test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Autohälyttimet

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ripa

ripa

Viestien lukumäärä : 607
Muut : vw

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 8:52

Tuli itselle mieleen kun tuonne ulkomaille ollaan suuntaamassa harrasteauton kanssa ja tietäen oman autonsa lukot niin jospa sitä hommaisi hälyttimen. Itse olen asentanut hälyttimen viimeksi 10 vuotta sitten joten ei ole mitään käsitystä tämän päivän autohälyttimistä vaikka murtohälyttimet muuten onkin tuttuja kiinteistö puolella.

Täällä ketään alan ammattilaisia jotka osaisi suositella hyvää autohälytintä tuollaiseen '85 volkkariin? En kaipaa niinkään mitään hienoja ominaisuuksia vaan hyvää toiminta varmuutta ja helppoa käyttöä.

Muutenkin tätä topiccia saa käyttää autohälyttimistä keskusteluun.

Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 9:13

eihän noissa oo mitään kehitystä tapahtunut. Defallakin taitaa olla myynnissä malli joka perustuu ainakin 10 vuotta vanhaan malliin. Mitäs sitä hyvää keksimään uudestaan.

defan laadukas peli maksaa sen 250e suunnilleen. Ja jos pelottaa että viedään koko auto niin tilaa gps jäljittimen, noin satkun sijoitus. Jota en pidä kalliina harrasteautossa.

Viimeinen muokkaaja, epk pvm Ma 27 Helmi 2012 - 9:16, muokattu 1 kertaa
ripa

ripa

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 9:22

Ainakin 10 vuotta sitten kun silloiseen autooni hälyttimen asentelin ei sitä kovinkaan laadukkaaksi voinut sanoa. Piuhat oli ihan "paukkulankaa" ja muutenkin kaikki liitokset piti ohjeen mukaan tehdä rosvoliittimillä jota itse en edes pidä liittimenä. Hälytinkin taisi olla joku ei niin tunnettu merkki?

Omassa duuniautossa on joku Defan häly joka on toiminut ihan ok, muutaman kerran hälytellyt omiaan. Defasta muuten muistan aikoinaan myynnissä ollen Patriot mallin jota ainakin silloin pidettiin lähinnä vitsinä. Taitaa vaan autohälytin hommissakin olla paljon merkitystä asennuksen laadulla eli hälytin on niin hyvä kuin miten se on asennettu.
tonikki

tonikki

Viestien lukumäärä : 61

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 16:02

Hälytin varmasti hidastaa autoon pääsyä, mutta eikö paras ratkasu tai ainakin hyvä lisä ois vaan duunaa jonneki piiloon päävirtakytkin että autoa ei ainaskaan aja pois?
ripa

ripa

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 16:18

tonikki kirjoitti:
Hälytin varmasti hidastaa autoon pääsyä, mutta eikö paras ratkasu tai ainakin hyvä lisä ois vaan duunaa jonneki piiloon päävirtakytkin että autoa ei ainaskaan aja pois?

Yleensä hälyissä on ns. käynnistyksen esto eli häly katkasee käynnistysvirran.
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 18:30

tuota defan 821 mallia mitä olen omiini 10vuoden ajan laittanut (joka on nyt näemmä korvattu uudella tuotteella) olen pitänyt erittäin toiminta varmana ja laadukkaan hälynä.

Itse oon joka kerta asentanut vimpan päälle, ilman rosvoja jne. Niinkuin sanoit niin oikein asennettuna ja säädettynä voin ainakin tuota defaa suositella. Ei kertaakaan hälytellyt omiaan !

Nuo halppis hälyt, no näkeehän niistä että halvalla ne on tehty.
Basu

Viestien lukumäärä : 281

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyMa 27 Helmi 2012 - 19:06

Itsellä on / ollut parissa ajoneuvossa Cobran hälyttimet, eikä pahaa sanottavaa ole ollut. Voisin sanoa, että näissäkin asioissa isoin merkitys tulee sillä asennuksen laadulla yms. kuin itse tuotteen laadulla. Yhden ainoan kerran hälytin alkoi huutamaan "turhaan" pihalla kun satoi rakeita hirveällä voimalla. En laske sitä edes miinukseksi.
Taski

Viestien lukumäärä : 225

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyTi 28 Helmi 2012 - 22:56

Mulla on ollu 2 cobraa, 1 magicar ja 1 defa. Kaikki aivan paskoja ja yksikään niistä ei ole toiminut niin kuin haluaisin. En tosin ole itse niitä asentanut, mutta ainakin 1 defa ja 1 cobra on ihan autoliikkeessä asennettu silloin kun auto on ollut uusi. Autot olleet 2006 ja 2001 vuotiset niiden kohdalla, etteivät nyt mitään älyttömän vanhojakaan ole olleet vielä.

Noh, itse poistin kaikki paitsi tuon magicarin käytöstä ja ajelin tyytyväisenä, kun ei tuolla landella mitään hälyjä kukaan koskaan ole tarvinnut.
alpinestars

alpinestars

Viestien lukumäärä : 154

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyTi 28 Helmi 2012 - 23:39

Itsellä löytyy cobran hälytin eikä ole ollut moittimista.
Ceisari

Viestien lukumäärä : 840

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyKe 29 Helmi 2012 - 10:56

Taski kirjoitti:
Mulla on ollu 2 cobraa, 1 magicar ja 1 defa. Kaikki aivan paskoja ja yksikään niistä ei ole toiminut niin kuin haluaisin.

Voisko vähä valaista, että mitä vikoja noissa on sitten ollut kerta kaikki on aivan paskoja ollut?
ripa

ripa

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyKe 29 Helmi 2012 - 16:14

Muakin vähän kiinnostaa et jos sanotaan jotain aivan paskaksi niin jotain perusteluja tai faktaa miksi??

Vähän tuossa katsellut noita hälyjä netin kautta ja aika kovissa hinnoissa ainakin nuo tunnetut merkit menee. Ajattelin alkuun että jollain 200€ saa jo ihan pätevän hälyn mutta eihän tuolla saa melkein mitään. Ominaisuuksia joita itse kaipaan on ehdottomasti ajonesto ja luonnollisesti sisätutka + jonkinlainen asentotunnistin. Halvimmissa malleissa ei ole yleensä ajonestoa joka vähän ihmetyttää, omasta mielestä se on melkeen yksi tärkeimmistä. Keskuslukon ohjaukset ja muut sähköikkunoiden mukavuus toiminnot sitten on taas melkeen joka mallissa.
Audiojack

Audiojack

Viestien lukumäärä : 196

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyKe 29 Helmi 2012 - 16:42

Aika usein se on tosiaan joko asennuksessa tai säädöissä se vika, tietysti joissain halvimmissa noita johdotuksia ym. ei ole tehty kaikista loogisimmalla tavalla..
Toinen minkä takia nuo joskus pärähtelevät itsekseen on se, että joissain malleissa sisätilantunnistimet ovat aika herkkiä esim. lämpötilan ja ilmanpaineen muutoksille. Yleensä jos on mikroaaltotunnistimella toimiva malli niin ei noiden pitäisi vaikuttaa.

Omassa autossa on erään edellisen autonasentaja-omistajan laittamat Serpi Starin (toiselta nimeltä Gemel) hälyt ja hyvin on ominaisuuksia ja pelannut luotettavasti, ja on tuon arvoiseen ja ikäiseen autoon jo nykysellään vähän overkilliäkin.. Vaan turhapa sitä on sieltä ruveta irti nyhtämään kun toimii ja kaupan päällä on tuo keskuslukon kaukokäyttö..!
Down

Viestien lukumäärä : 731

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyTo 1 Maalis 2012 - 11:06

Osaako kukaan sitten suositella jotain hyvää GPS paikanninta? Tekis mieli Kuplaan sellanen laittaa, kun näiltä kyliltä on autoja alkanut katoamaan aika tiuhaan tahtiin. Onko kellään tällä foorumilla tuollaista edes ollut käytössä?
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Muut : Tunan Pappa -81

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyTo 1 Maalis 2012 - 22:41

itse olen kanssa miettinyt hälyä.
löytyykö sellaisia hälyjä missä ei ole mitään ylimääräistä, eli pelkkä häly.

tulisi e46 bemariin.

autossa jo valmiina keskuslukot & käynistyksen esto.
hälyn tarvitsisi olla sellainen joka toimeisi alkuperäisen avaimen kaukosäätimen kanssa.
eli en halua mitään lisähärpäkkeitä avain nippuuni..

mahtaako tällaista saada aftermarket kamana?
AH

AH

Viestien lukumäärä : 359

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyTo 1 Maalis 2012 - 22:50

A.I kirjoitti:
löytyykö sellaisia hälyjä missä ei ole mitään ylimääräistä, eli pelkkä häly.

autossa jo valmiina keskuslukot & käynistyksen esto.
hälyn tarvitsisi olla sellainen joka toimeisi alkuperäisen avaimen kaukosäätimen kanssa.
eli en halua mitään lisähärpäkkeitä avain nippuuni..
Viper 330V?
antizero

antizero

Viestien lukumäärä : 1571

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyPe 2 Maalis 2012 - 7:28

Tässä miettinyt kun en nyt ihan varma oo onko tossa omassa autossa mitään hälytintä, epäilen että ei. Very Happy täytyy tarkistaa vielä.

Mutta eniveis vakuutuslapuissa lukee, että hälytin on. Jos nyt hälytintä ei oo niin mitäs mielipiteitä tästä?

Meinaako toi "keskuslukitusreleet vakiona" sitä, että mukana tulee keskuslukitukseenkin kauko-ohjaus?

Autossa on keskuslukitus, mutta ei kaukosäätöä ja tarkotuksena oli ostaa kaukosäätöhärpäkkeet kesäksi, MUTTA jos ne voi saada samassa paketissa niin mielummin sitten niin.

Jos toi linkin hälytin on epäilyttävä niin suositelkaa jotain, hintahaarukka mielellään siinä 150-250egen välissä.
http://antizero.kuvat.fi/kuvat/
Basu

Viestien lukumäärä : 281

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyPe 2 Maalis 2012 - 16:48

antizero kirjoitti:
Meinaako toi "keskuslukitusreleet vakiona" sitä, että mukana tulee keskuslukitukseenkin kauko-ohjaus?
Kyllä, että auton keskuslukituksen käyttäminen tapahtuu samalla kuin hälyttimen pois- ja päällekytkentäkin.
Audiojack

Audiojack

Viestien lukumäärä : 196

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyPe 2 Maalis 2012 - 21:31

antizero kirjoitti:
Jos nyt hälytintä ei oo niin mitäs mielipiteitä tästä?

Nopean lukemisen perusteella ihan asiansa ajavan kuuloinen kapistus. Kumminkin jos autossa on tarkoitus käyttää esim. sisälämppäriä samalla kun auto on säpissä ja häly päällä, niin tuo voi ruveta huutamaan tuon ultraäänitutkan takia (se haistelee ilmavirran liikettä). Jos semmoselle käytölle ei ole tarvetta niin varmaan ihan toimiva peli (ja kuten tuolla sanotaankin niin ei tuota ultraäänitunnistinta pakko ole sinne laittaa..). Osta toki ja ilmoita sitten että oliko hyvä vai ei Laughing
Taski

Viestien lukumäärä : 225

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyKe 7 Maalis 2012 - 20:47

Ceisari kirjoitti:
Taski kirjoitti:
Mulla on ollu 2 cobraa, 1 magicar ja 1 defa. Kaikki aivan paskoja ja yksikään niistä ei ole toiminut niin kuin haluaisin.

Voisko vähä valaista, että mitä vikoja noissa on sitten ollut kerta kaikki on aivan paskoja ollut?

En voi.

edit: No, mieti kaikki mahdolliset viat mitä tollasessa voi olla. Mulla noissa oli ne. Olkoon sitten säädöistä tai asennuksesta johtuvia, niin turhaa vaivaa vaan aiheuttivat kun en missään Helsingin keskustassa silloin asustellut.

Viimeinen muokkaaja, Taski pvm Ke 7 Maalis 2012 - 21:36, muokattu 1 kertaa
Jussii

Jussii

Viestien lukumäärä : 98

Autohälyttimet Empty
ViestiAihe: Vs: Autohälyttimet   Autohälyttimet EmptyKe 7 Maalis 2012 - 20:58

Taski kirjoitti:
Ceisari kirjoitti:
Taski kirjoitti:

En voi.
Autohälyttimet Tumblr_lx5lqyG19e1qaa7gwo1_400

Autohälyttimet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: GENERAL DISCUSSION :: General Discussion-
Siirry: