small

Maalattu imusarja samoin kaikki muutkin konehuoneen osat maalataan samalla värillä jottei niin pistäisi osat katsastusmihen silmään.
Nippon Kazauwa  _small

Keväinen kuva nisusta eihän se kauniilta näytä ainakaan vielä.
Nippon Kazauwa  _small


Tuli tehtyä hieman erikoisempi etusiipi päälystetty vanhalla viljasäkillä.. Very Happy
Nippon Kazauwa  _small

Konehuoneen siistimistä ja johtojen niputtelua vielä kaipais hieman maalausta.
Nippon Kazauwa  _small

Tänään perjantaina 13.5 sain lohkon koneistamolta jossa tehtiin sylintereiden poraus, lohkon tasohionta, kampiakselin hionta/tasapainoitus ja linja hoonaus.. Huomenna pääsee niputtamaan konetta kasaan ja lisää kuvatuksia ja kirjotuksia.. Smile
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small


Viimeinen muokkaaja, pertsa_ pvm Ti 20 Syys 2011 - 17:15, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
teermu

teermu

Viestien lukumäärä : 95
Paikkakunta : Kerava

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 20:08

Tota joo.. tarina loppu vähän oudosti. Mitä tälle nyt tapahtuu ja minkä väriseks tää on tulossa? Ihan hyvää työtä so far.
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 20:44

tarina jatkuu kunha tässä kerkiän kirjoittelemaan joten malttakaa
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 21:23

huomenna jatkunee..
Takaisin alkuun Siirry alas
J4TOG

J4TOG

Viestien lukumäärä : 3163
Paikkakunta : Paimio

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 21:39

Ajatuksena ihan toimiva, eihän näitä täälläpäin ole "rotta" tyyliin rakennettuna juuri ainuttakaan.. Jos vaan mielikuvitusta ja kiinnostusta riittää niin tällaisestahan saa hierottua oossominkin pelin =) Tsemppiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
Miikka

Miikka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Kuusamo

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyPe 13 Toukokuu 2011 - 22:36

Minkälaisia tehoja tuosta ois tarkotus nyppiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 2:38

Miikka kirjoitti:
Minkälaisia tehoja tuosta ois tarkotus nyppiä?

Tavoiteenna olisi se 450hv ja 1.5baarin paineilla lähdetään ensin koittelelemaa ja siitä sitten ylös päin mutta sittenhän sen näkee mitä sieltä irtoaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mazuuu

Mazuuu

Viestien lukumäärä : 470
Paikkakunta : Nousiainen

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 3:12

mm, jos oot rottaa tekemässä niin älä tee siitä liian "yritettyä" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Bones

Bones

Viestien lukumäärä : 152
Paikkakunta : Virrat
Muut : Kunkkukoppa jatke

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 10:34

Hienoa että tehdään sille koneelle muutakin kun laitetaan keulan kokonen cooleri ja zuikkiksen lastu.
Ja paljon kuvia koneen kasauksesta kiitos. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tikki-

Tikki-

Viestien lukumäärä : 529
Paikkakunta : Pälkäne

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 13:36

pertsa_ kirjoitti:
Miikka kirjoitti:
Minkälaisia tehoja tuosta ois tarkotus nyppiä?

Tavoiteenna olisi se 450hv ja 1.5baarin paineilla lähdetään ensin koittelelemaa ja siitä sitten ylös päin mutta sittenhän sen näkee mitä sieltä irtoaa Smile

Olisti mielummin panostanu tolla rahalla sr20det:iin ja siihen vähä kilkettä bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 20:17

Tikki- kirjoitti:
pertsa_ kirjoitti:
Miikka kirjoitti:
Minkälaisia tehoja tuosta ois tarkotus nyppiä?

Tavoiteenna olisi se 450hv ja 1.5baarin paineilla lähdetään ensin koittelelemaa ja siitä sitten ylös päin mutta sittenhän sen näkee mitä sieltä irtoaa Smile

Olisti mielummin panostanu tolla rahalla sr20det:iin ja siihen vähä kilkettä bounce

Se olis ollut liian helppoa.. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
sensei

sensei

Viestien lukumäärä : 984
Paikkakunta : Parkstad
Muut : 2-pyöräisiä

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 20:40

Missäs se rotta on? En nähnyt kuvissa edes hiirenloukkua..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.senseiblog.fi
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 21:55

Tänään aloittelin koneen kasaamista kun lohkokin oli kuivunut maalauksen jäljiltä...

Runkolaakereiden ja öljysuihkujen asentelua
Nippon Kazauwa  _small

Kampiakseli ja runkopukit paikoillaan. Mukava kasailla kun on puhtaat osat Smile
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small

Mukit ja kammet
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small

Valmis paketti renkaineen huomista odotellen..
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small

Pistetääs käyttöautosta muutama kuvatus tähän sekaan kun räpsäsin muutaman kuvatuksen siitä..
Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyLa 14 Toukokuu 2011 - 21:57

sensei kirjoitti:
Missäs se rotta on? En nähnyt kuvissa edes hiirenloukkua..

Pitäs varmaa saalistaa
Takaisin alkuun Siirry alas
nakke



Viestien lukumäärä : 324
Paikkakunta : lappeen Ranta

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptySu 15 Toukokuu 2011 - 16:25

Heihei mitäs vittua, mie oonki siut bongannu tossa jonkun aikaa sit Very Happy sivikillä olit liikentees ja siinä myllymäes lähellä Lidliä ja biltemaa niis valois käännyit keskustaan päin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyMa 6 Kesä 2011 - 21:24

Nonii nyt saatu moottori kasattua, kytkimen hankita olisi seuraavaksi alla niin saisi istuteltua moottoria paikoilleen jonka jälkeen pääsisi rakatelelemaan donwpipeä samoin tekemään muutokset ahtoputkistoon..



Nippon Kazauwa  _small
Nippon Kazauwa  _small
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG

Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyMa 6 Kesä 2011 - 23:01

Onko hajuakaan koska on täydet pitäisi olla paineet pelissä? Eräässä CA+HX40 combossa ahdin heräilee heräilee 4500rpm, 5500rpm tulee kaikki 1.4bar ja tehot, sitten 7500rpm tulee rajotin vastaan. 2000rpm oli käyttöalue. Aika rajuista tehoista litraa kohti kuitenkin puhutaan... Tulee varmasti hauska, mutta ei mitenkään hyvä ajettava.
Takaisin alkuun Siirry alas
OspreY

OspreY

Viestien lukumäärä : 410

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 7 Kesä 2011 - 15:25

Millä pakopesällä ahdin on? Itellä on nelikympin nro14 pesä ja laulaa täydet 1jz:ssa siinä 3500-4000rpm.
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81

Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 7 Kesä 2011 - 22:08

OspreY kirjoitti:
Millä pakopesällä ahdin on? Itellä on nelikympin nro14 pesä ja laulaa täydet 1jz:ssa siinä 3500-4000rpm.

kutos moottori tai nelonen, ni on aika ero koska herää....
mut joo, hiukka voi tulla ylävireinen nismon moottorista...
Takaisin alkuun Siirry alas
OspreY

OspreY

Viestien lukumäärä : 410

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 7 Kesä 2011 - 22:33

jallu81 kirjoitti:
OspreY kirjoitti:
Millä pakopesällä ahdin on? Itellä on nelikympin nro14 pesä ja laulaa täydet 1jz:ssa siinä 3500-4000rpm.

kutos moottori tai nelonen, ni on aika ero koska herää....
mut joo, hiukka voi tulla ylävireinen nismon moottorista...

Miksi luulet että kysyin ja samalla annoin verrokiksi isomman kutosen heräämisen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81

Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 7 Kesä 2011 - 22:37

OspreY kirjoitti:
jallu81 kirjoitti:
OspreY kirjoitti:
Millä pakopesällä ahdin on? Itellä on nelikympin nro14 pesä ja laulaa täydet 1jz:ssa siinä 3500-4000rpm.

kutos moottori tai nelonen, ni on aika ero koska herää....
mut joo, hiukka voi tulla ylävireinen nismon moottorista...

Miksi luulet että kysyin ja samalla annoin verrokiksi isomman kutosen heräämisen Wink

oot sarkastinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 8 Kesä 2011 - 12:34

Setupina 40superi jonka pitäisi heräillä edeltäjäänäsä paremmin siihen vielä kaveriksi kunnollinen pulssipakosarja joka edesauttaa tuota heräilyä.. Eihän tuo ca18detti vakionakaan heräille kovin aikaisin. Tuohon heräämiseenkin on niin monta tekijää jolla sitä voisi parannella mutta se tuntuu aina kukkarossa melkoisesti mutta jos käyttö alue jää todella pieneksi niin kyllä ahdin vaihtoon lähtee. DNSF foorumilla lueskellut miten ca18det toimii tuolla hx40superilla yhdessä autossa melkein täys hönkä oli 4000t jälkee ja toisessa vasta 5000t jälkee.. Kunhan saan auton penkkiin nii saadaan sitä faktaa ennen en rupea väittelemaan tuosta heräämisestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
OspreY

OspreY

Viestien lukumäärä : 410

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 8 Kesä 2011 - 15:51

pertsa_ kirjoitti:
DNSF foorumilla lueskellut miten ca18det toimii tuolla hx40superilla yhdessä autossa melkein täys hönkä oli 4000t jälkee ja toisessa vasta 5000t jälkee.. Kunhan saan auton penkkiin nii saadaan sitä faktaa ennen en rupea väittelemaan tuosta heräämisestä.

Se pakopesän koko nyt vaan antaa reilusti osviittaa heräämisestä. Supereita kun on monenlaisilla pakopesillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 8 Kesä 2011 - 22:21

OspreY kirjoitti:
pertsa_ kirjoitti:
DNSF foorumilla lueskellut miten ca18det toimii tuolla hx40superilla yhdessä autossa melkein täys hönkä oli 4000t jälkee ja toisessa vasta 5000t jälkee.. Kunhan saan auton penkkiin nii saadaan sitä faktaa ennen en rupea väittelemaan tuosta heräämisestä.

Se pakopesän koko nyt vaan antaa reilusti osviittaa heräämisestä. Supereita kun on monenlaisilla pakopesillä.

Anteeksi kun unohdin kokoa 14:sta
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG

Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 8 Kesä 2011 - 23:26

Ei kai tässä kukaan mitään väittelekkään? Kunhan spekuloidaan millanen luonne moottorille tulee. Todella ylävireinen joka tapauksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
jiri

jiri

Viestien lukumäärä : 1729
Paikkakunta : Turku

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 8 Kesä 2011 - 23:43

OspreY kirjoitti:
Se pakopesän koko nyt vaan antaa reilusti osviittaa heräämisestä. Supereita kun on monenlaisilla pakopesillä.

mitäs välii sil heräämisel on jos ei käytetä edes kunnon paineita.... en toki puhu tästä projektista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://s816.photobucket.com/home/jirifriman
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 20 Syys 2011 - 17:34

Päivitellääs hieman..

Moottori saatu paikoilleen plus muut letkut ja johdot kiinnitetty. :cheers:
Nippon Kazauwa  _smaller

Nippon Kazauwa  _small

vanteet saivat uuden värin hieman kyllä mietityttää tulikohan valittua oikee väri.. Mielipiteitä??
Nippon Kazauwa  _small

Nippon Kazauwa  _small


Viimeinen muokkaaja, pertsa_ pvm La 1 Loka 2011 - 13:03, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep

Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 20 Syys 2011 - 23:04

Tuo juutisäkki veke kaaresta ja vanteet ois saanu olla ihan entisellään. Kun motti on tehty noin nätiksi, ois ollu hyvä että korikin pysyis ihan "sleepperinä" vaikka urheilullisesta onkin kyse.

Moottorin ulko- ja sisäasusta iiiiso plus !

Oftop.
ite oon ollu ca18det.n kyydissä jossa parhaillaan jotain 550hv, spekseistä en muista kun Nira.n moottorinohjauksen. Ekoista valoista lähdettiin ns. rivakasti, katoin sivusilmällä paineita ja ajattelin 1.2b kohdalla et oon ollu ripeämmän sierrankin kyydissä, sit ne paineet hyppäs 1.8b ja takatan vyöt alko kummasti tiukkautua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Tikkku_

Tikkku_

Viestien lukumäärä : 404
Paikkakunta : Pieksämäki

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyTi 20 Syys 2011 - 23:45

jos ei superi heräile tarpeeksi niin puolita pakopesä, erittäin halpa viritelmä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
pertsa_

pertsa_

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : LPR

Nippon Kazauwa  Empty
ViestiAihe: Vs: Nippon Kazauwa    Nippon Kazauwa  EmptyKe 21 Syys 2011 - 16:34

comep kirjoitti:
Tuo juutisäkki veke kaaresta ja vanteet ois saanu olla ihan entisellään. Kun motti on tehty noin nätiksi, ois ollu hyvä että korikin pysyis ihan "sleepperinä" vaikka urheilullisesta onkin kyse.

Moottorin ulko- ja sisäasusta iiiiso plus !

Oftop.
ite oon ollu ca18det.n kyydissä jossa parhaillaan jotain 550hv, spekseistä en muista kun Nira.n moottorinohjauksen. Ekoista valoista lähdettiin ns. rivakasti, katoin sivusilmällä paineita ja ajattelin 1.2b kohdalla et oon ollu ripeämmän sierrankin kyydissä, sit ne paineet hyppäs 1.8b ja takatan vyöt alko kummasti tiukkautua..



Juu kyllä se on mielessä käynyt jos repis kaaresta ton säkin pois tullut tehtyy vähä hätiköityjä päätöksiä tuon kanssa.. Embarassed


Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nippon Kazauwa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: