test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
 

 E/RE85

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyKe 11 Huhti 2012 - 17:14

Enkä minä vieläkään älyä miten ne karstat liikkuu.

E: KERTOKAA


Viimeinen muokkaaja, superjuh0 pvm To 19 Huhti 2012 - 22:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
S`ebu

S`ebu

Viestien lukumäärä : 233
Paikkakunta : #TPPPKSN

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyKe 18 Huhti 2012 - 23:02

Väliraportti etanolin käytöstä:

Oon ajanu nyt kolme tankillista pelkällä etanolilla. Ekalla tankillisella keskikulutus oli 11,1l ja tokalla 10,5l. Niillä tankillisilla ei ollu ecun oma lambda kiinni ollenkaan ja tyhjäkäynti ontuili Neutral , mut seokset näytti olevan kohallaan.

Kolmannelle tankilliselle laitoin ecun oman lambda takaisin kiinni ja keskikulutus oli 9,2l ja tyhjäkäynti on täysin normaali 700 rpm bounce . Joko ecu säätelee seosta lambdan mukaan tai ilman lämpenemisellä on osansa Suspect .

En kyllä millään jaksais uskoa et tollases käkättimessä on ollu yheksäkyt-luvul jo säätyvää ecua... Ja mikä parasta toi vika tankillinen oli pääosin motarilla ajoa 120-130 lasissa kone huutaa 4000-4500 rpm:ää 🐰
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/sebuzx
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTo 19 Huhti 2012 - 20:24

itse olen ajatellu muuttaa oman bemarini toimimaan kukkaisviinalla.
30% isommat suuttimet tupaan & kovaa ajoa?

toi öljyjen + suodattimen + pa-suodattimen vaihto kannattaa sitten oikeasti tehdä!!!
meinaa lähtee paskaa liikkeelle takuula!
Takaisin alkuun Siirry alas
-zamppa-

-zamppa-

Viestien lukumäärä : 242
Paikkakunta : Pyhäjärvi

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyPe 20 Huhti 2012 - 5:41

Tulupanreijästä tähystämällä ainaki näyttäs että männän päältä bensan ajoilta oleva karsta lähtee melko joutuin mäkeen. Tosin enpä ole vielä mairittelevasti saanut koekilometrejä alle kun välillä käy millon milläki pytyllä. Joskus kolmella, joskus jopa viidellä. Nyt uusilla johdoilla jopa kuudella!
Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 10:54

Mutta sekin poistuu pakoventtiilin kautta eikä koske öljyyn milloinkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 11:07

superjuh0 kirjoitti:
Mutta sekin poistuu pakoventtiilin kautta eikä koske öljyyn milloinkaan.

Kummallinen kone sulla jos kaikki pakokaasu, paska + ym karsta poistuu pakoventtiilien kautta..
Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 12:17

Niin, kaikki paska männänpäältä. Minne muualle ne poistus? Väljät vehkeet saa olla että venttiilinvarsien tai männän ja sylinterin välistä karstat öljytilaan pääsisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 12:49

superjuh0 kirjoitti:
Niin, kaikki paska männänpäältä. Minne muualle ne poistus? Väljät vehkeet saa olla että venttiilinvarsien tai männän ja sylinterin välistä karstat öljytilaan pääsisi.



1. ootko kuullut koskaan puhuttavan ohivuodosta?
2. tiedätkö mitä varten kampikammio & venttiilikoppaa huohotetaan?
3. tiedätkö ylipäätään mitä ne huohotuskaasut ovat?
4. mietippä milloin ohivuotoa esiinytyy eniten
5. mieti myös miksi flexifueleissa on lyhyemmät huoltovälit..

Jos sulla on moottoritekniikan perus asiat näin pahasti hakusessa, niin suosittelen että jätät koko RE85-muutoksen tekemättä.

kannattaa käydä kirjastossa lainaamassa aihetta käsitteleviä kirjoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 20:51

Jep, kyllä tiedän, en vain tullut ajatelleeksi. Kiitos tästä vastauksesta joka ei edes ollut kunnollinen vastaus vaan kysymykseni tyrmääminen, mielestäni ei foorumin tasoista käytöstä.

Terveisin 1000km 100% RE85 polttoaineella ilman plug'n'play muutoksia ajanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
mosse

mosse

Viestien lukumäärä : 1928
Paikkakunta : Joensuu

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 22:13

Etkö itse just aiemmin nimenomaan tyrmännyt sen että muu kuin männänlaki puhdistuis?
Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 22 Huhti 2012 - 16:35

Kyselin että miksi. Kaikki puhuivat että sekoittuu öljyyn niin kiinnosti tietää miten kun kukaan ei vastannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 22 Huhti 2012 - 23:52

Tänään sai 20eurolla 11.4l E10 bensaa

jos bensalla ka 7.0l / 100km ja etanolia menee 30% enemmän on säästö 3.50e pyöreesti per 100km
ei tälläsil hinnoil voi opiskelija paljoo ajella!!


jostain luin että lähes kaikki vm. 2000- tai uudemmat kestäisivät etanolia mutta täytyy saada faktaa tiskiin.

pitää ensiviikon aikana tarkastaa noi bensaletkujen materiaali..


pvc ei kuulema viinaa kestä joten mitenkähän käy bensapumpun sähköjohtojen eristeille?
vai ovatko jotain muuta tavaraa?
Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyMa 23 Huhti 2012 - 16:23

Minulle on kerrottu että letkut kestäisi etanolia vaivatta, mutta o-renkaat ja muut kumitiivisteet tuppaavat hapertumaan. Itse ajelen vuosimallin 89 autolla eikä noin 2kk etanolin käytön jälkeen ole mitään vuotoja havaittu, mutta tuskimpa ne tuossa ajassa rikkoutuisivat muutenkaan. Mene ja tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyMa 23 Huhti 2012 - 20:16

Perkeles ku puuttuu pokeri heittää tosta vaan ainetta tankkiin. Auto kun pitää olla jokapäiväisessä ajossa kokoajan ja ei olisi varaa mihkään "yllätyksiin"..
Olisi vaan kiva tietää voisiko Passatilla ajella viinalla ilman sitä muutosboksia.

Eipä tuo 85€ siitä paha olisi mutta onhan se rahaa sekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyMa 23 Huhti 2012 - 21:24

Olen tässä jo aikapaljon selvitellyt asiaa, ja aion vielä selvittää lisää. ja jos ei vaadi isoja muutoksia esim. bensatankin vaihtoa tm. niin etanolikäyttöinenhän tuosta tulee..

mitä materiaalia bensatankki yleensä on?
etanoli syövyttää kuulema PVC -muovia

etanolihan syövyttää myös alumiinia, joten pitäisi löytää muovinen suutintukki jostain. imusarjahan autossani on jo muovia, mutta mistä sen tietää mitä muovia?


mitenkä nuo muovilaadut tunnistaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyMa 23 Huhti 2012 - 21:37

Muistelisin että autojen muovitankit on polyeteeniä. Eli kemiallisesti reagoimatonta muovia.

-----------------

http://re85-muunnos.wikidot.com/
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyMa 23 Huhti 2012 - 23:58

JuhiZZ kirjoitti:
Muistelisin että autojen muovitankit on polyeteeniä. Eli kemiallisesti reagoimatonta muovia.

-----------------

http://re85-muunnos.wikidot.com/

Pitää joku päivä tarkastaa asia. polyeteenin lyhenne on PE ja on varmaan stanssattu johonkin päin tankin pohjaa?

http://www.aikolon.fi/fi/muovien-tunnistaminen
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTi 24 Huhti 2012 - 0:00

nyt on koko ehtoo sitten lueskeltu asiasta ja tuossa "pieni" yhteenveto:


Seuraavia materiaaleja ei tule käyttää suuren etanolipitoisuuden polttonesteissä jatkuvassa kosketuksessa polttonesteeseen:
• sinkityt osat
• pinnoittamaton, seostamaton alumiini
• messinki, jota ei ole inhiboitu sinkinkatoa vastaan
• ulkoisesti pehmitetty PVC (sähkökaapelit)
• polyeetteripohjainen polyuretaani
• polyamidi (nailon), ellei sitä ole luokiteltu polttoainekäyttöön
• musta tavallinen kumi
KSEP:tä kestävienkin muovi- ja kumilaatujen kestävyydessä on eroja eri
valmistajien tuotteiden kesken.
•Metalleista vain sähkösinkitty pinta ja seostamaton alumiini olivat kehittäneet alustavia pistesyöpymiä E85 seoksessa.
Sinkkiosia ei siis suositella etanolin kanssa käytettäväksi ja alumiini pitäisi aina suojapinnoittaa.
Suojapinnoitteeksi suositellaan anodisointia (kestää kulutusta, mutta on sähköisesti eriste) tai kemiallista nikkeliä (kestää kulutusta ja on sähköä johtava).

Ruostumaton teräs kestää kaikkia polttoaineita.

PVC on käytössä sekä putkina (kova PVC) että kaapelien vaippana (pehmeä PVC).
Pehmeästä PVC materiaalista liukenevat pehmittimet pois ja seurauksena on kovettuminen.
Materiaali muuttuu hauraaksi ja halkeilee ja murtuu palasiksi ajan mittaan.

Testin 3000 h aikana haurastuminen oli edennyt niin pitkälle, että kaapelien vaippa jo halkeili taivutettaessa. Kova PVC putki ei ollut muuttunut miksikään kokeessa.

Kumit olivat testeissä kaikkein eniten reagoivia materiaaleja.
Osalla kumeista tämä johti materiaalin kovettumiseen. Liuotusvaikutuksesta huolimatta useimmat olivat kuitenkin säilyttäneet elastisuutensa, mutta turvonneet voimakkaasti.

Etanolin kestäviä muoveja

PC PA POM PETP PE PP PVC PVDF PTFE
Polyolefiinit (polypropeeni (PP)) ja (polyeteeni (PE)) & fluorimuovit eivät liuenneet mihinkään polttonesteseokseen.
Bensaletkuksi E85 seokselle soveltuu vain polyesteripohjainen polyuretaani.



Huomioitavaa

Polttoainemuutoksen yhteydessä onkin otettava huomioon seuraavien komponettien materiaali & etanolin kesto:
Bensatankki
Bensapumppu (tiivisteet & sähköjohdot)
bensaletkut
suutintukki
suuttimet
imusarja


Testien antaman yleiskuvan mukaan vain E85 vaatii muutoksia materiaaleihin.


Lähteet:

Tiivistelmä VTT:n tutkimusraportista VTT-R-07049-08
http://www.vtt.fi/inf/julkaisut/muut/2008/VTT-R-07049-08.pdf

Aikolon kemiallinen kestävyys:
http://www.aikolon.fi/fi/kemiallinen-kestavyys
Takaisin alkuun Siirry alas
Misanthor

Misanthor

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Joe's Mouth

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTi 24 Huhti 2012 - 13:50

Minusta tää kasivitosen käyttö on surkuhupaisaa. Laughing Vuosi sitten järkytyttiin 10 % etanolilisäyksestä ysivitoseen. Ajettiin 98:lla ja suu vaahdossa huudettiin "IKINÄ EN YSIVITOSTA OSTA!".

Sitten kun alkoi joillakin tuntumaan lompakossa oikealla bensalla ajaminen, siirryttiin E10. Nyt kun alkaa laivat uppoomaan eekympin hinnasta. Pittää vouhottaa ympäri autoa letkut ja tiivisteet uusiksi, että saa ajaa kasivitosella.

Anteeks. Tää on oikeasti huvittavaa. Laughing

Jatkakaa! :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTi 24 Huhti 2012 - 14:11

Ne KETKÄ siitä silloin kiihkosivat, olivat niitä jotka ottivat median ja muiden suurten vaikuttajien pelottelut liian tosissaan. Nyt kun aihe on menettänyt mediaseksikkyytensä niin ihmisten suhtautuminen asiaankin on siten muuttunut ja tasoittunut.

Polttoaineiden hinta kohoaa räjähdysmäisesti kokoajan ja väkisinkin sitä tulee miettineeksi edullisempia vaihtoehtoja.

Vuosi sitten hinnat olivat vielä toista luokkaa..

Huvitu sinä keskenäsi ja jatka omia puuhiasi Smile Aja vaikka dieselillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Misanthor

Misanthor

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Joe's Mouth

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTi 24 Huhti 2012 - 15:54

Oon sen verran persaukinen, että ajan ysikasilla ja juon viinat. E/RE85 - Sivu 2 4fvgdaq_th
Takaisin alkuun Siirry alas
Vuti



Viestien lukumäärä : 13

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyTi 24 Huhti 2012 - 17:01

A.I kirjoitti:
JuhiZZ kirjoitti:
Muistelisin että autojen muovitankit on polyeteeniä. Eli kemiallisesti reagoimatonta muovia.

-----------------

http://re85-muunnos.wikidot.com/

Pitää joku päivä tarkastaa asia. polyeteenin lyhenne on PE ja on varmaan stanssattu johonkin päin tankin pohjaa?

http://www.aikolon.fi/fi/muovien-tunnistaminen

Suosittelen, että ajat edelleen 98:lla jos olet noin varovasti liikenteessä. Bimmerissäsi kun ei ole yhtään etanolille virallisesti luokiteltua komponenttia. Osta flexfuel tai Saab jos tahdot mielenrauhan.
Takaisin alkuun Siirry alas
S`ebu

S`ebu

Viestien lukumäärä : 233
Paikkakunta : #TPPPKSN

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyPe 25 Toukokuu 2012 - 22:58

http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/uutinen.jsp?oid=201205179545

Siinähän sitä on, faktatietoa :drunken:

.....

Kirjotin paljo muutaki, mut en jaksa enää kirjottaa uudelleen.
KIITOS iPhonen, joka flippaa yleensa aina, kun on kirjottanu vähä enemmän ja kattoo esikatselusta kirjotus virheitä :rendeer:
(sen takia en jaksa topikkiakaan päivitellä ku ei oo tietokonetta käytettävissa sillon ku ois aikaa päivitellä) :lol!:

E: Päivitykset on kyllä viimesimpiä, mut johtuu varmaa vanhasta luurista 3GS...


Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Pe 25 Toukokuu 2012 - 23:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/sebuzx
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyPe 25 Toukokuu 2012 - 23:04

OT: suosittelen päivittämään käyttiksen. Itsellä loppui tai ainakin väheni huomattavasti kaatuilu ja tökkiminen sekä phonessa että padissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
A.I

A.I

Viestien lukumäärä : 221
Paikkakunta : Salo
Muut : Tunan Pappa -81


E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 10 Kesä 2012 - 16:56

Lisätääs tänne sitten omat kokemukset viinasta.

viina on hyvää kohtuudella nautittuna, mutta autooni en sitä enempää enään laita.

Elikä vaihdoin omaani 3.0l kutosen suuttimet ja viinaa tankkiin.
Auto toimii oikein hyvin eikä eroa voimassa ym. huomaa bensaan.
-kulutus nousi sen 30% elikkä nyt meni n.10l / 100km

ainoa ongelma oli että kylmänä en saanut autoa käymään alle +15 kelillä jos on lämpimämpää, auto lähtee käymään n. 5-10min taistelun jälkeen.
-olisihan tuon seoksen saanut rikastettua esim. ilman massamittarin tietoa huijaamalla mutta en jaksanut alkaa virittämään..

-nyt autossa taas bensat käytössä, eikä tarvitse pelätä että mitään hajoaa.

2:3 seoksella bensa / viina toimii ihan moitteetta. kulutus nousee n.1l

Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro

Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 10 Kesä 2012 - 17:20

Ite nyt ajanu 1000km puhtaalla re85 bensalla. Vanha ruiskutekniikka ei oo ollu moksiskaan, kuhan sääti laajakaistan avulla seokset kohilleen.

Kaikki aina bensatankista lähtien on tosin uutta, kun auto viimetalvena rakennettiin uusilla osilla.
Sellanen tuli huomattua, että motonetin kangaspäälysteinen bensaletku mureni täysin ihan päivässä kahessa tuolla kamalla. Nykysin tilalla jotain random letkua etolasta, missä on samanlainen kudos pinta kuin bensa-aseman mittareiden letkuissa.

Kulutus on pysynyt uskomattoman pienenä siitä huolimatta, että säädetty rikkaammalle 98 verrattuna. Sekalaisessa ajossa saatu noin 12-15l/100km lukemia, mikä on tekniikkaan nähden hyvin pieni. Myös käyntiin lähtee lämpötilasta riippumatta aivan normaalisti. 🐱

Takaisin alkuun Siirry alas
superjuh0

superjuh0

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Kajaani

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 10 Kesä 2012 - 21:32

Minkälaiseen kamppeeseen oot tuon muutoksen tehny?
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ



Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 10 Kesä 2012 - 21:56

Meikäläinen ajanut E10:llä melkein siitä lähtien kun se tuli markkinoille ja nyt luin jonkun australialais-testin jossa ilmoitettiin Audin APG ja ALT -koodiset moottorit sopimattomiksi E10:lle saati E5:lle!? Eli taitanee olla turha yrittää edes tuolla E85:llä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro

Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptySu 10 Kesä 2012 - 23:05

superjuh0 kirjoitti:
Minkälaiseen kamppeeseen oot tuon muutoksen tehny?
Sierraan.. Ihan perus 8tappinen ruisku ohc koneeltaan. Tarkotus olis että myös turbotuksen jälkeen (kuha nyt sais sen aikaseks) pystys myös ajamaan samalla polttonesteellä. Konehan on rakennettu myös täysin uusiksi, joten ei tarvii ainakaan pelätä, että karstat irtoilis ymsymsyms.

Bensanpainetta nostin vakio suuttimilla johku 3,5bar tienoille (täys vedolla nostaa 3,8bar:iin) ja ilmamassamittaria vähän kusetin niin seokset pysyy matka-ajossa 14,5 ja ku lyö kaasuläpän täysin auki vetää johku 12,8 tienoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tikkku_

Tikkku_

Viestien lukumäärä : 404
Paikkakunta : Pieksämäki

E/RE85 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: E/RE85   E/RE85 - Sivu 2 EmptyLa 23 Kesä 2012 - 23:49

jos joku on varma niin se että eine männänpäältä olevat karstat karkaa öljyn sekaan.. ainakaan ehjässä moottorissa jos karkaa niin se kyllä tekee jo paljon muutakin siinä vaiheessa.. jos lähtevät liukenemaan niin kyllähänne siellä palaa palotapahtuman aikana.. ite pitäisin tuota sierran "viritelmää" onnistuneena, sierrahan vie jo normaalisti sen 12-17l... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
E/RE85
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: GENERAL DISCUSSION :: General Discussion-
Siirry: