test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
 

 Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Niconce

Niconce

Viestien lukumäärä : 68
Muut : ex. A4 1.8t

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptyKe 25 Heinä 2012 - 19:38

Audi S4 2.7BitQ

Moottori:
• 2.7 30v V6 bi-turbo AGB
• K03
• 6-speed manuaali
• ABT-ohjelma
• Bosch 044
• XS-power downpipes
• XS-power Cat-back
• RS4 katalysaattorit
• 710N Bypass
• TFSI Coil-Conversion + ICM-delete
• N249-delete

Alusta ja jarrut:
• Coilover
• 32mm etukallistuksenvakaaja
• RS2-yhdystangot takavakaajalla
• 300mm B6 S4 rear-brake upgrade

Ulkoasu:
• Santorin Blue
• xenon-ajovalot
• Led-parkkipolttimot ja rekisterikilvenvalot
• S4-logot vm.2001

Sisusta:
• Recaro-nahkasisusta sähkösäädöillä
• Hiilikuitulistat
• RNS-D Navi+
• Bose-audio
• Ahtopainemittari
• Nahkaratti
• Turbo Timer
• Valkoiset led-sisustapolttimot


Vanteet & Renkaat:
• Rial Daytona Race
- 8.5" x 18" ET35, 9.25" x 18" ET24
-Nankang NS-2, 215/40-r18

• Orig. AVUS
- 7.5" x 17" ET45
-Nokian Hakkapeliitta 5, 235/45-r17

• 5mm spacerit edessä


• Tulossa:
Stage 3 Turbo-upgrade
Brembo Z18 350mm jarru-upgrade

Tuli alkuvuodesta ostettua Saksasta orkkiskuntoinen vähän ajettu Audi S4 kohtuullisilla varusteilla.
Tätä aloin sitten rakennella hieman omaa silmää miellyttävämmäksi.
Alkuun autoon vaihtui tuoreemmat S4-logot ja merkinnät. Sitten vanteet löysivät paikan auton alta.

Vanteiksi valikoitui foorumiltakin tutut Rial Daytona Racet 18" koossa.
Edessä 8.5" et35 ja takana 9.25" ET20?
Coilovereilla laskin autoa hieman korkeuksista alaspäin.

Sumujensaarilta tilasin SSCA:n rosteriputkiston + downpipet, joilla saatiin kaasut liikkumaan hieman sutjakkaammin.
Kaasujen poistumiselle antaa vauhtia ABT:n ohjelma.

Viellä jonkinmoisia ideoita auton jalostukseen mielessä...katsotaan mitä tulevan pitää.

Täältä voipi käydä vilkuilemassa kuvia lisää: http://niconce.kuvat.fi/kuvat/Audi+S4+2.7Bit+99/

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 IMG_1121

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 IMG_1124


Viimeinen muokkaaja, Niconce pvm Su 5 Toukokuu 2013 - 20:32, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Olavi

Olavi

Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Tampere

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Vs: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptyKe 25 Heinä 2012 - 21:30

Hyvin istuu rialit alle. Muutenkin nätti paketti 👅
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeppedaa

Jeppedaa

Viestien lukumäärä : 86
Paikkakunta : Jns

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Vs: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptyLa 28 Heinä 2012 - 20:12

asiallisen näköinen ässä Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Aaltonen-



Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Lempäälä

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Vs: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptySu 29 Heinä 2012 - 23:33

hyvä niko
Takaisin alkuun Siirry alas
IL3

IL3

Viestien lukumäärä : 1051
Paikkakunta : Vantaa

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Vs: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptyMa 30 Heinä 2012 - 1:15

Sehän näyttää kivalta.
Mikäs coilisetti alla ja mitäs maavara/navasta-kaareen nyt?
Onko apujouset/säätöpalat pois, ruuvattavaa jäljellä?
Valases skidisti suunnitelmia?

Suhteellisen vähällä saatu todella asiallisen näköinen jo.

Joku nois korin muodoissa iskee muhun kovasti, mut en tiedä mikä.
Tosin (lähes) kaikki Audit on hyvin onnistuneita muotoilultaan, vaikka erilaisia keskenään ovatkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Niconce

Niconce

Viestien lukumäärä : 68
Muut : ex. A4 1.8t

Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 Empty
ViestiAihe: Vs: Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99   Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99 EmptyPe 3 Elo 2012 - 2:19

Kiitän kommentoijia!

En ole mittaillut viellä mittoja, kun vaatii viellä säätelyä. Lähinnä tulee ulkoasun siistimistä ja viimeistelyä. Konepelti pitäisi saada maalautettua lakkavirheen ja kiveniskemien vuoksi.
Säätövaraa on edessä niin paljon, että auton saisi makaamaan maassa, mutta takana on hieman vähemmän varaa. Viellä pystyy kuitenkin pudottamaan. Etupäätä en tiputa enempää, koska kaaria ei ole rullattu ja kyseinen rengas/vannecombo ei mahdu pyörimään ilman rullailuja alempana. Crying or Very sad
Alustaan haalin powerflexin tuotteita ja paksummat etu,-ja takavakaajat tarkoitus haalia. Autoa tullaan myös radalla ulkoiluttamaan.

Tehdasuudet mustat lattiamatot hommasin sopuhintaan marmorilta, hetki takaperin.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Audi S4 2.7 bi-turbo quattro '99
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: